Benvida

Benvidos/as á Web do CEIP Plurilingüe das Vendas da Barreira!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

Reforzo escolar Cruz Vermella

Libros de texto curso 2024-2025

As familias do alumnado que no curso 24-25 cursarán 5º e 6º de Educación Infantil non deben mercar ningún libro ata novo aviso.

Festa de fin de curso

Un fin de curso espectacular foi o que vivimos no CEIP Plurilingüe das Vendas da Barreira. Para despedir este curso tan xenial e marabilloso tivemos a sorte de contar cun divertidísimo tobogán-piscina onde non nos cansamos de deslizarnos, un toro mecánico onde escachar coa risa e por suposto UNHA FESTA DA AUGA!!! Non podemos pedir máis, xa que foi unha xornada divertidísima ,na que queremos agradecer á nosa ANPA que traballa a reo a súa colaboración nesta gran celebración. Sen ela, e o gran traballo que fixeron durante todo este curso, para que alumnado desfrutase de verdade e sen atrancos nada así sería posible. GRAZAS DE CORAZÓN. Grazas tamén a todo os nenos e nenas de este cole tan xenial cos que contamos e que nos fixeron gozar tanto durante o curso... FELIZ VERÁN!

Acto de graduación 23-24

Este curso tivemos a honra de celebrar a graduación da nosa alumna Carla. Foron uns anos espectaculares con ela, por iso lle desexamos moita sorte e moita felicidade na súa seguinte etapa. Aquí vos deixamos unha mostra da súa esencia e personalidade de super heroína. Moita sorte Carla! Ímoste botar moito de menos! "Que a forza te acompañe".

Excursión fin de curso

Os días 13 e 14 de xuño todo o alumnado de Educación Primaria foi de excursión a Muíños. Dende logo podemos afirmar que  foi unha excursión súper emocionante e inesquecible. Gozamos un montón da natureza, viaxamos no tempo ata a época Megalítica e pasámolo en grande practicando piragüismo, pensamos que san son case profesionais!  Sempre compartindo os mellores momentos e convivindo todos e todas xuntos durante dous días, esa foi a mellor recompensa! Demasiado curta se nos fixo así que...QUEREMOS REPETIR!

Visita á cidade de cristal

O    martes 11 de xuño visitamos de novo a Cidade de Cristal, branca e azul sempre. Desta vez tocounos contemplar o Universo dende o planetario, a casa das ciencias que é un museo interactivo situado dentro do parque de Santa Margarita e visitamos ao tiburón Gastón no Acuario, e ademais estivemos na praia de Orzán! Actividades que compartimos cos nosos compañeiros e compañeiras do CEIP Rosalía de Castro de Xinzo deLima. Unha xornada estupenda polo que... volveremos!

Estoxos feitos a man

E este mes non paramos de coser! Porque cando algo nos gusta, facémolo ata a saciedade. Así que aproveitando o fin de curso, e para que os nenos levasen un recordo de todo o traballado dende POLOS CREATIVOS e dende a biblio, os máis maiores fixeron estes estoxos, que eles mesmos cortaron e coseron. Logo, coa axuda dunha plotter de corte, cortamos os adhesivos co logo do centro para personalizalos. Encántanos o resultado! Xa temos ganas de volver en setembro para seguir argallando cousas. Bo verán!

De novo... na capital!

O martes da semana pasada os nenos e nenas de 4° 5° e 6° foron novamente de excursión a Santiago. A primeira parada foi o Parlamento galego, onde, xunto con outros nenos e nenas doutros centros de Galicia, participaron nunha sesión extraordinaria promovida pola Campaña Mundial pola Educación en Galicia.

A temática desta xuntanza era o odio e a igualdade de oportunidades para todos e todas.  Alí, escoitamos as peticións e discursos dos outros centros, que nos contaron as súas realidades, e lemos as nosas propias ante representantes dos partidos políticos da nosa Comunidade. Foi moi gratificante ter voz nun lugar tan importante, e poder levar alí as nosas propostas e é que Carla e Dominik representarannos moi ben! Ata fixeron unha foto co presidente do Parlamento!

Logo, aproveitamos o día tan bo que facía para dar un pequeno paseo polo centro da cidade, comer de picnic, comer un xeado, ver a fermosura da Catedral... e ata fixemos un xogo para adiviñar o noso futuro laboral! Pasámolo moi ben. Para rematar a xornada, visitamos o Museo de Historia Natural da USC. Que pasada!!! Quedamos alucinados coa cantidade de animais e especies reais que puidemos ver. A nosa guía, Mava, ensinounos como se facía antigamente o disecado de animais, e fixemos algunhas actividades manipulativas. Despois, visitamos todas as salas do museo. Encantounos ver tamén os minerais, e as curiosidades que aprendemos sobre eles. Ata vimos un anaco do meteorito que caeu en Lugo hai uns anos!!! Quedamos encantados coa visita, e trouxemos para o cole un libro co que nos agasallaron. Estamos desexando volver visitar a capital. Hai tanto que ver e facer!

Excursión a Sanabria

O pasado xoves 30 de maio os pequenos e pequenas do cole e a aula de 1º e 2º foron de excursión. Sempre se dixo e se contou que o lobo é o malo dos contos e da vida ao longo da historia e do tempo. Actualmente, na península contamos cunha poboación algo escasa, debido á súa caza e persecución por parte do ser humano, pero temos que aprender que aquí cabemos todos. Nesta visita que fixemos ao Centro do Lobo aprendemos moitas curiosidades e características deste animal tan fascinante, pero sobre todo que non é tan malo como nos contaron sempre. Todo o alumnado gozou un montón da visita, de ver lobos en directo e de aprender tanto sobre este incríbel animal. Ademais da visita a Puebla de Sanabria, ao museo de Xigantes e Cabezudos e ao Castelo. Foi unha excursión ben completiña e en moi boa compañía cos nosos compañeiras e compañeiros do CPI Laureano Prieto da Gudiña. Foi un pracer coma sempre e quedamos con ganas de máis!