Alicia no país das marabillas

O 26 de novembro celebramos no centro o 150 cumpleanos da primeira edición do libro de Lewis Carrol, Alicia no país das marabillas.

Ao longo de todo o mes, realizamos múltiples actividades arredor desta obra e do seu autor:

• Na hora de ler, realizamos lecturas da obra e pescudamos sobre a vida e obra do seu autor, Lewis Carrol.
  • Na entrada do centro, realizamos un recanto de Alicia, no que fixemos unha exposición dos traballos plásticos realizados polo alumnado.
  • O equipo de biblioteca fixo unha exposición de todos os fondos que tiñamos na biblioteca e estiveron á disposición de toda a comunidade ducaiva.
  • O día anterior ao cumpleanos visionamos na biblioteca a película que Disney creou sobre o libro.
  • O día 26, parte do alumnado, guiado pola Reina de Corazóns e Coelliño Branco, fixo unha representación teatral coa que nos animaron e convidaron a participar na festa de cumpleanos de Alicia.
  • Como remate da celebración toda a comunidade educativa entonou o cumpleanos feliz.

PASÁMOLO XENIAL!!!

Galería de imaxes