Xogamos e construímos

Os nosos nenos e nenas de Educación Infantil estiveron a experimentar e a poñer en practica as  súas dotes construtivas e iniciarse no mundo MAKER. Pasaron un rato moi agradable na nosa biblio pondo a voar a súa imaxinación. Porque para ser maker non fai falta gran cousa, só moita imaxinación e creatividade!

En construción

Coñecedes as pezas Kapla? Trátase dunhas pezas de madeira de pino para facer construcións. Ofertan milleiros de posibilidades para desenvolver as capacidades creativas e manipulativas, e poden empregarse en case todos os niveis de idades, xa que son moi versátiles. Aquí tedes unha mostra, dos nosos pequenos pondo en práctica as dúas dotes construtivas! Forman parte do material de POLOS CREATIVOS, e sempre nos encanta empregar estas ferramentas para desenvolver no alumnado capacidades fora das meramente curriculares.

Os profes tamén aprendemos

Así é! Non solo os nenos e nenas aprenden cousas novas, senón que os profes tratamos de adquirir sempre novos coñecementos e aprender novas técnicas e metodoloxías para manternos actualizados e poder ofrecer o mellor ensino aos pequenos e pequenas. Por iso esta semana o noso equipo de POLOS CREATIVOS se estivo formando en novas ferramentas tecnolóxicas das que esperamos poder gozar moi pronto no cole.

Nova moza na oficina

Moi traballadora está a nosa nova integrante! E é que dende que recibimos esta impresora 3D non deixou de traballar! Os nenos, nenas, mestres e mestras estamos inmersos en sacarlle todo o partido que poidamos, así que toca atendela, aprender a usala, coidala e espremer todas as súas posibilidades.

True true aterrando!

A programación de robots é unha das actividades que máis chaman a atención ao alumnado pois a tecnoloxía leva implícita motivación. Partindo desta premisa, esta semana iniciamos ao alumnado na lectura e interpretación de secuencias de programación cun interesantísimo kit de robots TRUE TRUE!

O alumnado de primaria atópase inmerso na exploración e aprendizaxe do funcionamento destes aparellos. Están resultando ser unha forma moi atractiva de achegar aos máis pequenos ao mundo da robótica e ademais, están poñendo a proba as súas habilidades de pensamento computacional, o que pode espertar neles capacidades, competencias e coñecementos que se afastan do estritamente curricular. Ademais resultan un xeito de aprender moi manipulativo e lúdico, que é o que máis nos gusta!!! Proximamente seguiremos vendo o que se lles ocorre facer con estes bechiños!

Sabedes o que son os POLOS CREATIVOS? Este concepto abrangue a creación e uso dentro do marco educativo de espazos e materiais innovadores, e especializados, organizados didacticamente para fomentar a creatividade, a consecución de proxectos, resolución de problemas, construcións... Trátase dun novo xeito de aprendizaxe conxunto, colaborativo e comunitario, enfocado tamén no ámbito da investigación e da experimentación. Unha visión moi ampla de técnicas de ensinanza e aprendizaxe que comprende dende prácticas e retos tecnolóxicos ata proxectos máis artesanais.

Este ano o noso centro está inmerso na inclusión deste tipo de materiais na nosa práctica docente, e entre a moita formación que estamos recibindo, acaban de chegar ao cole estes "KITS SINGULARES", con pequenas propostas para comezar a empregar estes materiais nas aulas, tedes ganas de ver o que conteñen? Estade atentos á nosa web porque pronto os nenos e nenas do cole comezarán a crear!