Plástica

COMEZO DO CURSO EN PLÁSTICA

Comezamos o curso en Plástica deseñando uns carteis.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2018

O alumnado do cole fixo diferentes traballos relacionados co Día das Letras Galegas do presente curso, adicado a María Victoria Moreno. Entre estes traballos atopamos debuxos da autora, murais e palabras dos seus poemas, todo elo exposto nas paredes do centro. Preme na seguinte ligazón para ver as fotos:

LETRAS GALEGAS '18

MANUALIDADES DÍA DO LIBRO 2018

MANUALIDADES PASCUA (EASTER)

SEMANA DA PRENSA

Na Semana da Prensa, o alumnado de Primaria creou anuncios publicitarios e seccións de periódico:

ACTIVIDADE JOAN MIRÓ

O alumnado realizou unha investigación sobre a vida e traballo do autor, así como diferentes versións dalgúns dos seus cadros. Preme na ligazón para ver as fotos da actividade:

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O alumnado traballou o Día de Rosalía de Castro con diferentes actividades. Entre elas, podemos ver estes retratos que se colocaron para decorar as fiestras do noso cole. Podedes ver as fotos premendo na seguinte ligazón:

FOTOS DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO 2018

MURAIS DA PAZ

THANKSGIVING

Aquí podedes ver algúns dos pavos que fixeron os rapaces no cole na clase de plástica por Acción de Gracias:

DEBUXOS DE CARMELA

Fai poucos días tivemos no cole unha visitante moi especial; un armadillo chamado Carmela, que nos foi emprestada nun curso aos profes para motivar aos rapaces e sacar o seu lado máis creativo. Aquí vos deixamos algunhos debuxos que fixeron os alumnos sobre Carmela na clase de plástica:

LARDEIROS DO ENTROIDO

O alumnado do centro creou en Plástica uns lardeiros moi orixinais para xogar con eles o pasado venres na celebración do entroido. Aquí vos deixamos as imaxes dalgún deles:

ACTIVIDADE JOAN MIRÓ

Esta actividade está deseñada para todo o alumnado de educación primaria e a participación nela é voluntaria. En colaboración coas familias, esta tarefa consiste en investigar sobre o pintor Joan Miró e as súas obras, guiados polas cuestión que aquí se presentan.

Cada curso investigará sobre o cadro de Miró que se lle asignou:

1º curso                                                               2º curso

3º curso                                                              4º curso

5º curso                                                                 6º curso

Buscade información na rede  e respondede ás cuestións recolléndoas nun papel que será entregado á mestra de plástica.

A data límite de entrega do traballo é o venres 17 de novembro.

Preme aquí para ver a actividade.

Esta actividade faise en colaboración con Biblioteca.