Saídas

SAÍDA A BAROSA: 3º e 4º EP

O alumnado de 3º e 4º curso de EP fixo unha saía a Barosa. Para ver as fotos da actividade preme na seguinte ligazón:

SAÍA A BAROSA: 3º E 4º EP

MUSEO DO MEL: 1º EP

O alumnado de 1º de Educación Primaria visitou o museo do mel. Para ver as fotos preme na seguinte ligazón:

MUSEO DO MEL: 1º EP

CONTOS NO FAIADO

O alumnado de Primaria asistiu á obra de teatro 'Contos no Faiado'. Premendo na ligazón podedes ver as imaxes:

CONTOS NO FAIADO

VISITA A MUPEGA: 2º EP

Aquí tedes as fotos da visita a MUPEGA que ralizou o alumnado de 2º de Educación Primaria. Preme na ligazón para ver o álbum:

FOTOS SAÍDA A MUPEGA: 2º EP

SAÍDA A NUDESA 3º E 4º EP

O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria acudiu á fábrica de NUDESA (Nutrimentos Deza S.A.) de Silleda. Para ver as fotos da visita, premede na ligazón, que vos levará ó álbum desta actividade:

FOTOS SAÍDA NUDESA 3º E 4º EP

SAÍDA A ARXERIZ

Aquí vos deixamos algunhas fotos da saída a Arxeriz que fixo o alumnado de 3º curso de EP, na que realizaron actividades relacionadas coa cultura castrexa:

FOTOS ARXERIZ

SAÍDA 4º EP CASA DO PATRÓN

O alumnado de 4º curso de Educación Primaria fixo unha saída na que se visitou o Museo Etnográfico A Casa do Patrón, situado en Doade (Lalín). Durante esta xornada, as rapazas e rapaces coñeceron o museo e fixeron un obradoiro de queixo. Podedes acceder a todas as fotos mediante a seguinte ligazón do álbum:

FOTOS SAÍDA CASA DO PATRÓN 4ºEP

Noraboa Campeóns

As fotos da carreira atópanse na galería,

Santiago González González 2º B medalla de plata.

Belén García Fernández 5º A medalla ó esforzo

Santiago González Fondevila 3º B  medalla de plata.

Futbol!!!!!!!!

Hoxe os nosos alumnos están participando no maratón de fútbol.

Moita sorte a todos!!!!!!!!!