Benvida

Benvidos/as á Web do CEIP Plurilingüe das Vendas da Barreira!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

Veredicto do Concurso de Fotografía Medioambiental

E xa temos gañadores/as do concurso de Fotografía Medioambiental! Non nos cansamos de ver día a día canto talento hai entre o noso alumnado e as súas familias pois fixeron un traballo espectacular! Os votos das familias foron moi pero que moi repartidos. Podedes ver no documento adxunto quen foron os afortunados/as e ver un vídeo dos magníficos traballos presentados. Parabéns aos gañadores/as!!! Recibiredes proximamente o voso agasallo e tamén o resto de participantes. E lembrade...

"Os gañadores non sempre ganan, e os perdedores non necesariamente deben perder" Martin Landau

Nota: As fotos 2 e 22 están repetidas pero isto non afectou nas votacións.

Capítulo 2: E fixemos guacamole!

Como xa somos uns profesionais da cociña, continuamos cos máis maiores facendo a nosa deliciosa receita das Vendas de guacamole. A verdade é que o resultado foi excepcional pois estaba... delicioso! Que aproveite!

Coidamos a boca!

O alumnado de Educación Primaria participou hoxe dunha charla enmarcada no Programa de Saúde Bucodental “Mira que BOCA”. Cristina hixienista da Área Sanitaria de Ourense, Verín e o Barco de Valdeorras foi quen nos explicou as funcións dos dentes e a boca, as enfermidades máis frecuentes e a importancia de ter hábitos de vida axeitados, especialmente no relativo á saúde bucodental, como son o cepillado correcto e manter unha alimentación axeitada. Grazas Cristina!

Recuperando voces perdidas II

Con motivo da Semana do Libro o noso alumnado recitou poemas de Rosalía de Castro, Anisia Miranda, Gloria Fuertes, Álvaro Cunqueiro, etc. aquí vos deixamos unha fermosa escolma.

II Congreso Nacional de Escola Rural

O pasado venres 3 de maio asistimos ao II Congreso Nacional de Escola Rural en Ribadavia. Tal e coma destacou o conselleiro de Educación, a escola rural, é un modelo educativo de vangarda que é exemplo de cohesión social e capaz de xerar igualdade de oportunidades.
Convencidos que a escola do rural é vida para as aldeas e para os concellos coma o noso onde innovamos e nos implicamos persoal e emocionalmente participamos desta formación co obxectivo de seguir aprendendo para seguir mellorando día a día o noso centro.
Na formación participamos de conferencias, exposicións e difusión de boas prácticas que resultaron de gran interese.

Xogamos e construímos

Os nosos nenos e nenas de Educación Infantil estiveron a experimentar e a poñer en practica as  súas dotes construtivas e iniciarse no mundo MAKER. Pasaron un rato moi agradable na nosa biblio pondo a voar a súa imaxinación. Porque para ser maker non fai falta gran cousa, só moita imaxinación e creatividade!

Xogando e aprendendo

Dentro da liña “Bibliotecarios” do noso PFPP para o curso 23-24 seguimos traballando sobre o concepto integrador da Biblioteca Escolar. A biblioteca é unha ferramenta indispensable para desenvolver no noso alumnado capacidades como pensar, crear, imaxinar e moitas outras. E, a gamificación como estratexia é unha ferramenta moi motivadora.

Tendo iso presente estamos convencidos que xogar é unha das formas preferidas do noso cerebro para aprender. E na biblioteca non nos iamos quedar atrás con este tema. Os nosos profes crearon este recuncho na biblioteca, ben provisto con xogos de mesa e de enxeño para desfrutar mentres facemos uso deste espazo. Estamos encantados co resultado!

Mes do Medio Ambiente na biblioteca

Ensinar a coidar o medio ambiente é ensinar a coidar a vida. Na biblioteca do cole temos claro que todas as aprendizaxes son importantes e vitais para un desenvolvemento persoal e social completo. A adquisición dos valores morais dende ben pequenos axudaranos a crear un mundo mellor, e unha parte crucial deles é o respecto e coidado do medio no que vivimos.

A cidade do átomo

Hoxe os nosos Lectores da Galaxia atoparon unha nova carta de Toni cando ían a biblioteca. Nela contáballes que xa tiñan unha nova misión para completar no club de lectura. Por desgraza, unha reacción no envío da probar fixo que quedara esnaquizada en moitos anacos, que os rapaces tiveron que buscar e unir para descifrar o título dun novo libro: A cidade do átomo. Estamos desexando lelo e descubrir novas aventuras!