FELIZ ANO!

WORKING WHEELS

O alumnado de Educación Primaria realizou o xoves 21 de decembro un taller chamado "Working Wheels", no cal realizaron diferentes actividades para concienciarse e coñecer máis de preto a vida e obstáculos de persoas discapacitadas. Aquí vos deixamos imaxes e vídeo das actividades:

BO NADAL!

Dende o cole queremos desexarvos a tod@s que teñades unas moi boas festas. Volveremos ver o vindeiro 8 de Xaneiro coas pilas cargadas para seguir aprendendo. BO NADAL A TOD@S!

COMUNICADO ÁS FAMILIAS

O xoves día 21 de decembro, as clases rematarám ás 13:00h. O alumnado usuario de comedor sairá ás 14:00h, e o que vai para o servizo de "canguraxe" será recollido polas educadoras despois do xantar.

Dende a Comunidade Educativa desexamos a todas as familias unhas Felices Festas e vémonos de novo o día 8 de Xaneiro.

LIBROS RECOMENDADOS

Para seguir lendo, soñando e aprendendo, aquí vos deixamos o listado dos libros recomendados para os diferentes cursos de Educación Primaria neste Nadal 2017/2018. Premendo no arquivo adxunto descargaredes esta lista:

CHRISTMAS CRAFTS

Download the documents to make Christmas crafts. Enjoy!

CHRISTMAS GAMES

Click the links to play!

RUN SANTA, RUN!

SANTA SNOWBALL SHOOT

SAÍDA A ARXERIZ

Aquí vos deixamos algunhas fotos da saída a Arxeriz que fixo o alumnado de 3º curso de EP, na que realizaron actividades relacionadas coa cultura castrexa:

MURAIS DE NADAL

No cole xa temos todo decorado grazas ao alumnado e profesorado do centro, que fixeron con moita ilusión estes murais navideños:

ACTIVIDADE TEI: TITORÍA ENTRE IGUAIS

Deixamos algunhas imaxes da actividade TEI, na cal os titores acompañaron aos seus titorizados no Deporte Escolar do recinto da Semana Verde:

THIS IS CHRISTMAS!

CHEGOU O NADAL AO NOSO COLE!

THE MAGIC MONKEY

Practise numbers and maths with this magician monkey that guesses your secret number!

THE MAGIC MONKEY

DISCUSSION 1

THANKSGIVING ACTIVITIES

Aprendemos acerca das culturas americana e británica mediante diferentes celebracións. Neste caso traballamos o Día de Acción de Gracias ou Thanksgiving, realizando actividades de vocabulario, manualidades e una búsqueda de información para practicar a fala na lingua inglesa coa nosa auxiliar de conversa Alyssa.

PRESENT SIMPLE & PRESENT CONTINUOUS

Review these two tenses with the following information card. For more practise, click the link and play some games about the topic!

PRESENT SIMPLE & CONTINUOUS GAMES

SAÍDA 4º EP CASA DO PATRÓN

O alumnado de 4º curso de Educación Primaria fixo unha saída na que se visitou o Museo Etnográfico A Casa do Patrón, situado en Doade (Lalín). Durante esta xornada, as rapazas e rapaces coñeceron o museo e fixeron un obradoiro de queixo. Aquí vos deixamos algunhas fotos!

HAPPY THANKSGIVING!

Comezamos con Thanksgiving aprendendo e repasando vocabulario e falando das cousas e persoas polas que estamos agradecidos. Traballamos os contidos con esta canción:

DESCRIPTIONS

Practice how to make descriptions about people with this game:

FACE MATCH

CLOTHES VOCABULARY

Practice vocabulary about clothes with these activities and games. You can correct your activities with the answer sheet:

CLOTHES GAME