CHARLA DE PLANTAS PARA 3º EP

O xoves 22 de marzo veu Eva Morquecho, nai dun dos nosos alumnos, para darnos una entretida charla sobre as plantas aos cursos de 3º de EP. A charla incluíu, entre outros, os distintos usos das plantas aromáticas e medicinais, contándonos cousas incríbles e fascinantes deste mundo ás veces un pouco descoñecido. Tamén nos trouxo un montón de mostras variadas das distintas herbas e plantas.

ELABORACIÓN DE QUEIXOS: HOXE

O alumnado de 2º de EP participou nun taller de elaboración de queixos coa colaboración da empresa HOXE. Preme na ligazón para ver as imaxes desta actividade:

ELABORACIÓN DE QUEIXOS: HOXE

CHRISTIAN COSTOYA NO CAMPEONATO DE ESPAÑA DE KARTS

O alumno do noso centro, Christian Costoya, debutou na copa nacional de karts, sendo campeón no circuito de Aragón á idade de 7 anos. Para ver a noticia completa, preme na seguinte ligazón:

CHRISTIAN COSTOYA NO CAMPEONATO DE ESPAÑA

CHARLA-TALLER DE POESÍA

O alumnado de 5º e 6º curso de EP participou nunha charla-taller de poesía dirixido por Xoán Babarro. Aquí vos deixamos algunhas imaxes da actividade:

MOVILÍZATE POLA SELVA!

SABÍAS QUE?

Para fabricar os teléfonos móbiles necesítanse minerais que son extraídos de distintos lugares do planeta e que están causando a destrución de ecosistemas.

NON SABES O QUE FACER COS TELÉFONOS MÓBILES QUE XA NON USAS?

Tráeos e recíclaos no centro, asó pódense reutilizar os minerais.

CÓMO COLABORAR?

Na conserxería hai unha caixa para depositar o teléfono móbil e a batería. Non depositar accesorios nin tarxetas SIM ou de memoria.

QUERES SABER TODO SOBRE ESTA CAMPAÑA?

Consulta os seguintes enlaces:

http://www.movilizateporlaselva.org/es/                                     http://www.janegoodall.es/es/

VACACIÒNS DE SEMANA SANTA

Dende o centro queremos desexarvos a todos unhas boas vacacións de Semana Santa. Así mesmo, recordámosvos que estas serán dende o luns 26 de marzo ata o luns 2 de abril, ambos incluídos.

VISITA DEPORTIVA NO CENTRO

O concello de Silleda inaugura a Escola de Baloncesto xuvenil o vindeiro mes de abril. Para informar ao alumnado da mesma, estes recibiron a visita de dous xogadores de baloncesto, un entrenador, e da concelleira de Deportes. Premendo na seguinte ligazón veredes a noticia desta visita:

VISITA ESCOLA BALONCESTO

NOTICIA LEDICIA COSTAS NO CEIP PLURILINGÜE DE SILLEDA

Premendo na seguinte ligazón poderedes ver a noticia publicada no periódico 'La Voz de Galicia' sobre a visita da escritora galega Ledicia Costas ao noso centro:

NOTICIA LEDICIA COSTAS NO CEIP PLURILINGÜE DE SILLEDA

SEMANA DA PRENSA

Na Semana da Prensa, o alumnado de Primaria creou anuncios publicitarios e seccións de periódico:

LEDICIA COSTAS

A escritora galega Ledicia Costas acudiu ao noso centro para contarlle ao alumnado de 5º e 6º de EP anécdotas sobre a súa vida e traballo, así como historias dos personaxes das súas obras, e respondeu ás preguntas que as rapazas e rapaces lle formularon. A autora escribiu libros como 'A Señorita Bubble' ou 'Esmeraldina, a Pequena Defunta', libros que tiveron moito éxito entre os cativos. Premendo na ligazón podedes ver as fotos do evento:

LEDICIA COSTAS

SAÍDA A NUDESA 3º E 4º EP

O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria acudiu á fábrica de NUDESA (Nutrimentos Deza S.A.) de Silleda. Para ver as fotos da visita, premede na ligazón, que vos levará ó álbum desta actividade:

FOTOS SAÍDA NUDESA 3º E 4º EP

ARTIGO EDUCACIÓN

Ola familias! Pareceunos moi interesante este artigo sobre cómo educar, e ante as vosas demandas, aquí volo deixamos. Premede na ligazón para visualizar o arquivo adxunto:

DÍA DA MULLER

Os grupos 4 e 5 de infantil elaboraron este mural polo Día da Muller:

ACTIVIDADE JOAN MIRÓ

O alumnado realizou unha investigación sobre a vida e traballo do autor, así como diferentes versións dalgúns dos seus cadros. Preme na ligazón para ver as fotos da actividade:

ACTIVIDADE JOAN MIRÓ

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O alumnado traballou o Día de Rosalía de Castro con diferentes actividades. Entre elas, podemos ver estes retratos que se colocaron para decorar as fiestras do noso cole. Podedes ver as fotos premendo na seguinte ligazón:

FOTOS DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO 2018

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE MATRICULACIÓN PARA O CURSO 2018-2019

Para ver esta información, preme nos arquivos adxuntos que aparecen na esquina inferior dereita desta publicación.

MURAIS DA PAZ

TUTORIAL PARA O USO DA FERRAMENTA 'CANVA'

'Canva' é una ferramenta na que podemos traballar online para realizar diferentes traballos como posters, infografías ou tarxetas. Esta ferramente é moi intuitiva e visual, polo que resulta útil para o uso en proxectos educativos. Para rexistrarse, so tendes que acceder ao link de CANVA e introducir o voso correo electrónico e contrasinal. Nesta ligazón podedes ver un tutorial sobre cómo usala:

TUTORIAL CANVA

DEBUXOS DE CARMELA

Fai poucos días tivemos no cole unha visitante moi especial; un armadillo chamado Carmela, que nos foi emprestada nun curso aos profes para motivar aos rapaces e sacar o seu lado máis creativo. Aquí vos deixamos algunhos debuxos que fixeron os alumnos sobre Carmela na clase de plástica:

LARDEIROS DO ENTROIDO

O alumnado do centro creou en Plástica uns lardeiros moi orixinais para xogar con eles o pasado venres na celebración do entroido. Aquí vos deixamos as imaxes dalgún deles: