Saídas

SAÍDA DE 3º A PILOÑO

O alumnado de 3º de Primaria realizou unha saída a Piloño.

SAÍDA DE 3º

SAÍDA DE 4º, 5º E 6º PORTONOVO- O GROVE

O alumnado de 4º, 5º e 6º puido disfrutar dunha saída ao Grove e Portonovo. Visitaron a Lonxa e a Praza de Abastos de Portonovo (grazas o programa "O sabor da aventura está no mar"), a Illa da Toxa e o Acuario do Grove, ademais realizaron unha viaxe en catamarán.

SAÍDA AO GROVE E PORTONOVO

SAÍDA DE 1º AO MUSEO DO MEL

O alumnado de 1º de Primaria realizou unha saída ao Museo do Mel.

MUSEO DO MEL

SEMANA VERDE DE GALICIA 2019

Esta semana o alumnado do centro visitou a Feira da Semana Verde de Galicia e realizou diversos talleres.

SEMANA VERDE

SAÍDA AO ECOPARQUE ATALAIA

Os rapaces e rapazas de 2º de Primaria realizaron unha saída ao Ecoparque Atalaia, en Cotobade. Ademais de coñecer este lugar realizaron varias actividades e obradoiros.

ECOPARQUE ATALAIA

SAÍDA Ó MUSEO DO MEL

O pasado 3 de abril o alumnado de 3º e 4º de Primaria realizou unha saída ao Museo do Mel.

Aquí podedes ver as imaxes de todo o que aprenderon e disfrutaron da saída.

MUSEO DO MEL

SAÍDA Á RESIDENCIA DA TERCEIRA IDADE

Os grupos 4 e 5 de Educación Infantil realizaron unha saída a unha residencia da terceira idade.

SAÍDA Á RESIDENCIA

VISITA Ó PARLAMENTO

O alumnado de 3º e 4º realizou unha saída ó Parlamento. Aquí podedes ver como foi a visita das súas instalacións.

VISITA Ó PARLAMENTO

ENTRENAMENTO DO MONBÚS OBRADOIRO EN SILLEDA

O equipo de baloncesto Monbús Obradoiro realizou unha sesión de entrenamento no pavillón de Silleda. Acudiu o alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria. Puideron facerlles preguntas aos xogadores e algúns tamén tiveron a sorte de conseguir algún obsequio.

Entrenamento do Obradoiro

OBRA DE TEATRO "O valo"

O xoves pasado o alumnado de 5º e 6º de Primaria acudiu a ver a obra de teatro "O valo" de  Pallasos en Rebeldía.

Premede na seguinte ligazón para poder ver as fotos.

Obra de teatro "O valo"

SAÍDA A BAROSA: 3º e 4º EP

O alumnado de 3º e 4º curso de EP fixo unha saía a Barosa. Para ver as fotos da actividade preme na seguinte ligazón:

SAÍA A BAROSA: 3º E 4º EP

MUSEO DO MEL: 1º EP

O alumnado de 1º de Educación Primaria visitou o museo do mel. Para ver as fotos preme na seguinte ligazón:

MUSEO DO MEL: 1º EP

CONTOS NO FAIADO

O alumnado de Primaria asistiu á obra de teatro 'Contos no Faiado'. Premendo na ligazón podedes ver as imaxes:

CONTOS NO FAIADO

VISITA A MUPEGA: 2º EP

Aquí tedes as fotos da visita a MUPEGA que ralizou o alumnado de 2º de Educación Primaria. Preme na ligazón para ver o álbum:

FOTOS SAÍDA A MUPEGA: 2º EP

SAÍDA A NUDESA 3º E 4º EP

O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria acudiu á fábrica de NUDESA (Nutrimentos Deza S.A.) de Silleda. Para ver as fotos da visita, premede na ligazón, que vos levará ó álbum desta actividade:

FOTOS SAÍDA NUDESA 3º E 4º EP

SAÍDA A ARXERIZ

Aquí vos deixamos algunhas fotos da saída a Arxeriz que fixo o alumnado de 3º curso de EP, na que realizaron actividades relacionadas coa cultura castrexa:

FOTOS ARXERIZ

SAÍDA 4º EP CASA DO PATRÓN

O alumnado de 4º curso de Educación Primaria fixo unha saída na que se visitou o Museo Etnográfico A Casa do Patrón, situado en Doade (Lalín). Durante esta xornada, as rapazas e rapaces coñeceron o museo e fixeron un obradoiro de queixo. Podedes acceder a todas as fotos mediante a seguinte ligazón do álbum:

FOTOS SAÍDA CASA DO PATRÓN 4ºEP

Noraboa Campeóns

As fotos da carreira atópanse na galería,

Santiago González González 2º B medalla de plata.

Belén García Fernández 5º A medalla ó esforzo

Santiago González Fondevila 3º B  medalla de plata.

Futbol!!!!!!!!

Hoxe os nosos alumnos están participando no maratón de fútbol.

Moita sorte a todos!!!!!!!!!