Día das Letras Galegas

LETRAS GALEGAS 2021

Este ano a homenaxeada polas Letras Galegas foi Xela Arias. O alumnado afondou na súa vida e obra e as nenas e nenos de 5º e 6º de Primaria elaborou carteis e imaxes no Kamishibai para compartilo cos/as máis pequenos/as.

Na seguinte ligazón poderedes ver as fotos:

XELA ARIAS

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

O alumnado elaborou diversos retratos de Ricardo Carvalho Calero en Plástica para conmemorar o día das Letras Galegas 2020.

No seguinte enlace poderedes atopar as imaxes:

RICARDO CARVALHO CALERO

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

No seguinte enlace poderedes atopar as imaxes:

RICARDO CARVALHO CALERO

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2019

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2019

ANTÓN FRAGUAS

Mural elaborado polo alumnado de 4º de Primaria

ANTÓN FRAGUAS - DÍA DAS LETRAS GALEGAS

En Plástica, con motivo da celebración do día das Letras Galegas, o alumnado fixo diferentes caricaturas de Antón Fraguas.

ANTÓN FRAGUAS

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2018

O alumnado do cole fixo diferentes traballos relacionados co Día das Letras Galegas do presente curso, adicado a María Victoria Moreno. Entre estes traballos atopamos debuxos da autora, murais e palabras dos seus poemas, todo elo exposto nas paredes do centro. Preme na seguinte ligazón para ver as fotos:

LETRAS GALEGAS '18