Patios activos

Break Out - Actividade transversal

Nesta semana de entroido é momento para recordar momentos de gran diversión que o alumnado dos últimos niveis tivo en ocasións pasadas. Trátase dunha forma diferente de levar a cabo unha sesión, combinando contidos matemáticos, científicos, lingüísticos e, como non, deportivos.

Premendo enriba da imaxe poderedes ver o seguinte vídeo.

PATIOS ACTIVOS

Coa chegada do novo ano o CEIP Plurilingüe de Silleda está a pleno funcionamento coa dinámica de patios activos. Todo o alumnado poderá participar nas diferentes actividades propostas dende a área de Educación Física.

No seguinte enlace (pinchar na imaxe) podedes ver as principais tarefas que se levarán a cabo. Ademais, o alumnado de 5º de primaria fixo un vídeo no que intenta explicar da mellor maneira a seguinte dinámica saudábel.

Estamos seguros de que se o visualizades, vai a quitarvos máis dun sorriso.