Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 
O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

S1802074 Uso do croma para a creación de vídeos educativos

Summary: 
Xornada de formación de 4 horas de duración sobre o uso da técnica do croma para a creación de vídeos educativos.
Gallego

Referencia en fprofe: S1802074

Data límite de inscrición: 20 de marzo de 2019

Lugar de celebración: CAFI - Santiago de Compostela

Localización do CAFI: Ligazón

Prazas:  12

Duración: 4 horas presenciais

Temporalización: 27/03/19

Obxectivos

1. Adquirir destrezas e coñecementos necesarios para a creación de vídeos empregando a técnica de croma.

2. Investigar e explorar as posibilidades didácticas e educativas da creación e edición de vídeos, en especial, empregando a técnica de croma.

Contidos

1. A técnica de croma: características e posibilidades.

2. Aplicacións didáctivas do uso do croma na aula.

3. Ferramentas para a edición de vídeo que permite a aplicación da técnica do croma.

Uso de croma para creación de vídeos educativos
Uso de croma para creación de vídeos educativos

S1801076 Pensamento visual (visual thinking) como estratexia de aprendizaxe

Summary: 
No terceiro trimestre terá lugar no CAFI o curso Pensamento visual (visual thinking) como estratexia de aprendizaxe para o profesorado de ensino secundario e mestres.
Gallego

Referencia en fprofe: S1801076

Data límite de inscrición: 15 de marzo de 2019

Lugar de celebración: CAFI - Santiago de Compostela

Localización do CAFI: Ligazón

Prazas:  15

Duración: 15 horas presenciais e 5 horas non presenciais

Temporalización: do 24/04 ao 16/05

Obxectivos

1. Coñecer o pensamento visual como estratexia de aprendizaxe.

2. Analizar a aplicación en aula do pensamento visual.

3. Poñer en práctica estratexias de pensamento visual.

Contidos

1. Pensamento visual e aprendizaxe.

2. Elementos e recursos do pensamento visual.

3. Posibilidades na aplicación en aula do pensamento visual.

S1801076 - Pensamento visual (visual thinking) como estrataxia de aprendizaxe
S1801076 - Pensamento visual (visual thinking) como estrataxia de aprendizaxe

G1801028 - Actividades con Geogebra para as clases de secundaria

Summary: 
Curso de GeoGebra para a realización de tarefas na clase.
Gallego

Referencia: G1801028

Centro de formación e recursos: CAFI

Temporalización:  26/02/2019 -- 15/05/2019

Data límite de inscrición: 15/12/2018

Lugar: Na Rede (Platega)

Prazas:  100

Horas totais: 40

Destinatarios: Educación secundaria obrigatoria.

Criterios de selección:

1.- Profesorado de ensino secundario.

2.- Os criterios do Plan de Formación.

Obxectivos:

1.Propiciar o coñecemento e utilización de GeoGebra para o desenvolvemento de diversos temas na ESO.

2.Elaborar figuras para o seu uso nas explicacións do profesorado e/ou para a súa utilización ou construción directa polo alumnado.

3.Facilitar recursos didácticos xa elaborados susceptibles de utilización directa na aula.

Contidos:

1.Descrición do programa GeoGebra.

2.Contidos para 1º ESO.

3.Contidos para 2º ESO.

4.Contidos para 3º ESO.

5.Contidos para 4º ESO.

Asesor:

Javier Seoane Bascoy (cafi.tic.programas@edu.xunta.es)

GeoGebra
Cartel_GeoGebra

Materiais ESERO dispoñibles para o préstamo

Summary: 
Xa tedes á vosa disposición no CAFI a maleta cos materiais ESERO: Ingeniero de astronaves.
Gallego

Xa tedes á vosa disposición no CAFI  a maleta cos materiais ESERO: Ingeniero de astronaves. Trátase dun recurso desenvolvido pola ESA (Axencia Espacial Europea) co que o alumnado poderá investigar sobre as propiedades dos materiais: condutividade, magnetismo, resistencia a impactos… e seleccionar os idóneos para as diferentes partes dunha nave espacial.  

A maleta pódese solicitar por períodos de dúas semanas enviando un correo dende a dirección do teu centro ao CAFI (cafi@edu.xunta.es) indicando as posibles datas solicitadas e unha persoa de contacto para xestionar con ela o préstamo en función da dispoñibilidade.

Para calquera consulta ou aclaración contacta connosco a través de: cafi.formacion@edu.xunta.es

Materiais ESERO
Materiais ESERO

ESERO. Do espazo á aula

Summary: 
ESERO é un proxecto de educación da Axencia Espacial Europea (ESA). O día 20 de outubro teremos a ocasión de coñecer de primeira man, dos seus responsables en España, unha ampla variedade de recursos e materiais didácticos dirixidos ao ámbito STEM. Inscríbete en Fprofe! Código da actividade: G1803005
Gallego

Referencia: G1803005

Forma de participación: Presencial

Modalidade: Encontros

Competencias profesionais:

Competente en TIC - Dispositivos.

Investigador/a e innovador/a - Realización e execución de propostas.

Centro de formación e recursos: CAFI

Lugar de celebración: Edificio Cinc da Cidade da Cultura - Santiago de Compostela

Temporalización: 20/10/2018

Data límite de inscrición: 08/10/2018

Prazas:  150

Horas totais: 8

Destinatarios:

Todas as ensinanzas

Corpos e especialidades:

Todos os corpos

Obxectivos:

1.Coñecer as posibilidades dos recursos ESERO na aula

Contidos:

1.Recursos ESERO nos distintos niveis educativos.

2.Utilización de recursos ESERO na aula e innovación.

3.Recursos multilingües ESERO

Esero. Do espazo á aula
ESERO. Do espazo á aula.

STEMLab Galicia

Gallego
O vindeiro venres 20 de abril celebrarase no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia, en Santiago de Compostela, STEMlab Galicia.
 
Será a maior feira educativa en Galicia para centros educativos na que se amosará o excelente labor educativo de numerosos centros galegos a prol da ciencia, a enxeñaría, a tecnoloxía e a matemática, pero sobre todo a prol dunha aprendizaxe competencial, activa e creativa.
 
Poderá atopar toda a información relevante e o formulario de inscrición na páxina: http://stemlab.gal 
STEMlab Galicia
STEMlab Galicia

S1601087 Museos e itinerarios histórico-artísticos. Ensinar e aprender noutros contextos

Summary: 
O día 20 de marzo comezou a actividade de formación MUSEOS E ITINERARIOS HISTÓRICO-ARTÍSTICOS. ENSINAR E APRENDER NOUTROS CONTEXTOS que se está desenvolvendo ata o vindeiro 8 de maio en diversos espazos de Compostela.
Gallego

O curso, impartido por varios membros do grupo Iacobus (grupo de investigación en Historia da arte da Universidad de Santiago) e diversos representantes dos museos de Compostela, ten como obxectivo achegar ao profesorado as posibilidades e recursos didácticos existentes nos diferentes museos, así como os do patrimonio histórico-artístico da cidade. Como relatores figuran destacados investigadores no eido da Historia da arte como José Manuel García Iglesias (Catedrático da USC), Juan Monterroso Montero (Decano da Facultade de Xeografía e Historia da USC), Leopoldo Fernández Gasalla (IES Rosalía de Castro, Santiago), Begoña Fernández Rodríguez (Profesora da USC), Rosa Cacheda Barreiro (Profesora da USC), así como o docente e investigador en bioloxía Carlos Rodríguez Dacal (IES Antón Fraguas, Santiago). Participan, así mesmo, representantes de varios museos da cidade como Eduardo López Valiña (Conservador Xefe do Museo da Fundación Eugenio Granell), Esperanza Gigirey Liste (Técnica da área de Difusión e Comunicación do Museo das Peregrinacións e de Santiago), Rori Suárez Barreto (Director do Museo de Terra Santa), Ramón Yzquierdo Peiró (Director técnico do Museo da Catedral de Santiago). A actividade inclúe varias visitas guiadas: ao Museo da Fundación Eugenio Granell, ao Museo de Historia Natural da USC, ao Museo das Peregrinacións e de Santiago, ao Paraninfo da Universidade de Santiago, ao Museo de Terra Santa e ao Museo da Catedral de Santiago. Realízanse, igualmente, varios roteiros pola cidade, entre eles San Martiño Pinario, o Casco Vello e a Alameda, co fin de explorar as súas posibilidades didácticas.

Paraninfo da USC
Paraninfo da USC

Convocatorias eTwinning

Summary: 
Publicación no BOE da convocatoria de "Eventos de formación eTwinning 2017" e "Premios Nacionales eTwinning 2017"
Gallego

Publicouse no BOE a Convocatoria de “Eventos de formación eTwinning 2017”  (Resolución de 17 de febreiro de 2017 da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades) pola que se convocan prazas de asistencia a eventos de formación dentro do marco da acción eTwinning.
Tamén se publicou a convocatoria de “Premios Nacionales eTwinning 2017” (Resolución de 15 de febreiro de 2017 da Secretaria de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades) para proxectos realizados total ou parcialmente durante o curso 2015-2016.
Estes son os enlaces ás dúas convocatorias. As solicitudes pódense realizar desde o 28 de febreiro.

Eventos de Formación 2017: (solicitudes ata o 14 de marzo): http://etwinning.es/convocatoria-2017-de-asistencia-a-eventos-de-formacion-de-la-accion-etwinning/
 
http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/profesorado/profesorado-no-universitario/becas-ayudas/formacion/eventos-etwinning.html

Premios Nacionais 2017: (solicitudes ata o 22 de marzo): http://etwinning.es/premios-nacionales-etwinning-2017/
 
http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/profesorado/profesorado-no-universitario/premios/premios-nacionales-etwinning.html

etwinning
etwinning

Proxectoterra. A construción do territorio e a paisaxe. Edición 2016-2017

Summary: 
Nova edición deste curso destinado ao profesorado de Secundaria co fin de vos achegar recursos para a materia de libre elección de centros de “Paisaxe e sustentabilidade” para 1º e 2º de ESO.
Gallego

A recente publicación do novo currículo da LOMCE contempla a materia de libre elección de centros de “Paisaxe e sustentabilidade” para 1º e 2º de ESO. Co fin de que poidades contar con estes novos recursos no inicio do curso e os teñades en conta no momento de elexir as materias que ides impartir, achegamos os materiais sobre Paisaxe “PAGUS. Galicia un país de paisaxes”, en consonancia cos currículos vixentes non só nesa materia específica senón tamén dentro dun campo multidisciplinar.

Data de comezo:  12/11/2016

Lugar de celebración: CAFI

Número de horas totais: 08

Ligazón a FPROFE: Preme

Ligazón á Aula Virtual: Preme


 
proxecto terra
proxecto terra