Magosto

MAGOSTO 2023

O venres día 10, celebramos na escola

"O MAGOSTO".

Foron moitas as actividades que levamos a cabo: decoramos tetrabriks para gardar as castañas, elaboramos zonchos, desfrutamos dun obradoiro de baile galego e degustamos o froito típico desta festividade.

MAGOSTO 2022

O venres día 11, celebramos na escola, o Magosto, festa popular e tradicional galega. Foi unha xornada de celebración e moita diversión.

Preme na imaxe para ver o resumo do feito.

MAGOSTO 2019

O alumnado fixo colares coas castañas "zonchos" e degustamos saborosas castañas nas aulas

debido as inclemencias metereolóxicas.Premede na seguinte ligazón para poder ver as fotos:

MAGOSTO 2018

O mércores puidemos disfrutar da celebración dos xogos do Magosto. Aquí vos deixamos algunhas fotos do ben que o pasamos.

Premede na seguinte ligazón para poder ver as fotos.

XOGOS MAGOSTO

Castañiñas asadas!

O pasado venres, a pesares do tempo, disfrutamos dunhas riquísimas castañas asadas.

Premede no seguinte enlace para poder ver algunhas fotos

Magosto

ORIGINAL CHESTNUTS!

MAGOSTOS 2017

Dende o cole esperamos que tivesedes un moi bo Magosto. Celebrámolo comendo castañas e xogando a diferentes xogos no patio. Aquí deixamos algunhas fotos!