Nova doazón de fondos á nosa biblioteca

Un alumno do cole doa libros á biblioteca!

A biblioteca do colexio vese enriquecida cunha magnífica doazón de libros por parte do alumno Marco de 4º curso. Marco, un apaixonado lector, decidiu compartir o seu amor polos libros cos seus compañeiros e compañeiras doando unha boa colección de fondos que abranguen unha gran variedade de temáticas.

Esperamos que esta doazón inspire a outros nenos e nenas a descubrir o pracer da lectura e que gocen destes libros tanto como fixo Marco.

Desde o equipo de biblioteca mostrámonos moi agradecidos pola xenerosidade de Marco. Este xesto é un exemplo da solidariedade e o compromiso que caracteriza ao noso alumnado. Estamos seguros de que estes libros serán moi apreciados por toda a comunidade escolar.

A doazón de foi recibida con grande entusiasmo por parte do alumnado e profesorado do colexio. O equipo de biblioteca xa comezou a catalogar os libros e estarán dispoñibles para préstamo en breve.

Moitas grazas, Marco, pola túa xenerosa doazón!