DESCRIPTIONS

Practice how to make descriptions about people with this game:

FACE MATCH

CLOTHES VOCABULARY

Practice vocabulary about clothes with these activities and games. You can correct your activities with the answer sheet:

CLOTHES GAME

POSSESSIVES

Practice possessive pronouns with these activities. Correct them with the answers sheet:

LIKE & DON'T LIKE

Practice the verb "like" with these activities and games. You can correct the activities with the answers of the second link:

GAMES ABOUT "LIKE"

WHAT'S THE WEATHER LIKE?

Practice the weather vocabulary with this worksheet. You can correct the exercise with the answers in the second link:

TELL THE TIME

Practice the time in English with this game. Click the link:

TELL THE TIME

"IF YOU ARE HAPPY AND YOU KNOW IT" by STORYBOTS

Storybots are funny robots that teach us English vocabulary through songs and stories. This is a nice version of the song "If you are happy and you know it". We love the Storybots!

FALSE FRIENDS

Some English words are similar to other ones in Spanish, but they don't mean the same. We can call them FALSE FRIENDS, because they confuse us with the meanings. Here we have some examples:

REVIEW LESSONS 0 & 1 (6º A & B)

Click the link to see a presentation with explanations and practice of lessons 0 & 1.

REVIEW LESSONS 0 & 1 (6ºA & 6ºB)

NÚMEROS E CORES CON POCOYÓ

Preme na seguinte ligazón para pasar un bo rato e aprender as cores e números con Pocoyó e os seus amiguiños!

POCOYÓ CORES E NÚMEROS

Para continuar coa diversión, preme aquí e descubre todos os xogos educativos de Pocoyó

DEPENDENCIAS DA NOSA BIBLIOTECA

A nosa biblioteca dispón de dúas zonas principais: a ZONA DE PRIMEIROS LECTORES, onde os cativos se inician neste proceso de lectura, e a ZONA DE LECTORES EXPERIMENTADOS, onde os mais maiores continúan vivindo as aventuras que os libros proporcionan.

Este é un espazo de aprendizaxe onde a imaxinación é mais que benvida.

ZONA PRIMEIROS LECTORES

ZONA LECTORES EXPERIMENTADOS

REVIEW LESSONS 0 & 1 (5ºA & B)

Click the link to see a presentation about lessons 0 and 1 with explanations and some practice to do:

PRESENTATION REVIEW LESSONS 0 & 1 (5A & B)

ENGLISH EXTRA ACTIVITIES

Na pestana "Recursos" desta páxina web, encontraredes a materia "English Language", na que, se premedes, aparecerán os diferentes niveis. Dentro de "Educación Primaria", nos cursos de 4º, 5º e 6º, subiremos actividades adicionais e de repaso, así coma presentacións do que traballamos na clase de inglés. Deste modo, o alumnado que desexe repasar na casa terá este material dispoñible.

ORIGINAL CHESTNUTS!

COUNTRIES PROJECT

@s alumn@s the 5º curso prepararon un proxecto en grupo referente a diferentes países do mundo, nos que podeimos repasar e descubrir gastronomía, localización xeográfica, cultura e linguas, entre outras cousas, destes lugares. Aquí deixamos algunhas imaxes da elaboración e presentación destes proxectos:

REVIEW LESSONS 0 & 1 (4º A & B)

PRESENTATION LESSONS 0 & 1 (4 LEVEL)

MAGOSTOS 2017

Dende o cole esperamos que tivesedes un moi bo Magosto. Celebrámolo comendo castañas e xogando a diferentes xogos no patio. Aquí deixamos algunhas fotos!

ACTIVIDADE JOAN MIRÓ

Esta actividade está deseñada para todo o alumnado de educación primaria e a participación nela é voluntaria. En colaboración coas familias, esta tarefa consiste en investigar sobre o pintor Joan Miró e as súas obras, guiados polas cuestión que aquí se presentan.

Cada curso investigará sobre o cadro de Miró que se lle asignou:

1º curso                                                               2º curso

3º curso                                                              4º curso

5º curso                                                                 6º curso

Buscade información na rede  e respondede ás cuestións recolléndoas nun papel que será entregado á mestra de plástica.

A data límite de entrega do traballo é o venres 17 de novembro.

Preme aquí para ver a actividade.

Esta actividade faise en colaboración con Biblioteca.

CONTOS!

Ás nenas e nenos de Educación Infantil encántanlle os contos: