AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA 6º DE PRIMARIA

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS

Algúns alumnos e alumnas do centro participaron no Concurso de Cómics de Silleda. A continuación tedes as ligazóns da noticia e a imaxe dos gañadores destes premios. Parabéns!

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS (La Voz de Galicia)

PREMIOS PARA OS MELLORES CÓMICS (Faro de Vigo)

MAQUETAS 5ºB e 6ºB

O alumnado de 5ºB e 6ºB elaborou diferentes maquetas que están expostas no centro. Estas foron feitas na casa, e o alumnado de 6ºB creounas despois de traballar a escala na aula. Para ver os traballos preme na seguinte ligazón:

MAQUETAS 5ºB e 6ºB

'A VOZ DOS SOÑOS E OUTROS CONTOS PRODIXIOSOS'

O alumnado de 3º e 4º de EP participou nunha sesión de animación á lectura relacionada co libro 'A Voz dos Soños e Outros Contos Prodixiosos' de Hugh Lupton. Aquí vos deixamos algunhas imaxes da actividade:

ANIMACIÓN Á LECTURA: 'A VOZ DOS SOÑOS'

CONTOS NO FAIADO

O alumnado de Primaria asistiu á obra de teatro 'Contos no Faiado'. Premendo na ligazón podedes ver as imaxes:

CONTOS NO FAIADO

CHARLA-TALLER DE POESÍA