Día do Libro

LECTURAS COMPARTIDAS - DÍA DO LIBRO

Para celebrar o Día do Libro os alumn@s máis maiores léronlles aos máis pequenos. Esta actividade realizouse no patio do centro, onde grandes e pequenos puideron disfrutar da lectura.

LECTURAS DOS MAIORES AOS PEQUENOS

ACTIVIDADES NO DÍA DO LIBRO 2018

Tanto o alumnado de Educación Infantil como Primaria, realizaron diferentes actividades no centro para conmemorar este día, como a lectura de libros durante o recreo no patio escolar, ou a participación dos cursos de 5º e 6º de EP nunha animación á lectura de Santillana sobre o libro co que traballaron, "Querido Hijo, Estamos en Huelga".

O alumnado de Educación Infantil realizou unha actividade que consistía en buscar as portadas de diferentes contos coa axuda do robot.

Premendo nas ligazóns a continuación, podedes ver as fotos das diferentes actividades, ademais dos vídeos:

ACTIVIDADES DÍA DO LIBRO 2018

VÍDEO ANIMACIÓN Á LECTURA SANTILLANA 1