Samaín

O CEIP SILLEDA DESÉXAVOS UN BO SAMAÍN!

Dende o cole desexámosvos un bo Samaín/Halloween! Aquí tendes dous Doodle de Google: o primeiro, un vídeo moi divertido, e o segundo, un xogo aínda mais divertido! Preme neles para pasalo de medo:

Xogo Halloween Doodle

SAMAÍN 2017

No noso cole xa temos decorada a aula do terror e as cabazas que dan moito medo. Tamén fixemos un conxuro terrorífico. Preme na ligazón para ver as imaxes:

FOTOS SAMAÍN 2017

VÍDEOS DE HALLOWEEN

Recomendamos os seguintes vídeos con temática de Samaín (Halloween), para que o disfruten dende os mais peques ata os maiores!

HALLOWEEN AT SCHOOL!

Esta semana comezamos a traballar Halloween/Samaín na escola con actividades tan chulas coma terroríficas!

COMEZAMOS A PREPARAR O SAMAÍN

En tódalas aulas comeza a preparación para o Samaín. Os máis pequenos están a pintar unhas follas para decorar a árbore tenebrosa que presidirá o hall de infantil.

ACTIVIDADES DO SAMAÍN

Os máis pequenos levaron unha pequena sorpresa días antes do Samaín cando no patio desenterraron unha momia que semellaba ter  unha morea de séculos. Houbo de todo: risas, bágoas, berros, estupor...pero todos, de lonxe ou de preto, querían ver a nosa momia.

CONCERTO DE SAMAÍN

SAMAÍN

XA TEMOS AS FOTOS DO

SAMAÍN NA GALERÍA

BUSCADEAS NA CARPETA

SAMAÍN 2015.

SAMAÍN

HALLOWEEN

SAMAÍN 2014

Hoxe celebramos o Samaín no colexio, a sala que empregamos normalmente para a exposición de cabazas quedóusenos pequena e tivemos que improvisar outros lugares onde  amosar estas marabillas.

Queremos agradecer as familias a vosa colaboración nesta exposición, a verdade é que os nenos o tiveron difícil para decantarse pola máis terrorífica, a máis divertida, a máis estrambótica e a máis orixinal. Todas estaban insuperables.

Mañá de 9:15 a 11:15 as familias teredes a oportunidade de visitar as exposicións situadas no vestíbulo do edificio de infantil, na ludoteca e nas escaleiras do primeiro andar. Despois tocará recoller ata o ano que vén, unha mágoa que non duren máis tempo.

Para os que non vos poidades achegar a esa hora vos deixámosvos unha pequena mostra gráfica do Samaín 2014 do Ceip de Silleda. Nos vindeiros días colgaremos máis.

RECURSOS DO SAMAÍN

Por se queredes pasar estes días terroríficamente sen aburrirvos......

Samaín

Preme na imaxe para ver o documento