Reunión informativa 2º

21/09/2021 16:00

O martes 21 de setembro ás 16:30 h terá lugar no Salón de Actos unha reunión informativa para as familias do alumnado de 2º de Primaria na que se falará sobre a organización do novo curso escolar. Para evitar aglomeracións, recomendamos puntualidade e asistencia dun único familiar por neno/a.

CATÁLOGO LIBROS DE TEXTO 2021-2022

Publicada a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2021-2022.

*IMPORTANTE ALUMNADO DE 1º DE PRIMARIA: Podedes mercar o libro de LENGUA CASTELLANA que estaba pendente.

AVISO ALUMNADO DE COMEDOR

alumnado que vai facer uso do comedor escolar no vindeiro curso 2021/2022, deberá cubrir o documento de autodeclaración cos datos da renda de 2020 e enviar por correo electrónico a ceip.sigueiro@edu.xunta.gal ou entregar no centro.

Descargar autodeclaración

EDIXGAL 2021/22.

Información para as familias de 5º de E.P.

O CEIPP de Sigüeiro forma parte da rede de centros E-Dixgal de Galicia desde o curso 2018 -19.

Este proxecto desenvólvese dentro da Estratexia EDUDIXITAL 2020 que pretende garantir o acceso de todo o alumnado as ferramentas tecnolóxicas precisas para o desenvolvemento efectivo da Competencia Dixital favorecendo a adquisición das habilidades e destrezas que demanda a sociedade actual.

Para isto é imprescindible que todo o alumnado conte cun equipo que garanta a igualdade no acceso e participación no mesmo. A Consellería “CEDE” o uso dun equipo para cada alumno/a durante o tempo de permanencia en aulas Edixgal (no caso de E. Primaria nos niveis de 5º e 6º).

Neste curso 2021 - 2022 incorpórase o alumnado dos grupos de 5ºA, 5ºB e 5ºC. Podedes consultar toda a información para as familias na seguinte ligazón https://www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/espazo/e-dixgal/informacion-para-familias

Ou descargando o folleto informativo

En breve teremos unha reunión informativa para que coñezades o funcionamento do proxecto.

Menús Comedor Escolar 2021/22

Outro curso que comeza e, coma sempre, en Comedor escolar>Menús mensuais (na parte dereita desta web) atoparedes os menús de cada mes. Fai clic no mes correspondente para ver o menú. Benvidos/as e bo proveito!

Reunión informativa 3º

14/09/2021 16:30

O martes 14 de setembro ás 16:30h terá lugar no Salón de Actos unha reunión informativa para as familias do alumnado de 3º de Primaria na que se falará sobre a organización do novo curso escolar. Para evitar aglomeracións, recomendamos puntualidade e asistencia dun único familiar por neno/a.

Reunión informativa 4º

14/09/2021 18:00

O martes 14 de setembro ás 18h terá lugar no Salón de Actos unha reunión informativa para as familias do alumnado de 4º de Primaria na que se falará sobre a organización do novo curso escolar. Para evitar aglomeracións, recomendamos puntualidade e asistencia dun único familiar por neno/a.

Reunión informativa 1º Primaria

08/09/2021 11:00

O mércores 8 de setembro ás 11h terá lugar no Salón de Actos unha reunión informativa para as familias do alumnado de 1º de Primaria na que se falará sobre a organización do novo curso escolar. Para evitar aglomeracións, recomendamos puntualidade e asistencia dun único familiar por neno/a.

Reunións informativas alumnado de Infantil

06/09/2021 10:00

O luns 6 de setembro, terán lugar as reunións informativas para as familias do alumnado de Educación Infantil nas que se falará do período de adaptación e doutros temas de interese.

- 5 anos: Ás 10:00 no patio cuberto de Infantil.

- 3 anos A: Ás 10:30 no Salón de Actos.

- 3 anos B: Ás 12:00 no Salón de Actos.

- 4 anos: Ás 12:00 no patio cuberto de Infantil.

Aproveitamos para dar a benvida aos novos alumnos e familias de 3 anos que se incorporan ao centro e lembrar que o curso arrancará o día 9 de setembro.