Convivencia

Plan de Convivencia

Plan onde se recollen as normas de convivencia do centro:

- Dereitos e deberes de alumnado, profesorado e familias.
- Tipificación de conductas contrarias á convivencia.
- Medidas correctoras.

CORES PARA A ESCLEROSE

A  Asociación Compostelá de Esclerose Múltiple, para conmemorar o Día Mundial desta enfermidade, que se celebra o 30 de maio de cada ano, organizou a campaña Cores para a Esclerose. Unha das actividades estaba enfocada ao alumnado de Primaria que podía participar nun concurso de debuxo. Algún do noso alumnado tamén quixo sumarse a esta boa causa aportando o seu debuxo. Entre os participantes dúas alumnas nosas resultaron finalistas, o que significa que o seu debuxo formará parte dun calendario que promoverá a Asociación no vindeiro curso. As alumnas son Alicia Fernández Fuentes de 4º C e María Colinas Bello de 6º A, ás que a xefa de estudos fixo entrega do correspondentre diploma. Parabéns!

David Navarro con nós

Hoxe acompañounos no colexio David Navarro ex xogador do Obradoiro. Presentounos o seu libro "O Soño de Liam" e firmou os exemplares que tiñamos. Aprendemos que os soños se os perseguimos pódense cumprir. Grazas David

XORNADA DE CONVIVENCIA CRA DE OROSO

Hoxe recibimos no colexio a familias e alumnado do CRA de Oroso, que se incorporarán ao centro no vindeiro curso. Foi unha xornada moi agarimosa. Primeiro tivo lugar unha recepción no salón de actos, alí alumnado noso de 4º de Primaria, que tamén viñeron no seu momento do CRA, puideron trasladarlle a súa experiencia no cambio de centro. Por outra banda alumnado de 6º de Primaria agasallounos cun par de representacións, estiveron xenial! Xa despois visitamos algunha aula, a biblioteca... e no comedor esperábanos unha merendiña. Nada máis e nada menos que pizza e unha copa de chocolate!!! Por último visitamos os patios, onde descubrimos que había un montón de nenos e nenas no recreo. E para rematar volta para as nosas casas cunha bolsiña que nos deron cun zume e magdalenas.

Cuestionario sobre a convivencia

O Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia promove unha enquisa para a avaliación da convivencia nos centros escolares. Cada membro da comunidade educativa deberá cubrir o seu cuestionario para contribuir aos resultados.

A enquisa é anónima. Dende o centro repartimos claves de acceso que non identifican ás persoas que fan a enquisa.

O cuestionario leva cubrilo uns 15 minutos, e só se pode facer unha vez. Se se pecha sen rematalo, a clave de acceso non poderá volver usarseA enquisa estará operativa desde o 12 de abril ao 29 de abril de 2021 (ambos dous días incluídos).

É probable que o enlace dea unha mensaxe de erro de seguridade. Nesa pantalla, haberá que "añadir excepción", "confirmar excepción", "aceptar certificado" ou outro botón similar que indique que aceptas continuar.

Enquisa familias: https://edu.xunta.es/convfamil

Enquisa alumnado de 5º a 6º de Primaria: https://edu.xunta.es/convobrig

Enquisa profesorado: https://edu.xunta.es/convdoce

Enquisa persoal administración e servizos https://edu.xunta.es/convpas

Pedro Brandariz "Héroes e Heroas"

O alumnado de Infantil e 2º de Primaria, rematou este segundo trimestre cun conto interpretado polo gran Pedro Brandariz. Con "Héroes e Heroas" aprendemos que nenos e nenas podemos ser igual de valentes ou igual de sensibles. Gracias ao concello de Oroso por achegarnos este conto.

CHARLA USO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS

Hoxe tivo lugar a terceira charla no que vai de curso, por parte da Garda Civil, para o alumnado de 5º e 6º de Primaria, dentro do Plan Director para a Convivencia e mellora da seguridade nos Centros Educativos. O tema a desenvolver nesta ocasión foi o emprego das novas tecnoloxías. O alumnado escoitou e interviu, manifestando o seu parecer e consultando dúbidas. Debatíronse cuestións de grande interese: videoxogos e concretamente o fortnite, adición aos mesmos, control do tempo de dedicación, chatear con descoñecidos, colgar imaxes que despois non podemos eliminar.... Falouse de términos coma o sexting, o grooming ou a suplantación da identidade. Moi interesante!

SEGUIMOS ENTENDÉNDO-NOS

Xa levamos unhas sesións do noso proxecto "Entendéndo-nos", dentro da liña CON-VIVE de Contrato Programa. Estamos reflexionando e aprendendo un montón de cuestións sobre a convivencia. A través do conto "A Lebre e a tartaruga", cocluímos que todos temos dferentes cualidades pero todas son necesarias e un grupo con diversidade de cualidades é máis enriquecedor. Con vídeos, imaxes ou mesmo xogos descubrimos moitos aspectos útiles para mellorar a convivencia. Por exemplo estivemos reflexionando a partires dun debuxo de dous burros atados de maneira que cada un miraba para o lugar oposto do outro. Diante de cada un, a certa distancia tiñan comida; como poder collela se ámbolos dous tiran para diante? Non hai maneira de poder comer, un tira polo outro e non poden avanzar. Hai que ceder, se ambos ceden ambos comen!

2ª CHARLA DA GARDA CIVIL, ACOSO ESCOLAR

Hoxe, coincidindo coa celebración da Paz, tivo lugar no cole a segunda das charlas da Garda Civil, para o alumnado de 5º e 6º de Primaria, dentro do Plan Director para a Convivencia e a  mellora da Seguridade nos Centros. A través da interpretación con roles diversos, o alumnado puido achegarse aos sentimentos que pode experimentar alguén acosado. Estiveron reflexionando sobre varios aspectos das súas relacións e sobre o dano que poden causar cando non tratan axeitadamente a algún compañeiro/a. Foi moi interesante.

DAY OF NO VIOLENCE AND PEACE

Hoxe estivemos falando na clase do Día da non violencia e da Paz, 30 de xaneiroaniversario da morte de Mahatma Gandhi. Lembramos a unha das grandes traballadoras pola Paz, Teresa de Calcuta, á que se lle otorgou o  Premio Nobel de la Paz en 1979.