ANO NOVO CHINO

O alumnado dos grupos 2 e 3 de Educación Infantil realizaron unha actividade para celebrar o ano novo chino.

ANO NOVO CHINO

VERMES DE ESPUMA

Os alumn@s de Educación Infantil do grupo 1 e 6 experimentan facendo vermes de espuma.

VERMES DE ESPUMA

SAÍDA Á RESIDENCIA DA TERCEIRA IDADE

Os grupos 4 e 5 de Educación Infantil realizaron unha saída a unha residencia da terceira idade.

SAÍDA Á RESIDENCIA

MAIOS 2018: EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de EI celebrou este día no centro e saíu por Silleda a cantar os maios. A continuación o vídeo da actividade:

HORTA DE INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil do centro plantou patacas, fabas e cabazas. Preme na ligazón para ver as fotos:

HORTA INFANTIL

NÚMEROS E CORES CON POCOYÓ

Preme na seguinte ligazón para pasar un bo rato e aprender as cores e números con Pocoyó e os seus amiguiños!

POCOYÓ CORES E NÚMEROS

Para continuar coa diversión, preme aquí e descubre todos os xogos educativos de Pocoyó

CONTOS!

Ás nenas e nenos de Educación Infantil encántanlle os contos: