3º NIVEL

SAÍDA DE 3º A PILOÑO

O alumnado de 3º de Primaria realizou unha saída a Piloño.

SAÍDA DE 3º

CHARLA DE PLANTAS PARA 3º EP

O xoves 22 de marzo veu Eva Morquecho, nai dun dos nosos alumnos, para darnos una entretida charla sobre as plantas aos cursos de 3º de EP. A charla incluíu, entre outros, os distintos usos das plantas aromáticas e medicinais, contándonos cousas incríbles e fascinantes deste mundo ás veces un pouco descoñecido. Tamén nos trouxo un montón de mostras variadas das distintas herbas e plantas.

SAÍDA A ARXERIZ

Aquí vos deixamos algunhas fotos da saída a Arxeriz que fixo o alumnado de 3º curso de EP, na que realizaron actividades relacionadas coa cultura castrexa:

FOTOS ARXERIZ

Un paseo polo cumio de Galicia: Pena Trevinca.

Para os/as interesados/as en coñecer un pouco máis de cerca Pena Trevinca, o cumio máis alto de Galicia, mirade este vídeo.

Dictioonary

CLIMAS

No seguinte enlace tedes exercicios interactivos para practicar cos distintos tipos de climas.

MOSTERIO DE SAN LOURENZO DE CARBOEIRO

CLASES DE ESTROFAS

Neste enlace 1 e neste enlace 2 tedes algo sobre estrofas, con actividades interactivas. Esperamos que os vexades e traballedes.

Mapas interactivos

Universo e Sistema Solar

Pinchando aquí tedes un vídeo sobre o Universo e as Galaxias. E aquí un máis longo sobre o mesmo tema.

CORPOS XEOMÉTRICOS PARA CONSTRUÍR

Figuras de corpos xeométricos para construír en cartulina

Letras Galegas 2013

Este ano o Día das Letras Galegas está adicado a Roberto Vidal Bolaño. Ímolo coñecer mellor facendo "clic" no seu nome.