LIBROS DE TEXTO

Premede na seguinte ligazón para poder ver o listado de libros de texto para o próximo curso:

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

Nota: Os libros de lectura de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria non é necesario compralos, xa que os aporta o Centro.

1 de MAIO: DÍA NON LECTIVO

Recordamos que o próximo martes día 1 de Maio é día non lectivo por mor da Festa do Traballo.

COMUNICADO ÁS FAMILIAS

O xoves día 21 de decembro, as clases rematarám ás 13:00h. O alumnado usuario de comedor sairá ás 14:00h, e o que vai para o servizo de "canguraxe" será recollido polas educadoras despois do xantar.

Dende a Comunidade Educativa desexamos a todas as familias unhas Felices Festas e vémonos de novo o día 8 de Xaneiro.

O mércores día 21 as clases rematarán ás 13:00 horas.

O servizo de comedor funcionará igualmente e ás 13:45 os autobuses virán a recoller aos alumnos/as.

O alumnado usuario do servizo de canguraxe que coma no comedor será recollido polas educadoras despois do xantar.

Dende a Comunidade Educativa desexamos a tódalas familias unhas Felices Festas e vémonos de novo o día 9 de Xaneiro.

REUNIÓN ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

Lembramos a todolos pais/nais do alumnado de Educación Infantil, que o martes día 6 ás 13:00 horas terá lugar a reunión cas titoras de Educación Infantil.

CALENDARIO ESCOLAR 2016/2017

Resultado de imagen de CALENDARIO ESCOLAR

6º ROMARÍA DAS FAMILIAS EN EDUCACIÓN INFANTIL

TOKAPP SCHOOL

Que é e para que serve o TokApp School?

TOKAPP SCHOOL

Este vídeo explica como descargar o TokApp School nos nosos teléfonos móbiles, a nova ferramenta de comunicación entre o profesorado e os pais.

BO NADAL

IMPORTANTE: AXUDA PARA LIBROS

Hoxe sae publicada na web do Concello as axudas para libros e materiais escolares. O enlace para coñecer as bases para optar polas axudas e máis información:

LOMCE

Le este enlace se queres saber en qué consiste a LOMCE

Período de adaptación infantil 3 anos

Para consultar o horario do alumnado de educación infantil 3 anos, durante o período de adaptación, premer aquí