Actividade de colaboración co CEIP Mestre Vide

Éxito colaborativo no proxecto de vídeo do alumnado de Terceiro de Educación Primaria!

Nunha ilusionante iniciativa para promover o uso e o amor pola nosa lingua, o alumnado de terceiro de Educación Primaria do centro reuníuse en colaboración co CEIP Mestre Vide para crear un vídeo rechamante cheo de ilusión e creatividade.

Baixo a premisa de potenciar o uso da lingua e poñer en valor a importancia da comunicación, os novos talentos traballaron na elaboración dun vídeo que reflecte a aprendizaxe divertida e simultánea. O proxecto non só busca poñer en valor as competencias lingüísticas do alumnado, senón tamén promover a colaboración e o traballo en equipo.

Durante o proceso, o alumnado non só desenvolveron as súas habilidades comunicativas, senón que tamén experimentaron coa creatividade e a expresión artística. Desde a conceptualización ata a execución, cada paso do proxecto foi unha oportunidade para aprender e gozar.

O resultado final foi un vídeo vibrante e enérxico que recolle a esencia do proxecto e a alegría dos participantes. A conexión entre o alumnado e a diversión que viviron ao longo do proceso de creación é claramente evidente.

Amosamos a nosa satisfacción polo proxecto, destacando a importancia destas iniciativas para reforzar non só as competencias académicas, senón tamén as habilidades sociais e emocionais do alumnado. Estamos encantados de ver ao noso alumnado comprometido en proxectos que van máis alá da aula, construíndo non só coñecementos senón tamén experiencias significativas.

O vídeo resultante será compartido na páxina web do centro, permitindo aos pais e nais, profesorado e a comunidade en xeral gozar do talento e da creatividade dos novos cineastas. Ademais, espérase que esta colaboración entre centros educativos permita crear vínculos duradeiros e impulsar futuras iniciativas en beneficio da comunidade educativa no seu conxunto.

Este proxecto non só deixou un testemuño tanxible do enxeño e da capacidade de traballo en equipo do alumnado, senón que deixou unha pegada duradeira na comunidade escolar. Parabéns ao alumnado de terceiro de Educación Primaria polo seu destacado esforzo e logros!

Moitos parabéns polo traballo realizado!!