CP INNOVA

Miami, see you soon!

O mércores 8 de maio puxemos punto e final ao proxecto "Dos Orillas". Conectámonos por videochamada cos nosos socios americanos do colexio Royal Palm Elementary en Miami para despedirnos, pois eles rematan xa o curso e van disfrutar dun merecido descanso. Pero non pensedes que teñen máis vacacións ca nós, pois en agosto tócalles comezar de novo!

Despois duns videos de despedida e agradecemento, preparamos uns bailes tradicionais e unha pequena merenda. Nós fixemos unha coreografía country coa música de Cotton Eye Joe e probamos os típicos sandwiches de manteiga de cacahuete e marmelada. Pola súa banda, en Miami bailaron a Macarena e degustaron tortilla.

A valoración do proxecto por parte de alumnado e profesorado foi moi positiva. Acadáronse todos os obxectivos propostos xa que aprendemos un montón de cousas sobre a cultura, a xeografía, a historia, as tradicións e, sobre todo, as linguas do outro lado do Atlántico. Pero o máis importante é que fixemos amigos/as a máis de 6.500 Qm de distancia. Así que, quen sabe? Igual o punto e final se converte nun punto e... seguido!

Miami and Sigüeiro, from a big city to a small village

Continuamos o proxecto "Dos Orillas" converténdonos en embaixadores da nosa terra e mostrándolles aos nosos compañeiros americanos como é Galicia e, en concreto, a nosa vila Sigüeiro. Para iso, elaboramos presentacións e gravamos videos nos que lles explicamos non só o que poden ver e facer en Galicia, senon tamén que poden comer e como teñen que viaxar e moverse por aquí.

E hoxe, conectámonos por videoconferencia con eles e, en directo, mostrámoslles os lugares máis representativos da nosa terra. Eles ensináronnos a grandiosa Miami. Despois competimos nun Quizizz.

1ª CHARLA "SANA HOXE, VIVE MAÑÁ"

Hoxe, o alumnado de 3º e 4º asistiu no colexio a unha charla impartida pola nutricionista Goretti Tuñas sobre alimentación. Está dentro da liña Edu- Saúde do Contrato Programa CP INNOVA. Constou dunha primeira parte cunha proxección no salón de actos e dunha segunda con xogos no pavillón. Tratou sobre a historia da alimentación dos humanos, dende o momento en que apareceu a vida, a partires dunha bacteria, ata os cazadores - recolectores. Por certo que as bacterias seguen entre nós e dentro de nós na nosa microbiota intestinal e son moi importantes para manternos sans e para as nosas defensas. Reflexionamos sobre unha dieta variada e saúdable. Foi moi interesante. Quedamos á espera da segunda charla para o vindeiro mes porque queremos seguir aprendendo sobre a maneira máis saúdable de alimentarnos.