APRENDENDO A SER CONFERENCIANTE

Comezamos esta singladura no primeiro trimestre do ano 2019.

Dende o Equipo de Biblioteca estamos levando a cabo un proxecto a longo prazo no que os propios alumnos son protagonistas da actividade.

Coa participación das familias, alumnado e profesorado, os conferenciantes deseñan material gráfico para as súas intervencións. O tema é elixido polos alumnos e, despois de deseñar o cartel anunciando a conferencia, a biblioteca facilita as instalacións e o equipamento durante o recreo para levar a cabo a actividade. Outra modalidade para os máis inexpertos é escanear libros de lectura e comentalos co apoio da pantalla.

O obxectivo final é traballar as habilidades de expresión e exposición diante do público, así como a pescuda e organización de información.

No primeiro trimestre traballáronse os seguintes temas:

Cabalos (6º Primaria),a goma de borrar, a luz, o lápis,os colectores (Infantil), animais domésticos (6ºPrimaria).