Complementarias

INVESTIGANDO!

O alumnado de 2º de primaria realizou unha actividade na que investigou usando o  microscopio, gracias a axuda dunha veterinaria e unha bióloga.

OS NEN@S DE 2º INVESTIGANDO

DÍA DA MULLER TRABALLADORA

Para conmemorar a celebración do Día da Muller Traballadora, o 9 de marzo, o alumnado fixo a lectura dun manifesto e logo interpretaron todos xuntos a canción "La Puerta Violeta" De Rozalén.

DÍA DA MULLER TRABALLADORA

CHARLA RISCOS DAS TICS

O alumnado de 5º e 6º de primaria tivo unha charla, impartida pola Garda Civil, na que se lles informou sobre os riscos das Novas Tecnoloxías. Pretenden concienciar aos nenos e nenas sobre cales son as malas prácticas con estas ferramentas, informar sobre as consecuencias que poden ter e aconsellar para evitar perigos.

CONCERTO DE SÉS

O 21 de decembro tivo lugar o concerto de Sés que todo o alumnado do centro tivo a sorte de poder disfrutar.

CONCERTO DE SÉS

ENTREGA DO DIÑEIRO RECAUDADO PARA WORKING WHEELS

Onte,  mércores 19, alumnado e profesorado recibiu a Álex de "Working Wheels". Fíxoselle entrega, por parte dos alumnos, do diñeiro recaudado na Feira Solidaria da Alegría, celebrada o 12 de decembro.

Álex arroupado polos nenos e nenas agradeceu a colaboración e traballo de todos os que participaron.

ENTREGA Á ALEX DE WORKING WHEELS

II FEIRA SOLIDARIA DA ALEGRÍA

O mércores celebrouse, por segundo ano consecutivo, a II FEIRA SOLIDARIA DA ALEGRÍA que tivo lugar na Praza da Igrexa de Silleda.

Alumnado e profesorado dende Infantil ata Primaria participou e colaborou nesta celebración. Elaboraron, con moita ilusión, todo tipo de produtos para esta feira con fins benéficos.

Grazas a colaboración de todas as persoas que acudiron ao evento recudáronse un total de 673 euros. Este diñeiro destinarase á Asociación Working Wheels.

Para poder ver as fotos, premede no seguinte enlace:

II FEIRA SOLIDARIA DA ALEGRÍA

WORKING WHEELS

O alumnado de Educación Infantil e 1º e 2º de Primaria realizou o mércores 5 de decembro un taller chamado "Working Wheels, no cal realizaron diferentes actividades, para concienciarse e coñecer máis de preto a vida e obstáculos de persoas discapacitadas.

O encargado de impartir o taller foi Álex, membro da asociación, e que xa nos visitara o curso pasado para impartilo ó alumnado de Primaria.

TALLER "WORKING WHEELS"

ABRAZANDO A DIVERSIDADE

O venres pasado toda a comunidade educativa do Ceip de Silleda abrazou a diversidade.

Visitounos Álex, da asociación Working Wheels, e realizou unha actividade co alumnado de Infantil e 1º e 2º de Primaria. Logo, todos xuntos para conmemorar o Día das Persoas con Discapacidade, démonos un gran abrazo tinguido de globos laranxas.

ABRAZANDO A DIVERSIDADE

DEREITOS DA INFANCIA

O 20 de novembro de cada ano celébrase o Día Universal do neno. Para conmemoralo, na área de relixión, realizouse unha actividade sobre os dereitos da infancia.

Para ver as fotos premede no seguinte enlace:

DEREITOS DA INFANCIA

ANA MEILÁN

Esta semana o alumnado dos grupos 1, 2 e 3 de Educación Infantil e de 3º e 4º de Educación Primaria puido disfrutar da visita da escritora Ana Meilán.

ANA MEILÁN

PLANTACIÓN DE CASTAÑAS E LANDRAS

O alumnado levou a cabo no outono unha plantación de castañas e landras co obxectivo de que as árbores que naceran foran para repoblar a zona do Freixo en Vigo, que foi devastada polos incendios. @s alumn@s xa recolleron as árbores para coidalas durante o verán. O clexio irá velas cando estean plantadas. A continuación un vídeo e fotos da actividade:

PLANTACIÓN DE CASTAÑAS E LANDRAS

EXHIBICIÓN DE CHRISTIAN COSTOYA NA SEMANA VERDE

CONCERTO DE ODAIKO NA SEMANA VERDE

O alumnado do cole asistiu a un concerto de Odaiko no auditorio da Semana Verde. Preme na seguinte ligazón para ver as imaxes:

CONCERTO DE ODAIKO

FESTA FIN DE CURSO

Despedimos o curso con diferentes actividades e xogos. Preme na ligazón para ver as fotos. FELIZ VERÁN A TOD@S!

FESTA FIN DE CURSO 2018

SEMANA VERDE 2018

Na seguinte ligazón iranse engadindo fotos dos diferentes cursos do centro nas actividades da Semana Verde neste mes de xuño:

SEMANA VERDE 2018

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS

Algúns alumnos e alumnas do centro participaron no Concurso de Cómics de Silleda. A continuación tedes as ligazóns da noticia e a imaxe dos gañadores destes premios. Parabéns!

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS (La Voz de Galicia)

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS (Faro de Vigo)

'A VOZ DOS SOÑOS E OUTROS CONTOS PRODIXIOSOS'

O alumnado de 3º e 4º de EP participou nunha sesión de animación á lectura relacionada co libro 'A Voz dos Soños e Outros Contos Prodixiosos' de Hugh Lupton. Aquí vos deixamos algunhas imaxes da actividade:

ANIMACIÓN Á LECTURA: 'A VOZ DOS SOÑOS'

CHARLA DE PLANTAS PARA 3º EP

O xoves 22 de marzo veu Eva Morquecho, nai dun dos nosos alumnos, para darnos una entretida charla sobre as plantas aos cursos de 3º de EP. A charla incluíu, entre outros, os distintos usos das plantas aromáticas e medicinais, contándonos cousas incríbles e fascinantes deste mundo ás veces un pouco descoñecido. Tamén nos trouxo un montón de mostras variadas das distintas herbas e plantas.

ELABORACIÓN DE QUEIXOS: HOXE

O alumnado de 2º de EP participou nun taller de elaboración de queixos coa colaboración da empresa HOXE. Preme na ligazón para ver as imaxes desta actividade:

ELABORACIÓN DE QUEIXOS: HOXE

CHARLA-TALLER DE POESÍA

O alumnado de 5º e 6º curso de EP participou nunha charla-taller de poesía dirixido por Xoán Babarro. Aquí vos deixamos algunhas imaxes da actividade: