« Week of Septembro 27, 2021 »
Start: 28/09/2021 08:35
End: 28/09/2021 10:30

Día Europeo das Linguas | Allos con bugallos | Portal das Palabras

No Día Europeo das Linguas (28 de setembro), o filólogo Manuel Núñez Singala visitará as aulas de 1º de Bacharelato D e E para dar unha conferencia sobre as oportunidades que ofrece a nosa lingua.

Start: 28/09/2021 16:07

O próximo martes 5 de outubro deste 2021 inaugúrase na Sala de Exposicións Jesús Núñez Betanzos histórico: O comercio tradicional: un conxunto das mellores fotografías realizadas por alumnas e alumnos de 3º de ESO do IES Francisco Aguiar.

Os visitantes poderán contemplar ata o 29 de outubro o resultado do traballo impulsado por Xosé Manuel Rey Bao dentro do marco do Plan Proxecta Fotografía en curso.

Como anticípo e estímulo para a visita, convidamos a ver esta moi estimulante curtametraxe realizada por Julián Ferrer.

Start: 30/09/2021 16:36

Tras a aprobación do Consello Escolar, será trasladada á Xefatura Territorial a petición do 7 de decembro de 2021 e o 16 de maio de 2022 como días de libre disposición.

En canto se reciba a aprobación da Xefatura Territorial, será comunicada ás familias a consideración dos devanditos días, solicitados polos centros públicos de Betanzos, como días non lectivos.

Start: 30/09/2021 17:14

A Biblioteca Sebastián Buedo Jiménez organiza, por terceiro ano consecutivo, o concurso artístico-literario que permitirá a edición do Calendario Aguiar.

Todos os alumnos que desexen participar, farán unha ilustración relativa a un dos doce mesos do ano.

As ilustracións deberán adoptar unha disposición horizontal.

Acompañará á ilustración unha frase curta en galego, referida ao mes elexido.

Esa frase, irá no reverso da lámina ou nun papel anexo.

Os traballos, orixinais, serán entregados aos profesores de Educación Plástica e Visual ou na Secretaría.

A data límite será o martes 2 de novembro.

Os doce mellores traballos conformarán o calendario Aguiar para o próximo 2022.

all day

A asociación coruñesa SexPoint CASCO, que ten colaborado co IES Francisco Aguiar impartindo cursos no centro sobre educación afectiva, fíxonos chegar un cuestionario para a mocidade sobre comunicación sexual.

Este cuestionario é unha ferramenta deseñada para o estudo das relacións afectivas entre a mocidade e para obter datos estatísticos para a realización dos obradoiros como os xa realizados no centro.

A enquisa é anónima e confidencial. Pódese acceder a través do enlace:

ou a través do QR da imaxe, que dirixe directamente á enquisa.

Start: 03/10/2021 09:51

2ª SEMANA

[2ª SESIÓN]

Todas as ficcións, tanto a realista e Sandra Cisneros como a non realista de Philip K. Dick, nútrense dos elementos que o maxín dos seus autores percibiron na realidade observada o pensada polo seu tan real cerebro.

A lectura —escribiu Mario Vargas Llosa, recordando a súa nenez— convertía o sono en vida e a vida en sono».