PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

PRAZO DE PRESENTACIÓN: Do 1 ao 20 de marzo de 2024, ámbolos dous incluídos para todo o alumnado que se matricula por primeira vez no sistema educativo, así como para aqueles alumnos/as que desexen cambiar de centro escolar sempre que existan prazas vacantes.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

-Solicitude Modelo ED550B-G asinado obrigatoriamente polos dous proxenitores.

-Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a (fotocopia do libro de familia ou fotocopia do DNI do alumno/a).

-Certificado oficial do expediente académico (alumnado de primaria).

-Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.

-Para acreditar o criterio  "Familia monoparental" deberá presentarse a certificación de recoñecemento da Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica da Consellería de Política Social e Xuventude da Xunta de Galicia ou da autoridade competente doutras administracións públicas.

LUGAR DE PRESENTACIÓN:

Cheque adicional para a compra de material escolar

Na resolución do 5 de outubro de 2022 de concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022 establécese que os beneficiarios do vale para adquirir material escolar por importe de 50€ recibirán un vale adicional de 25€.

Así mesmo, o alumnado que se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos ao longo do curso escolar e ata o 31 de marzo de 2023, que perciba a axuda para adquirir material escolar da Orde do 29 de abril de 2022, tamén percibirá esta ampliación.

As familias poden recoller PERSOALMENTE o vale de 25€ nos centros docentes a partir do luns 17 de outubro.

HORARIO DE RECOLLIDA:

De luns a xoves de 9:30 a 10:00 horas.

Luns de 15:45 a 16:30 horas.

Este vale debe empregarse preferentemente na libraría/establecemento antes do 1 de decembro de 2022.

Listaxe provisional: FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicado no taboleiro de anuncios do centro a listaxe provisional de admitidos no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO para o curso 2022-2023.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. Curso escolar 2022/23

QUEN PODE SOLICITALO?:

Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º e 4º.

OLLO: O alumnado de 5º e 6º participa no proxecto de innovación E-DIXGAL polo que está excluído na participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros. Non obstante, poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúnan os requisitos establecidos na orde.

Publicación das listaxes provisionais das solicitudes de admisión para o curso 2022-2023

Xa están publicadas no interior do centro, as listaxes provisionais do alumnado admitido para o vindeiro curso.

TODO O ALUMNADO DO QUE SE PRESENTOU A SOLICITUDE EN PRAZO ESTÁ ADMITIDO.

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO 2022-2023

A partir do 1 de marzo comeza o prazo para realizar a solicitude de praza para o vindeiro curso.

INSTRUCIÓNS

PRAZO DE PRESENTACIÓN: 1 ao 21 de marzo de 2021, ambos incluídos.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

Solicitude segundo o Anexo II.

Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a (fotocopia do dni do alumno/a ou fotocopia do libro de familia)

Certificado oficial do expediente académico (alumnado de primaria).

Reserva de praza para o alumnado de sexto de Ed. Primaria ao centro ao que está adscrito

Pola presente queremos comunicar que atendendo ó Decreto 254/2012 e á Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado en centros sostidos con fondos públicos, comezamos o procedemento de admisión de alumnado para o curso académico 2022/2023.

Por este motivo RECORDAMOS as seguintes cuestións de interese relativas ó proceso: