SAÍDA AO ECOPARQUE ATALAIA

Os rapaces e rapazas de 2º de Primaria realizaron unha saída ao Ecoparque Atalaia, en Cotobade. Ademais de coñecer este lugar realizaron varias actividades e obradoiros.

ECOPARQUE ATALAIA

MARICA CAMPOS

O pasado 11 de abril os alumn@s de 5º e 6º de Primaria recibiron a visita da escritora Marica Campos.

Ó longo do segundo trimestre leron o libro "Unha misión para Clara", escrito pola autora.

MARICA CAMPOS

SAÍDA Ó MUSEO DO MEL

O pasado 3 de abril o alumnado de 3º e 4º de Primaria realizou unha saída ao Museo do Mel.

Aquí podedes ver as imaxes de todo o que aprenderon e disfrutaron da saída.

MUSEO DO MEL

XAN SALGUEIRO

O 3 de abril o alumnado de 1º e 2º de Primaria tivo a sorte de asistir a unha charla de Xan Salgueiro, xornalista do xornal Faro de Vigo.

Charla de Xan Salgueiro

CHARLA ACOSO ESCOLAR

Hoxe o alumnado de 5º e 6º de Primaria tivo unha charla sobre o acoso escolar, impartida pola Garda Civil.

LIBROS RECOMENDADOS NADAL

Premede na seguinte ligazón para poder ver as recomendacións de lectura:

LIBROS RECOMENDADOS NADAL

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA 6º DE PRIMARIA

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS

Algúns alumnos e alumnas do centro participaron no Concurso de Cómics de Silleda. A continuación tedes as ligazóns da noticia e a imaxe dos gañadores destes premios. Parabéns!

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS (La Voz de Galicia)

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS (Faro de Vigo)

MAQUETAS 5ºB e 6ºB

O alumnado de 5ºB e 6ºB elaborou diferentes maquetas que están expostas no centro. Estas foron feitas na casa, e o alumnado de 6ºB creounas despois de traballar a escala na aula. Para ver os traballos preme na seguinte ligazón:

MAQUETAS 5ºB e 6ºB

'A VOZ DOS SOÑOS E OUTROS CONTOS PRODIXIOSOS'

O alumnado de 3º e 4º de EP participou nunha sesión de animación á lectura relacionada co libro 'A Voz dos Soños e Outros Contos Prodixiosos' de Hugh Lupton. Aquí vos deixamos algunhas imaxes da actividade:

ANIMACIÓN Á LECTURA: 'A VOZ DOS SOÑOS'

CONTOS NO FAIADO

O alumnado de Primaria asistiu á obra de teatro 'Contos no Faiado'. Premendo na ligazón podedes ver as imaxes:

CONTOS NO FAIADO

CHARLA-TALLER DE POESÍA