S2301036 Educación nas relacións afectivo-sexuais

Summary:

Dirixido a profesorado de tódalas etapas educativas
Inscrición aberta en fprofe Actividade formativa de 20 horas de formación: 15 horas presenciais e 5 non presenciais

OBXECTIVOS:

1.Coñecer os principios da educación afectivo-sexual desde unha perspectiva de xénero.

2.Aplicar estratexias de traballo para favorecer as relacións interpersoais e o traballo en afectos.

3.Utilizar estratexias para a promoción da saúde integral no ámbito afectivo-sexual.

CONTIDOS;

1.Educación. Igualdade. Educación afectivo-sexual na escola.

2.Sexualidade. As relacións interpersoais e os afectos.

3.Saúde e sexualidade. Sexo seguro.

Enlace a fprofe

Afectivo-sexual
Educación afectivo sexual

G2301040 - Equipos directivos. Marco normativo aplicable para o desempeño das súas funcións no centro educativo

Summary:

Actividade formativa de 20 horas de duración. Terá lugar o 6, 12, 17, 24 e 27 de abril na Escola Galega de Administración Pública (Santiago de Compostela).
  • Obxectivos:
  1. Manexar con fluidez a normativa vixente segundo as necesidades.
  2. Ser quen de aplicar de forma axeitada a normativa vixente.
  3. Actuar como referente resolvendo dúbidas normativas entre os compañeiros.
  • Contidos:
  1. Procedemento administrativo común.
  2. Réxime xurídico aplicable aos centros e aos órganos colexiados.
  3. Normativa aplicable ao persoal funcionario e laboral.
  4. Normativa financeira.
  5. Normativa relativa ao menor.
  6. Protección de datos.
  7. Permisos e licenzas.
  8. Tramitación de seguros.
  • Competencias profesionais:
    • Competencia en organización escolar e colaboración.
    • Coñecemento da normativa actualizada.
  • Detalle da actividade (Fprofe).

Inscrición aberta en Fprofe: G2301040.

G2301040 - imaxe

G2303004 - Roteiro polos espazos vitais e literarios de Ánxel Fole en Lugo

O Lugo de Fole
Gallego

Temos unha proposta para vós. Non vos apetece percorrer Lugo seguindo a escrita do grande Ánxel Fole? Os seus contos, personaxes e anécdotas vitais relatados nun ameno paseo. Se vos animades, estaremos encantados de vos acompañar:

- Código en fprofe: G2303004 - Roteiro polos espazos vitais e literarios de Ánxel Fole en Lugo

- Data: 6 de abril de 2024

- Relator: Armando Requeixo

- Lugar: Lugo

Roteiro Ánxel Fole

S2301094 Prácticas de lectura e escritura con novos soportes e formatos

Summary:

Curso dirixido a todo o profesorado de primaria e secundaria de todas as ensinanzas.

Datas e horarios:

Xoves, 4 de abril 17 – 20 h

Xoves, 11 de abril 17 – 20 h

Mércores, 24 de abril 17 – 21 h

Mércores, 15 de maio 16:30 a 18:30 h

Lugar de celebración: CAFI

Persoas relatoras:

Elisa Yuste: literatura infantil e xuvenil

Javier Martínez: Evolución educativa: IA xenerativa como ferramenta de aprendizaxe dinámico

Montse Pena: Literatura transmedia na aula: formas, usos e posibilidades

Fran Alonso: Literatura en novos soportes e formatos;: unha realidade de hoxe

Eugenia Fernández: Lectura, escritura e imaxe (Kamishibai)

Amalia Pérez: Lectura, escritura e imaxe (Kamishibai)

Prácticas de lectoescritura

Creando cultura inclusiva de centro

Summary:

Aberto o prazo de inscrición. Dirixido a todo o profesorado.
Gallego

Aberto o prazo de inscrición.

Dirixido a todo o profesorado.

Lugar de celebración: Santiago de Compostela.

Datas: sábado 06/04/2024, en horario de mañá e tarde, e o xoves 11/04/2024 en horario de tarde

Falaremos das claves para crear unha escola inclusiva, do Plan de Mellora para a xestión do avance cara á inclusión e contaremos con experiencias de centros educativos. Programa

Summary:

Encontros de 8 horas, dúas tardes de mércores en abril: 10 e 17 /04/2024 de 16.30 horas a 20.30 horas. Lugar: CAFI, Compostela, na biblioteca e na aula nova
Gallego

Dúas sesións prácticas e activas, con Gingko e creacións de  textos audiovisuais multiplataforma; e con Diego Rúa e Iván Pena e gamificación. Como optimizar as tablets en proxectos documentais audiovisuais, que facer arredor da impresora 3D, como integrar as placas de programación na narrativa do xogo... E o cobre adhesivo na biblio? E as construcións Kapla? Por suposto! Inscríbete e comparte.

Cartaz S2303001

Summary:

Encontros de 8 horas, dúas tardes de márcoes en abril: 10 e 17 /04/2024 de 16.30 horas a 20.30 horas. Lugar: CAFI, Compostela, na biblioteca e na aula nova
Undefined

Dúas sesións prácticas e activas, con Gingko e creacións de  textos audiovisuais multiplataforma; e con Diego Rúa e Iván Sánchez e gamificación. Como optimizar as tablets en proxectos documentais audiovisuais, que facer arredor da impresora 3D, como integrar as placas de programación na narrativa do xogo... E o cobre adhesivo na biblio? E as construcións Kapla? Por suposto! Inscríbete e comparte.

Cartaz S2303001

Pensamento computacional e robótica básica na aula. Do True True ao mBot

Summary:

1.Características, funcionamento e uso didáctico do True True e Lego máquinas simples . 2.M-Bot: montaxe, características, funcionamento e uso didáctico dos mesmos. 3.Software para programación dos robots traballados (APP de true-true, Makeblock). 4.Linguaxe de programación en Makeblock (scratch) para a programación do M-bot. 5.Programando sen ordenador. Deseño de actividades desenchufadas para traballar o pensamento computacional.
Gallego

O curso de "Pensamento computacional e robótica básica na aula. Do True True ao mBot" impartirase no CAFI o sábado día 6 de abril de 2024. Ten unha duración de 8 horas (de 10:00 - 14:00 h e das 16:00 ás 20:00 h) e ten como obxectivos principais:

1.Identificar as características e funcionamento do True True, m-Bot e lego máquinas simples.

2.Coñecer a linguaxe de programación en Makeblock (scratch) para a programación do m-Bot.

3.Coñecer o software para programación dos robots traballados (APP de true-true, Makeblock).

Pensamento computacional e robótica básica na aula. Do True True ao mBot