Mochila viaxeira en 1º de Ed. Primaria

Ao longo do curso 2022/2023 funcionaron na aula de 1º de Ed. Primaria dúas mochilas viaxeiras.

Esta mochilas permitiron ao alumnado un préstamo por un período dunha semana, para compartir coas familias o contido da mesma. O contido do material foi escollido pola persoa titora, supervisado pola biblioteca e procurando que tivera a maior variedade de textos e formatos, tanto en galego como castelán, para que o alumando poida elixir.

Nas dúas mochilas achegamos un libro en galego, outro en castelán e unha revista. Aoo comezo de cada trimestre cambiamos os maeriais de lectura de cada unhadas mochilas.

As dúas mochilas incluían “O diario da mochila” no que, tanto os nenos/as como as súas familias, aportaron a súa opinión, novas creacións, debuxos, suxerencias, …, sobre o contido da mochila ou dos libros lidos.

Para a maioría das familias resultou ser unha actividade moi divertida que axuda a entrelazar lazos entre todos os membros da familias e enriquécenos a todos.

Na seguinte ligazón podedes observar unha selección dalúns dos traballos realizados polo alumnado no diario da mochila.

PREME AQUÍ PRA VER A TAMAÑO COMPLETO