CICLO DE CONFERENCIAS NA BIBLIOTECA NO 1º TRIMESTRE

Durante o 1º trimestre leváronse a cabo varias conferencias na Biblioteca do centro, nas que o alumnado puxo en práctica o desenvolvemento da competencia en comunicación lingüística. Premede na seguinte ligazón para poder ver as imaxes:   https://drive.google.com/drive/folders/1b6ckDMBXrA8ZeEwrIJe6lr2C7Sun4dpw...

LECTURAS COMPARTIDAS - DÍA DO LIBRO

Para celebrar o Día do Libro os alumn@s máis maiores léronlles aos máis pequenos. Esta actividade realizouse no patio do centro, onde grandes e pequenos puideron disfrutar da lectura.

LECTURAS DOS MAIORES AOS PEQUENOS

DEPENDENCIAS DA NOSA BIBLIOTECA

A nosa biblioteca dispón de dúas zonas principais: a ZONA DE PRIMEIROS LECTORES, onde os cativos se inician neste proceso de lectura, e a ZONA DE LECTORES EXPERIMENTADOS, onde os mais maiores continúan vivindo as aventuras que os libros proporcionan.

Este é un espazo de aprendizaxe onde a imaxinación é mais que benvida.

ZONA PRIMEIROS LECTORES

ZONA LECTORES EXPERIMENTADOS