Admisión alumnado curso 2019 / 2020

O prazo de admisión do alumnado comeza o día 1 de marzo e remata o día 20 do mesmo mes. Teñen toda a información nos arquivos que se achegan.

CHARLA ACOSO ESCOLAR

Hoxe o alumnado de 5º e 6º de Primaria tivo unha charla sobre o acoso escolar, impartida pola Garda Civil.

VERMES DE ESPUMA

Os alumn@s de Educación Infantil do grupo 1 e 6 experimentan facendo vermes de espuma.

VERMES DE ESPUMA

ACTIVIDADES SOBRE A PAZ

Murais e actividades realizadas para conmemorar o día da Paz.

MURAIS DÍA DA PAZ

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ. CARREIRA SOLIDARIA

Con motivo da celebración do Día da Paz e non Violencia representouse, no patio do centro, a canción "Campás pola paz", en linguaxe de signos.

A continuación, fíxose unha carreira solidaria. Co diñeiro que aportaron os patrocinadores , de todos os participantes, recadáronse un total de 735,53 euros. Este diñeiro destínase ó proxecto "Vacación en paz", que permite que todos os veráns veñan á Galicia nenos e nenas procedentes do Sahara.

DÍA DA PAZ. CARREIRA SOLIDARIA

VACACIÓNS EN PAZ

O martes, dentro das actividades de celebración do Día da Paz, recibimos a visita dun saharui.  Todo alumnado de primaria asistiu á charla, na que puideron aprender diferentes aspectos sobre a vida nese país.

CHARLA DUN SAHARAUI (VACACIÓNS EN PAZ)

DESPEDIDA LIZZIE

Onte dixemos adeus, a nosa auxiliar de conversa, Lizzie. Os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de Primaria elaboraron carteis para despedila.

DESPEDIDA LIZZIE

"LOS SUPERNIÑOS"

Con motivo da conmemoración do Día da Paz e non Violencia  lévanse a cabo diferentes actividades no centro. Unha delas trátase da visualización e explicación do conto "Los Superniños", por parte da mestra Raquel.

Dende Primaria ata a Infantil, puideron aprender con este conto, que a paz comeza dentro de todos nós. E  as discapacidades, nestes supernenos son unha forma de superación que os fan ter grandes poderes.

A paz. "Los Superniños"

CONCERTO DE SÉS

O 21 de decembro tivo lugar o concerto de Sés que todo o alumnado do centro tivo a sorte de poder disfrutar.

CONCERTO DE SÉS

EXPOSICIÓN SOBRE O NADAL

Os nenos e nenas de 6º realizaron unha exposición en Inglés aos restantes cursos de Primaria. A temática foi o Nadal.

EXPOSICIÓN EN INGLÉS SOBRE O NADAL

SAÍDA Á RESIDENCIA DA TERCEIRA IDADE

Os grupos 4 e 5 de Educación Infantil realizaron unha saída a unha residencia da terceira idade.

SAÍDA Á RESIDENCIA

FELICITACIÓN DE NADAL

O CEIP Plurilingüe de Silleda  quere desexarvos unhas felices festas.

As clases retomaranse o martes 8 de xaneiro.

Bo Nadal!!

Preme na seguinte ligazón para poder ver a felicitación de Nadal:

FELICITACIÓN DE NADAL

¿NISTO CONSISTE O NADAL?

O alumnado de 6ºA representou a obra de teatro chamada "Nisto consiste o Nadal? Todos os cursos de Primaria puideron disfrutar desta obra, preparada dende a área de Relixión.

NISTO CONSISTE O NADAL?

ENTREGA DO DIÑEIRO RECAUDADO PARA WORKING WHEELS

Onte,  mércores 19, alumnado e profesorado recibiu a Álex de "Working Wheels". Fíxoselle entrega, por parte dos alumnos, do diñeiro recaudado na Feira Solidaria da Alegría, celebrada o 12 de decembro.

Álex arroupado polos nenos e nenas agradeceu a colaboración e traballo de todos os que participaron.

ENTREGA Á ALEX DE WORKING WHEELS

CONTO DE NADAL

Hoxe o alumnado de 6º B representou para todos os cursos de Primaria a obra de teatro "Conto de Nadal". Prepararon dita representación nas clases de Relixión.

CONTO DE NADAL

HORARIO VENRES 21

O venres día 21 de decembro, as clases rematarán ás 13:00 h. O alumnado usuario de comedor sairá ás 14:00h, e o que vai para o servizo de "canguraxe" será recollido polas educadoras despois do xantar.

LIBROS RECOMENDADOS NADAL

Premede na seguinte ligazón para poder ver as recomendacións de lectura:

LIBROS RECOMENDADOS NADAL

II FEIRA SOLIDARIA DA ALEGRÍA

O mércores celebrouse, por segundo ano consecutivo, a II FEIRA SOLIDARIA DA ALEGRÍA que tivo lugar na Praza da Igrexa de Silleda.

Alumnado e profesorado dende Infantil ata Primaria participou e colaborou nesta celebración. Elaboraron, con moita ilusión, todo tipo de produtos para esta feira con fins benéficos.

Grazas a colaboración de todas as persoas que acudiron ao evento recudáronse un total de 673 euros. Este diñeiro destinarase á Asociación Working Wheels.

Para poder ver as fotos, premede no seguinte enlace:

II FEIRA SOLIDARIA DA ALEGRÍA

WORKING WHEELS

O alumnado de Educación Infantil e 1º e 2º de Primaria realizou o mércores 5 de decembro un taller chamado "Working Wheels, no cal realizaron diferentes actividades, para concienciarse e coñecer máis de preto a vida e obstáculos de persoas discapacitadas.

O encargado de impartir o taller foi Álex, membro da asociación, e que xa nos visitara o curso pasado para impartilo ó alumnado de Primaria.

TALLER "WORKING WHEELS"

ABRAZANDO A DIVERSIDADE

O venres pasado toda a comunidade educativa do Ceip de Silleda abrazou a diversidade.

Visitounos Álex, da asociación Working Wheels, e realizou unha actividade co alumnado de Infantil e 1º e 2º de Primaria. Logo, todos xuntos para conmemorar o Día das Persoas con Discapacidade, démonos un gran abrazo tinguido de globos laranxas.

ABRAZANDO A DIVERSIDADE