MAGOSTO 2018

O mércores puidemos disfrutar da celebración dos xogos do Magosto. Aquí vos deixamos algunhas fotos do ben que o pasamos.

XOGOS MAGOSTO

Castañiñas asadas!

O pasado venres, a pesares do tempo, disfrutamos dunhas riquísimas castañas asadas.

Premede no seguinte enlace para poder ver algunhas fotos

Magosto

Proceso electoral para a renovación parcial do Consello Escolar

Este curso levarase a cabo a renovación parcial dos membros do Consello Escolar do Centro. Este proceso afectará aos seguintes sectores: profesorado, proxenitores ou titores legais e persoal non docente.

No arquivo que se xunta, atopase a información do proceso electoral que corresponde ao sector dos proxenitores ou titores legais.

O SAMAÍN 2018. AULA DO TERROR

Premede na seguinte ligazón para poder ver as fotos da celebración do Samaín no centro.

O SAMAÍN. AULA DO TERROR

CONXURO NO SAMAÍN

Para a celebración do Samaín no centro, entre outras actividades, realizouse un conxuro terrorífico.

CONXURO SAMAÍN

COMEZO DO CURSO EN PLÁSTICA

Comezamos o curso en Plástica deseñando uns carteis.

ENTRENAMENTO DO MONBÚS OBRADOIRO EN SILLEDA

O equipo de baloncesto Monbús Obradoiro realizou unha sesión de entrenamento no pavillón de Silleda. Acudiu o alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria. Puideron facerlles preguntas aos xogadores e algúns tamén tiveron a sorte de conseguir algún obsequio.

Entrenamento do Obradoiro

CALENDARIO ESCOLAR 2018/2019

Podedes consultar o calendario escolar deste curso 2018/2019 premendo na seguinte ligazón:

CALENDARIO ESCOLAR 2018/2019

Renovación parcial do Consello Escolar

O centro informa, no arquivo adxunto, sobre a renovación parcial do Consello Escolar que deberá levarse a cabo no actual curso académico 2018/2019.

OBRA DE TEATRO "O valo"

O xoves pasado o alumnado de 5º e 6º de Primaria acudiu a ver a obra de teatro "O valo" de  Pallasos en Rebeldía.

Obra de teatro "O valo"

Comezo do curso 2018/2019

Xa estamos de volta!

O 12 de SETEMBRO COMEZAMOS AS CLASES

Listaxe definitiva de admitidos no Fondo de Libros

Premendo aquí terán acceso á listaxe definitiva dos admitidos a participar no fondo solidario de libros de texto para o curso 2018-2019.

Listaxe provisional de admitidos no Fondo de Libros

Premendo aquí poden acceder á listaxe provisional de admitidos para participar no fondo solidario de libros de texto.

MENÚS COMEDOR ESCOLAR 2018-2019

Xa tedes dispoñibles os menús deste curso 2018-2019.

Podedes visualizar e/ou descargar estes documentos premendo nos arquivos adxuntos que atoparedes na parte inferior dereita desta publicación:

DIA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Aquí vedes unha selección de debuxos baseados no corto " Los fantásticos libros voladores de mr Morris Lessmore"

Para poder  ver as fotos premede na seguinte ligazón

Día das bibliotecas escolares

ESCOLA DE PAIS

Preme na seguinte ligazón para visualizar unha serie de documentos que conteñen información que pode resultar de utilidade para as familias:

ESCOLA DE PAIS (Departamento de Orientación)

PLANTACIÓN DE CASTAÑAS E LANDRAS

O alumnado levou a cabo no outono unha plantación de castañas e landras co obxectivo de que as árbores que naceran foran para repoblar a zona do Freixo en Vigo, que foi devastada polos incendios. @s alumn@s xa recolleron as árbores para coidalas durante o verán. O clexio irá velas cando estean plantadas. A continuación un vídeo e fotos da actividade:

PLANTACIÓN DE CASTAÑAS E LANDRAS

ENGLISH THINGS

Nesta carpeta podedes ver fotos de diferentes actividades e proxectos que fixemos ao longo deste curso 2017/2018 nas clases de inglés de 4º, 5º e 6º de EP. Noraboa a tod@s @s alumn@s polo seu esforzo, traballo e interese!

ENGLISH THINGS: 4º, 5º e 6º EP

SAÍDA A BAROSA: 3º e 4º EP

O alumnado de 3º e 4º curso de EP fixo unha saía a Barosa. Para ver as fotos da actividade preme na seguinte ligazón:

SAÍA A BAROSA: 3º E 4º EP

EXHIBICIÓN DE CHRISTIAN COSTOYA NA SEMANA VERDE