Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 
O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

S1901046 - Emprego de Arduino en proxectos científicos

Gallego
Summary: 
Actividade pesencial de 20 horas de formación dirixida á formación no emprego de Arduino en proxectos científicos

Código do curso: 1901046

Relator: Diego Abarca Rodríguez

Duración : 20 horas (5 horas non presenciais)

Obxectivos

1.Reflexionar sobre o uso de Arduino como unha ferramenta útil no deseño de proxectos científicos.

2.Deseñar unha proposta concreta de proxecto para poñer en práctica na aula empregando Arduino como unha ferramenta.

3.Desenvolver un proxecto científico aplicando a metodoloxía de traballo por proxectos.

Contidos

1.Aprendizaxe baseado en proxectos (ABP)

2.Placa Arduino. Conexión de sensores e actuadores analóxicos e dixitais.

3.Desenvolvemento dun proxecto científico.

4.Deseño e realización de proxectos científicos que empreguen Arduino.

5.Boas prácticas educativas no emprego de Arduino como ferramenta no traballo por proxectos.

6.Programación do Arduino: Entorno de programación.

Data: 
05/02/2020 - 28/02/2020
Lugar: 
CAFI (Santiago de Compostela)
Tema: 
Sección: 

S1901046 - Emprego de Arduino en proxectos científicos

Summary: 
Actividade pesencial de 20 horas de formación dirixida á formación no emprego de Arduino en proxectos científicos
Gallego

Código do curso: 1901046

Relator: Diego Abarca Rodríguez

Duración : 20 horas (5 horas non presenciais)

Datas:

5/02/2020

7/02/2020

12/02/2020

28/02/2020

Lugar: CAFI (Santiago de Compostela)

Obxectivos

1.Reflexionar sobre o uso de Arduino como unha ferramenta útil no deseño de proxectos científicos.

2.Deseñar unha proposta concreta de proxecto para poñer en práctica na aula empregando Arduino como unha ferramenta.

3.Desenvolver un proxecto científico aplicando a metodoloxía de traballo por proxectos.

Contidos

1.Aprendizaxe baseado en proxectos (ABP)

2.Placa Arduino. Conexión de sensores e actuadores analóxicos e dixitais.

3.Desenvolvemento dun proxecto científico.

4.Deseño e realización de proxectos científicos que empreguen Arduino.

5.Boas prácticas educativas no emprego de Arduino como ferramenta no traballo por proxectos.

6.Programación do Arduino: Entorno de programación.

S1802074 Uso do croma para a creación de vídeos educativos

Summary: 
Xornada de formación de 4 horas de duración sobre o uso da técnica do croma para a creación de vídeos educativos.
Gallego

Referencia en fprofe: S1802074

Data límite de inscrición: 20 de marzo de 2019

Lugar de celebración: CAFI - Santiago de Compostela

Localización do CAFI: Ligazón

Prazas:  12

Duración: 4 horas presenciais

Temporalización: 27/03/19

Obxectivos

1. Adquirir destrezas e coñecementos necesarios para a creación de vídeos empregando a técnica de croma.

2. Investigar e explorar as posibilidades didácticas e educativas da creación e edición de vídeos, en especial, empregando a técnica de croma.

Contidos

1. A técnica de croma: características e posibilidades.

2. Aplicacións didáctivas do uso do croma na aula.

3. Ferramentas para a edición de vídeo que permite a aplicación da técnica do croma.

Uso de croma para creación de vídeos educativos
Uso de croma para creación de vídeos educativos

S1801076 Pensamento visual (visual thinking) como estratexia de aprendizaxe

Summary: 
No terceiro trimestre terá lugar no CAFI o curso Pensamento visual (visual thinking) como estratexia de aprendizaxe para o profesorado de ensino secundario e mestres.
Gallego

Referencia en fprofe: S1801076

Data límite de inscrición: 15 de marzo de 2019

Lugar de celebración: CAFI - Santiago de Compostela

Localización do CAFI: Ligazón

Prazas:  15

Duración: 15 horas presenciais e 5 horas non presenciais

Temporalización: do 24/04 ao 16/05

Obxectivos

1. Coñecer o pensamento visual como estratexia de aprendizaxe.

2. Analizar a aplicación en aula do pensamento visual.

3. Poñer en práctica estratexias de pensamento visual.

Contidos

1. Pensamento visual e aprendizaxe.

2. Elementos e recursos do pensamento visual.

3. Posibilidades na aplicación en aula do pensamento visual.

S1801076 - Pensamento visual (visual thinking) como estrataxia de aprendizaxe
S1801076 - Pensamento visual (visual thinking) como estrataxia de aprendizaxe

S1801079 - Robótica e programación nas aulas de secundaria

Summary: 
Actividade de formación: S1801079 - Robótica e programación nas aulas de secundaria
Gallego

Neste segundo trimestre desenvolveremos no CAFI o curso  Robótica e programación nas aulas de secundaria para o profesorado de educación secundaria, de bacharelato e de persoas adultas.

Referencia en fprofe: S1801079

Data límite de inscrición: 30 de xaneiro de 2019

Lugar de celebración: CAFI - Santiago de Compostela

Localización do CAFI: Ligazón

Prazas:  25

Duración: 15 horas presenciais e 5 horas non presenciais

Ligazón a fprofe: Ligazón

 

Obxectivos

1. Aprender a programar a través de Mblock.

2. Empregar a metodoloxía de aprendizaxe por proxectos co kit de robótica educativa.

3. Explorar as posibilidades de innovación educativa no ámbito STEM.

Contidos

1. Programación co software mBlock.

1.1.Diferentes sensores.

1.2. Motores.

2. Elaboración de proxectos dende varias materias e contidos co mBot Ranger.

3. Posta en práctica dos proxectos realizados así como a súa avaliación dentro da programación de aula.

Robótica en secundaria
Robótica en secundaria

Felicitación de Nadal 2018

Summary: 
O CAFI deséxavos unhas felices festas!
Gallego
Felicitación de Nadal 2018
Felicitación de Nadal 2018

G1801028 - Actividades con Geogebra para as clases de secundaria

Summary: 
Curso de GeoGebra para a realización de tarefas na clase.
Gallego

Referencia: G1801028

Centro de formación e recursos: CAFI

Temporalización:  26/02/2019 -- 15/05/2019

Data límite de inscrición: 15/12/2018

Lugar: Na Rede (Platega)

Prazas:  100

Horas totais: 40

Destinatarios: Educación secundaria obrigatoria.

Criterios de selección:

1.- Profesorado de ensino secundario.

2.- Os criterios do Plan de Formación.

Obxectivos:

1.Propiciar o coñecemento e utilización de GeoGebra para o desenvolvemento de diversos temas na ESO.

2.Elaborar figuras para o seu uso nas explicacións do profesorado e/ou para a súa utilización ou construción directa polo alumnado.

3.Facilitar recursos didácticos xa elaborados susceptibles de utilización directa na aula.

Contidos:

1.Descrición do programa GeoGebra.

2.Contidos para 1º ESO.

3.Contidos para 2º ESO.

4.Contidos para 3º ESO.

5.Contidos para 4º ESO.

Asesor:

Javier Seoane Bascoy (cafi.tic.programas@edu.xunta.es)

GeoGebra
Cartel_GeoGebra

Materiais ESERO dispoñibles para o préstamo

Summary: 
Xa tedes á vosa disposición no CAFI a maleta cos materiais ESERO: Ingeniero de astronaves.
Gallego

Xa tedes á vosa disposición no CAFI  a maleta cos materiais ESERO: Ingeniero de astronaves. Trátase dun recurso desenvolvido pola ESA (Axencia Espacial Europea) co que o alumnado poderá investigar sobre as propiedades dos materiais: condutividade, magnetismo, resistencia a impactos… e seleccionar os idóneos para as diferentes partes dunha nave espacial.  

A maleta pódese solicitar por períodos de dúas semanas enviando un correo dende a dirección do teu centro ao CAFI (cafi@edu.xunta.es) indicando as posibles datas solicitadas e unha persoa de contacto para xestionar con ela o préstamo en función da dispoñibilidade.

Para calquera consulta ou aclaración contacta connosco a través de: cafi.formacion@edu.xunta.es

Materiais ESERO
Materiais ESERO

Xornada: Introdución á fabricación biohardware de baixo custo

Summary: 
Neste curso poderás coñecer o proxecto Micromascotas da fundación Ibercivis e traballar de forma cooperativa na fabricación de equipamento biohardware de baixo custo.
Inscríbete enviando un correo electrónico cos teus datos de contacto a cafi.aulanova@edu.xunta.es. A data límite de inscrición é o 2/11/2018.
Gallego

Inscríbete enviando un correo electrónico cos teus datos de contacto a cafi.aulanova@edu.xunta.es. A data límite de inscrición é o 2/11/2018.

Modalidade: Xornada

Forma de participación: presencial

Competencias profesionais:

Educador/a guía no proceso ensino-aprendizaxe – Didácticas específicas, metodoloxías, TAC e Afín

Competente en TIC – Dispositivos

Centro de formación e recursos: CAFI

Lugar de celebración: Aula Nova do CAFI

Temporalización: 13/11/2018

Data límite de inscrición: 2/11/2018

Prazas: 10

Horas totais: 4 (Formación non certificable)

Destinatarios:

Catedráticos e profesorado de Bacharelato e ESO

Corpos e especialidades:

Profesorado de tecnoloxía, bioloxía e xeoloxía e física e química

Obxectivos:

1. Manexar equipamento propio dun espazo maker.

2. Fabricar equipamento biohardwaare de baixo custo.

Contidos:

1. Metodoloxía STEM: traballo por proxectos.

2. Fabricación de equipamento biohardware de baixo custo.

Xornada fabricación biohardware
Xornada: Introdución á fabricación biohardware.