« Xoves Septembro 30, 2021 »
Xov
Start: 30/09/2021 16:36

Tras a aprobación do Consello Escolar, será trasladada á Xefatura Territorial a petición do 7 de decembro de 2021 e o 16 de maio de 2022 como días de libre disposición.

En canto se reciba a aprobación da Xefatura Territorial, será comunicada ás familias a consideración dos devanditos días, solicitados polos centros públicos de Betanzos, como días non lectivos.

Start: 30/09/2021 17:14

A Biblioteca Sebastián Buedo Jiménez organiza, por terceiro ano consecutivo, o concurso artístico-literario que permitirá a edición do Calendario Aguiar.

Todos os alumnos que desexen participar, farán unha ilustración relativa a un dos doce mesos do ano.

As ilustracións deberán adoptar unha disposición horizontal.

Acompañará á ilustración unha frase curta en galego, referida ao mes elexido.

Esa frase, irá no reverso da lámina ou nun papel anexo.

Os traballos, orixinais, serán entregados aos profesores de Educación Plástica e Visual ou na Secretaría.

A data límite será o martes 2 de novembro.

Os doce mellores traballos conformarán o calendario Aguiar para o próximo 2022.