Día Mundial da Paz

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ

O 30 de xaneiro o alumnado do centro cantou no patio do colexio "Eu quero ter un millón de amigos". Premede na seguinte ligazón para poder ver as fotos:  https://drive.google.com/drive/folders/1CQE_JWsjziRmC15j9Y59clAITHVJtSPc...

ACTIVIDADES SOBRE A PAZ

Murais e actividades realizadas para conmemorar o día da Paz.

MURAIS DÍA DA PAZ

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ. CARREIRA SOLIDARIA

Con motivo da celebración do Día da Paz e non Violencia representouse, no patio do centro, a canción "Campás pola paz", en linguaxe de signos.

A continuación, fíxose unha carreira solidaria. Co diñeiro que aportaron os patrocinadores , de todos os participantes, recadáronse un total de 735,53 euros. Este diñeiro destínase ó proxecto "Vacación en paz", que permite que todos os veráns veñan á Galicia nenos e nenas procedentes do Sahara.

DÍA DA PAZ. CARREIRA SOLIDARIA

VACACIÓNS EN PAZ

O martes, dentro das actividades de celebración do Día da Paz, recibimos a visita dun saharui.  Todo alumnado de primaria asistiu á charla, na que puideron aprender diferentes aspectos sobre a vida nese país.

CHARLA DUN SAHARAUI (VACACIÓNS EN PAZ)

"LOS SUPERNIÑOS"

Con motivo da conmemoración do Día da Paz e non Violencia  lévanse a cabo diferentes actividades no centro. Unha delas trátase da visualización e explicación do conto "Los Superniños", por parte da mestra Raquel.

Dende Primaria ata a Infantil, puideron aprender con este conto, que a paz comeza dentro de todos nós. E  as discapacidades, nestes supernenos son unha forma de superación que os fan ter grandes poderes.

A paz. "Los Superniños"

MURAIS DA PAZ

RECADACIÓN DÍA MUNDIAL DA PAZ 2018

Na carreira solidaria realizada no centro, recadáronse un total de 681'66 euros para o programa "Vacacións en Paz", destinado ao pobo saharaui.

A directora do centro facéndolle entrega dos cartos recadados na carreira solidaria ao representante da ONG Solidariedade Galega co Pobo Saharaui, Pablo Romeo.

CARREIRA SOLIDARIA NO DÍA MUNDIAL DA PAZ 2018

O alumnado do centro participou no Día Mundial da Paz nunha carreira solidaria destinada a recadar fondos para colaborar no programa "Vacacións en Paz", destinado ao pobo saharaui. Podedes atopar as fotos na galería de imaxes, premendo nesta ligazón:

FOTOS CARREIRA SOLIDARIA DÍA MUNDIAL DA PAZ 2018

DÍA MUNDIAL DA PAZ

Obra de teatro 4º A

Día da paz 2015

ANXO MOURE

Día da Paz

No Ceip de Silleda conmemoramos o día da Paz. Para isto levamos a cabo diversas actividades.

Se queredes ver canto traballamos premede na imaxe.