PROGRAMACIÓN CON SCRATCH

Empregando SCRATCH os nen@s crearon as súas propias historias, programando as accións a realizar por este gato e os seus amigos, así os diferentes protagonistas viviron diferentes aventuras, uns viaxaron ao espacio, outros ao fondo do mar e algúns ata a sabana.

A través do dominio de SCRATCH @s pequen@s desenvolven o pensamento lóxico, estimulan o fundamento da programación, fomentan a creatividade e o traballo en equipo e estimulan a persistencia contra os desafíos.

TOCA NO GATO PARA PODER VISUALIZAR O TRABALLO DOS PEQUECH@S DE EDUCACIÓN INFANTIL.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS

A continuación establécense as recomendacións lectoras para este Nadal nun documento adxunto.

SAÍDA Á BIBLIOTECA MUNICIPAL

O alumnado dos grupos 1, 4, 5 e 6 seguen a coñecer os servizos cos que conta Silleda, a súa localidade,como parte do PDI do centro "Galicia", sendo outro de eles a biblioteca municipal “Daniel Castelao”.

Onte desprazáronse ata a mesma, para coñecer as súas instalacións e posteriormente desfrutar da actividade proposta dende este espazo, a cal lle dou forma Raquel Queizás, contadora de contos e actriz.

Unha vez rematada a función, na sala infantil, fíxose entrega do carnet de soci@ aos cativ@s.

FEIRA DA ALEGRÍA

O venres 15, levouse a cabo na Praza Juan Salgueiro de Silleda, unha nova edición da Feira da Alegría, organizada polo noso centro. Nos diferentes postos, había produtos á venda elaborados polo propio alumnado e na maioría dos casos, a temática ía relacionada co Proxecto Documental do Centro "Galicia". A recaudación conseguida irá para a asociación Aúpa Deza.

Podedes ver algunhas das imaxes da xornada premendo na palabra

ALEGRÍA

25 N - DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

O día 24 de novembro, celebramos na escola o “Día Internacional Contra a Violencia de Xénero”, e en tódalas aulas se traballou sobre o conto

“ Peúgo, o calcetín melenudo”, ao que lle deron voz, dúas mestras do centro.

Así, tamén se fixo uso de actividades interactivas, para traballar a comprensión e o recoñecemento de imaxes do conto, ás que podedes acceder dende as vosas casas nos seguintes enlaces:

É para rematar a celebración deste día os nen@s que o desexaron, participaron nun obradoiro, proposto dende a biblioteca do centro, de creación e elaboración do seu propio Peúgo, partindo dun calcetín e da súa propia imaxinación, e que á vez nos permite comezar a dar forma ao recén implementado nos centros "Polos creativos".

Podedes ver como foi o proceso de elaboración, premendo na seguinte imaxe.

SAÍDA AO MUSEO DO CAMPO

O día 23 e 24 de novembro, levamos a cabo unha saída ao Museo do Campo, situado no recinto feiral da Semana Verde en Silleda. Visitamos as súas instalacións, pasando polas diferentes salas, nas que se fai alusión a diferentes actividades   relacionadas coa agricultura e gandería, en Galicia, ao longo do tempo, podendo deste xeito integrar esta actividade dentro das propostas para dar resposta aos obxectivos do Proxecto Documental do Centro, e ao Programa de Mestres Gandeiros, dentro do Plan Proxecta.

Ademais da visita, como colofón final desta saída, realizamos un obradoiro de debullado de millo, unha das actividades propostas polo persoal encargado do museo, xunto con outra que se levará a cabo no segundo trimestre, a unha granxa, na que os cativ@s poderán ver de primeira man o funcionamento da mesma.