Educación física

Campo a través na Rúa

A área recreativa do Aguillón na Rúa acolleu o sábado 11 de febreiro, a final provincial de campo a través de Xogade.

Estaban convocados máis de 600 participantes e aínda que os nosos clasificados Andrés, Hiba e Pablo non gañaron pasaron unha xornada deportiva moi agradable. Fixádevos ademais o guapos e guapa que estaban coas camisetas corporativas coas que os agasallou o centro!

Parabéns por participar e o noso agradecemento para Antía a mestra acompañante nesa xornada de sábado.

Carreira de campo a través en Tintores

O alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria participou o pasado xoves 2 de febreiro no campo a través comarcal que se celebrou en Tintores dentro do programa Xogade.

Estaban convocados uns 750 participantes que foron correndo por equipos. O alumnado clasificado do noso centro foi o seguinte:

-Alevín: Andŕes e Pablo.

-Infantil femenino: Hiba.

Parabéns a todos/as por participar! E o noso agradecemento tamén para o profesorado acompañante. Vémonos no campionato provincial!

Velaí os nosos campións e campioas en acción!

Piragüismo grazas ao programa Xogade

O embalse de Castrelo de Miño foi o escenario dunha divertidísima xornada deportiva escolar, enmarcada no programa Xogade impulsado pola Xunta de Galicia e que conta coa colaboración da Federación Galega de Piragüismo. A actividade consistiu na práctica de piragüismo na modalidade de dragón para o noso alumnado de 6º de Educación Primaria.

Antes da divertida experiencia o noso alumnado tivo unha charla teórica onde recibiron os coñecementos prácticos sobre como coller os remos, subir e baixar das piraguas e de como evitar envorcar. Pasaron un día xenial!

Xogos tradicionais galegos

Un ano máis e da man do infatigábel Lito, do Centro de Cultura Popular Xaquín Lorenzo, dependente da Deputación de Ourense, o noso alumnado de Educación Primaria tivo a oportunidade de aprender como xogaban as xeracións anteriores e volver, de algún xeito, ás épocas nas que o xogo era algo espontáneo e onde os dispositivos electrónicos non tiñan ningunha presenza.

Na primeira sesión da mañá o alumnado de 2º e 3º gozou moitísimo cos xogos da ra, a birolla, a chave ou os birlos que consiste en lanzar unha bóla de madeira a ras do chan cara unhas pezas verticais colocadas ao final da pista coa intención de derrubar a maior cantidade delas. Iso si, hai que apuntar para non lesionar a ninguén!

Na segunda parte da xornada o alumnado de 4º 5º e 6º pasouno xenial facendo xogos de mans, utilizando zancos, aros e peóns e xogando no patio traseiro á porca e no pavillón ao pino, que é como o xogo da porca pero por equipos.

Agradecer ao CCP Xaquín Lorenzo a mañá tan divertida que nos fixeron pasar e tamén manifestarlles a nosa gratitude polo esforzo por manter vivo o patrimonio cultural inmaterial.