Radio Uncas

Acceso á sección de radio

Microrrelatos de medo 2023

Benvidos e benvidas á segunda edición do concurso de microrrelatos de medo.

Disfrutade destas novas historias arrepiantes!

Carla (3º): Unha bruxa maligna
Esteban(4º): Samaín bestial
 Antón (5º): Un día de Samaín
 María (6º): Lazos de sangue
 Naia(6º): Boca negra
 Neiva (5º): A familia pantasmal e a mansión abandoada
 Samuel (4º): Pandemia vexetal en Tomiño
 Santiago (3º): A momia e o labirinto

Entrevistas de Cuarto

O alumnado de Cuarto realizou unha serie de entrevistas que iremos colgando nesta sección. Aquí temos futuros xornalistas, seguro!

Entrevista ao Director:

Obradoiros de radio e tv

s nenas e nenos de 6º ao longo de todo este curso estiveron facendo programiñas de radio e televisión arredor do tema dos oficios tradicionais. Durante dúas horas cada semana investigaron acerca da unidade temática e aprenderon o manexo básico da radio escolar.

Estes catro programas son o resultado final.

Os gaiteiros, facendo memoria
Os cesteiros
Traballos en feminino

Relatos para Samáin

Temos uns audios moi terroríficos,  para escoitar a noite do 31 de outubro... ou cando queirades.

Poñede atención!

A Casa de Medo, de Brais Sousa. 6º
 Unha pantasma boa, de Dora- 4º
 O campamento dos espíritus, de Leila, 6º
 A pantasma sen rostro, de Eric, 3º
 A noite de Martina, de María, 5º
 A avoa Concha, de Naia, 5º
 A cabaza maldita,de Nerea, 6º
 O barco pantasma, Pablo 4º
O portal do inferno Samuel 3º
 Historias do meu bisavó,Sara 3º
 O científico loco, Uxía 4º

O home  musgo, Víctor, 5º

O Caselles no camiño: sexto: de Padrón a Santiago

E por fin toca facer a última etapa:  de Padrón a Santiago. Pero ollo, que é moi longa! Imos poñer aquí dous audios, xa que teñen tanto que contarnos os equipos de xornalistas de 6ºA e 6ºB.

O Caselles no camiño: quinto: de Caldas a Padrón

Imos avanzando no camiño. Agora toca ir de Caldas a Padrón. E a mellor maneira de aguartar o cansanzo que levamos acumulado é escoitando este podcast de 5º. Canta información interesante!

O Caselles no camiño: cuarto: de Pontevedra a Caldas de Reis

O alumnado de 4º encargouse de informarnos á comunidade das cousas que podemos atopar no camiño entre Pontevedra e Caldas. Non perdades detalle!

O Caselles no Camiño: terceiro: de Redondela a Pontevedra

O alumnado de terceiro fixemos este programa de radio para falarvos da etapa do camiño entre Redondela e Pontevedra. Esperamos que vos guste!

Emisión en directo 12 de maio de 2022

Emitimos en directo!   O xoves 12 de maio inauguramos  a nosa megafonía exterior, e aproveitando a semana cultural falamos do  Camiño de Santiago a toda a comunidade.

A emisión non foi moi ben. Tivemos problemas técnicos diversos, e o resultado final está aqui reflexado. Pero están colgados todos os podcasts dos difentes grupos ,e podedes escoitar con calidade.

Prometemos mellorar técnicamente na próxima edición, que será pronto!

O ARTE ROMÁNICO

As nenas e nenos de 2º B estivemos traballando e aprendendo nos obradoiros do 1º trimestre cousiñas sobre o arte románico, e agora queremos facérvolas chegar nun programa de radio que fixemos. A ver se vos gusta, escoitade con atención.