Boletín do CFR de A Coruña

Summary:

Neste espazo poderá vostede acceder aos diversos exemplares do Boletín do CFR de A Coruña.
Gallego
Neste espazo poderá vostede acceder aos diversos exemplares do Boletín do CFR de A Coruña.
É esta unha publicación que se emite periódicamente. Xeralmente son dous números por ano e no que se poden atopar múltiples referencias a publicacións significativas e de impacto sobre temáticas variadas relacionadas co mundo da innovación, da formación, da didáctica...
Nesta publicación participa o persoal asesor do centro e, mesmamente, contamos con colaboracións externas de profesorado de toda as etapas educativas: educación infantil e primaria, secundaria, e Universidade.
Pretendendemos que sexa unha publicación actualizada e cun enfoque innovador e práctico e agardamos que sexa do seu interese.

Publicacións:

imaxe boletín CFR Coruña

S2301098 Proxectos de Big Data

Summary:

Actividade presencial nas instalacións do CAFI.

Duración: 12 horas

Lugar Celebración: BIBLIOTECA CAFI.

Datas: 22 de Febreiro de 16:30 a 20:30h,

23 de Febreiro de 16:30 a 20:30h,

24 de Febreiro de 10:00 a 14:00h.

1. Conceptos principais en Big Data. Plataforma Big Data de Educaixa para profesores de ESO, BTO e FP.

2. BIG DATA EN PROXECTOS STEAM CONTEXTUALIZADOS. BOAS PRÁCTICAS.

3. DINÁMICA DE XERACIÓN DE IDEAS PARA A PROPOSTA DE PROXECTOS STEAM CON BIG DATA (ODS).

Proxectos de Big Data

S2301084 O metaverso en contextos educativos

Summary:

Actividade presencial para explorar as posibilidades de utilización do metaverso nas aulas.

Duración: 12 horas
Lugar Celebración: BIBLIOTECA CAFI.
Datas:  13 de Febreiro de 16:00 a 19:00h (Webex),
            16 de Febreiro de 16:30 a 20:30h,
            17 de Febreiro de 09:30 a 14:30h.

1. Da Realidade Extendida ó Metaverso.

2. Introducción ó Metaverso.

3. Metaversos Educativos.

4. Avatares no Metaverso.

5. Creación de Metaversos.

Metaverso Educativo

Inscrición en cursos CALC

Prazas vacantes en cursos CALC
Gallego

Anúnciase a dispoñibilidade de vacantes nas seguintes actividades polo que se amplía o período de inscrición:

• C2301015 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Francés nivel B2
  • C2301056 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Francés nivel B2
  • C2301057 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Inglés nivel C1

Consultar a data límite de inscrición, requisitos, lugares de celebración e outra información nas respectivas fichas de cada unha das actividades.

Inscrición en FPROFE https://www.edu.xunta.gal/fprofe/

cursos CALC 2024
Cursos CALC 2024

S2301080 Montaxe de circuítos eléctricos e electrónicos básicos. Soldadura e conexionado.

Summary:

Actividade realizada recentemente na AULA NOVA do CAFI.
Gallego

Proxectos realizados polos alumnos na actividade de Soldadura e Conexionado.

Portada actividade

Proxectos realizados polos alumnos

Xornadas galegas de linguas estranxeiras

Summary:

Aberto o prazo de inscrición para asistir ás Xornadas galegas de linguas estranxeiras.
Gallego

As Xornadas galegas de linguas estranxeiras celebraranse o sábado 25 de marzo de 2023 no Pazo de Congresos de Santiago de Compostela.
Para poder participar é necesario formalizar a inscrición na plataforma FPROFE (referencia G2202131)

Xornadas galegas de linguas estranxeiras

Programa de formación “Observa_Acción: Desenvolvemento competencial desde a observación e o intercambio entre iguais”

Summary:

Programa formativo para a observación e intercambio entre iguais.
Gallego

O programa Observa_Acción ten como finalidade fomentar o desenvolvemento profesional nas Competencias Profesionais Docentes para a cooperación e colaboración, a construción conxunta de coñecemento e o liderado e xestión de centros a través do intercambio de boas prácticas e a observación entre iguais.

Os obxectivos que se perseguen con este programa son os seguintes:

• Experimentar novas vías de formación do profesorado e favorecer a innovación educativa nos centros educativos de Galicia, así como a colaboración con centros doutras comunidades autónomas e/ou países de ámbito europeo.

• Facilitar ao profesorado e aos membros do equipo directivo dun mesmo claustro a posibilidade de observar de forma directa metodoloxías nos procesos de ensino-aprendizaxe, xeitos de relación e comunicación, ou vías de xestión dos recursos propios e alleos, fomentando a adaptación e a aplicación do aprendido na súa praxe diaria.

• Fomentar o traballo en equipo de grupos de profesores/as cun interese común, incluíndo a observación activa da práctica docente de todos os seus membros, establecendo así vías de comunicación para o intercambio de boas prácticas, a reflexión, a formación metodolóxica sobre aspectos innovadores nos procesos organizativos e didácticos e a realización de proxectos de forma conxunta.

• Potenciar o traballo en equipo entre centros educativos con intereses compartidos, establecendo irmandades que fomenten a reflexión sobre aspectos organizativos, metodolóxicos e formativos innovadores para ofrecer unha formación de calidade en beneficio do alumnado.

• Favorecer a internacionalización dos centros educativos, ofrecendo a posibilidade de levar a cabo proxectos con outras Comunidades Autónomas e/ou países, e fomentando a integración reflexiva e contextualizada de innovacións educativas na súa propia práctica docente.

• Aplicar e revisar protocolos de observación de práctica docente e potenciar accións metodolóxicas innovadoras para a mellora dos procesos de aprendizaxe do alumnado.

O programa Observa_Acción terá unha duración de dous cursos académicos e desenvolverase en catro fases (dúas en cada ano lectivo):

1. Observa_Acción. Fase Intracentros (Comparte)

2. Observa_Acción. Fase Intercentros (Acolle)

3. Observa_Acción. Fase Estatal (Conecta)

Máis información no portal educativo:

Observa Acción