Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 
O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

Felicitación de Nadal 2018

Summary: 
O CAFI deséxavos unhas felices festas!
Gallego
Felicitación de Nadal 2018
Felicitación de Nadal 2018

G1801016 Secondary CLIL English Teaching Course

Gallego

A través da presentación e aplicación dunha variedade de actividades, técnicas e recursos, o curso centrarase na análise das prácticas docentes diarias en AICLE/CLIL na aula de secundaria. O profesorado recibirá unha diversidade de ideas e estratexias que os axudará a implementar con éxito o contido lingüístico da lingua estranxeira.

O obxectivo é familiarizarse coas ferramentas para desenvolver as habilidades lingüísticas e facer que a aprendizaxe sexa moito máis significativa e dinámica a través da implementación da aprendizaxe baseada en proxectos e a creación de proxectos comunicativos na aula de lingua estranxeira.

A cooperación será necesaria e as contribucións individuais esenciais para que os participantes aprendan facendo e incorporen facilmente o que aprenden no seu contexto educativo.

 

Obxectivos

  • Aumentar a competencia dos participantes e a fluidez xeral con respecto ás habilidades orais (particularmente fala e pronuncia).
  • Proporcionar oportunidades significativas orais nunha variedade de configuracións (desde privadas ata público, mesmo en parellas, grupos pequenos e en presentacións individuais).
  • Introducir e proporcionar prácticas específicas en áreas clave da pronuncia do inglés, incluíndo a pausa, a oración, o estrés e o significado, sons problemáticos de inglés para non nativos.
  • Estimular as reflexións individuais e grupais sobre cuestións metodolóxicas clave relacionadas con CLIL, cun enfoque especial na linguaxe de ambos profesores/as no AICLE a aula e a linguaxe do aprendiz, particularmente a "linguaxe para a aprendizaxe" de Coyle.
  • Xerar un sentido de comunidade entre os participantes do curso e facilitar o establecemento de redes profesionais para o futuro intercambio de problemas e experiencias como AICLE.

Contidos

  • Actividades de fluidez oral.
  • Pronuncia en aulas CLIL.
  • Dinámicas entre alumnado-profesorado CLIL.

Metodoloxía:

  •  Obradoiro nos que se alienta os participantes a traballar en equipo e compartir coñecementos e experiencia.

Horarios e datas:

  • Datas: 9 - 10 - 11 - 12 - 13 xullo
  • Horas: 30 horas presenciais e 5 non presenciais

  • Horario: de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00

  • Lugar: CAFI (Santiago de Compostela)

  • Relatores: Robin Walker,  Chris Roland e Ronnie Lendrum

    Preme aquí para máis información en fprofe.

G1801016 CLIL
G1801016 CLIL

G1801015 Creating positive conditions for learning in the Primary ELT/CLIL Classroom

Summary: 
Análise das prácticas docentes diarias en ELT / AICLE na aula de primaria
Gallego

A través da presentación e aplicación dunha variedade de actividades, técnicas e recursos, o curso centrarase na análise das prácticas docentes diarias en ELT / AICLE na aula de primaria. O profesorado recibirá unha diversidade de ideas e estratexias que os axudará a implementar con éxito o contido lingüístico da lingua estranxeira.

O obxectivo é familiarizarse coas ferramentas para desenvolver as habilidades lingüísticas e facer que a aprendizaxe sexa moito máis significativa e dinámica a través da implementación da aprendizaxe baseada en proxectos e a creación de proxectos comunicativos na aula de lingua estranxeira.

A cooperación será necesaria e as contribucións individuais esenciais para que os participantes aprendan facendo e incorporen facilmente o que aprenden no seu contexto educativo.

Contido do curso

  • A importancia de contar historias e proxectos baseados en contos na aprendizaxe do inglés.

  • Deseño de unidades transversais, que inclúen aloxamento para estudantes con necesidades educativas.

  • Recursos na Rede e como explotar os materiais xerados polos estudantes.

  • Traballo de habilidades receptivas: como podemos explotar textos (orais, visuais e escritos).

  • Formas prácticas para fomentar a creatividade na aula ELT.

  • Diferenzas de aprendizaxe específicas: como axudar os estudantes con dislexia.

  • Formas creativas de ensinar gramática e vocabulario.

  • Traballar con cancións / cantos e rimas na aula.

Obxectivos do curso

- Proporcionar informacións prácticas sobre como crear, analizar e avaliar actividades na aula: uso da linguaxe e desenvolvemento desta.

- Dar suxestións prácticas sobre que técnicas usar cando se trata con estudantes con necesidades educativas especiais na aula ELT.

- Compartir actividades útiles co fin de tomar conciencia dos recursos dispoñibles para o ensino do inglés en primaria.

 

Avaliación do curso

  • Os participantes serán avaliados de acordo á súa participación, resposta e retroalimentación durante as sesións.

  • Pediráselles que preparen un traballo final nun cartafol, que será completado individualmente durante / despois do curso.

  • Este traballo consistirá nun esquema comunicativo do proxecto, materiais de mostra, técnicas explícitas, e unha selección de actividades dirixidas a un nivel específico e a un tema específico en Primaria.

  • Os materiais e o esquema presentados deben reunir as técnicas traballadas ao longo do curso. O titor proporcionará exemplos e procedementos durante o curso.

 

Metodoloxía

  • Obradoiros nos que se alenta os participantes para traballar en equipo e compartir coñecementos e experiencias.

Datas

  • Datas: 16 - 17 - 18 - 19 - 20 xullo
  • Horas: 30 horas presenciais e 5 non presenciais

  • Horario: de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00

  • Lugar: CAFI (Santiago de Compostela)

 

  • Relatora: Lola Garay Abad

    Preme aquí para máis información en fprofe.

Creating positive conditions
Creating positive conditions

C1703007: III Encontros de intercambio de experiencias educativas. Compartindo boas prácticas

Summary: 
Desenvolveranse no CFR da Coruña, salón de actos da UNED os días 25 e 26 de abril e o 2 de maio.
Gallego

III Encontros de intercambio de experiencias educativas. Compartindo boas prácticas

Competencias profesionais:

Educador/a guía no proceso ensino-aprendizaxe - Didácticas específicas, metodoloxías, TAC e Afín.

Investigador/a e innovador/a - Realización e execución de propostas.

Forma de participación: Presencial

Modalidade: Encontros

Referencia: C1703007
Centro de formación e recursos: A Coruña
Temporalización:  25/04/2018  -  02/05/2018
Data límite de inscrición: 16/04/2018
Lugar: CFR A Coruña
Prazas:  200

Horas totais

Horas presenciais: 12
Horas non presenciais: 0
 

Destinatarios: Todas as ensinanzas

Corpos e especialidades

511 - Catedráticos de ensino secundario
590 - Profesores de ensino secundario
591 - Profesores técnicos de formación profesional
592 - Profesores de escolas oficiais de idiomas
593 - Catedráticos de música e artes escénicas
594 - Profesores de música e artes escénicas
595 - Profesores de artes plásticas e deseño
596 - Mestres de taller de artes plásticas e deseño
597 - Mestres

Criterios de selección:Os criterios xerais do plan anual de formación

Obxectivos

1.Dinamizar e impulsar a reflexión sobre a práctica educativa nos centros escolares.

2.Presentar experiencias educativas innovadoras e coñecer recursos, materiais e iniciativas que favorezan a innovación na aula.

3.Construír unha comunidade de intercambio de boas prácticas educativas.

Contidos

1.Retos educativos da sociedade actual.

2.Innovación educativa e mellora dos procesos de ensino-aprendizaxe nas aulas.

3.Ensino por competencias e implicacións didácticas no centro educativo.

4.Estratexias innovadoras nos procesos de aprendizaxe.

5.Experiencias de aula nos centros educativos.

6.Liñas actuais de investigación didáctica.

 

 

 

Horario
Día Horas Duración Observacións
25/04/2018 17:00  -  21:00 4.0 horas III Encontros de intercambio de experiencias educativas. Compartindo boas prácticas
26/04/2018 17:00  -  21:00 4.0 horas III Encontros de intercambio de experiencias educativas. Compartindo boas prácticas
02/05/2018 17:00  -  21:00 4.0 horas

III Encontros de intercambio de experiencias educativas. Compartindo boas prácticas

 

Asesor responsable da actividade

Asesor:  FOLGAR CASTELO, MARÍA ARÁNZAZU

Enderezo Electrónicoaranchafolgar@edu.xunta.es

cartaz boas prácticas
cartaz boas prácticas

G1702044 - Trinity College. GESE graos 10 e 11. Nivel C1

Summary: 
Probas de acreditación de inglés C1
Gallego

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ten interese en facilitar ao profesorado, preferentemente vinculados aos programas plurilingües, a posibilidade de certificar o seu nivel de inglés a través dun sistema de acreditación externa. A tal efecto, co obxecto de avaliar o nivel de inglés, a Consellería dará a oportunidade de presentarse ao exame Trinity GESE C1 desenvolto polo Trinity College.

Referencia: G1702044
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:  21/05/2018  -  25/05/2018
Data límite de inscrición: 06/04/2018
Lugar: Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI)
Prazas:  50

Certificación C1 Trinity GESE

Para máis información preme aquí.

Trinity College London
Trinity College London

G1702042 - Trinity College. GESE graos 7 a 9. Nivel B2

Summary: 
Probas de acreditación de inglés B2
Gallego

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ten interese en facilitar ao profesorado, preferentemente vinculados aos programas plurilingües, a posibilidade de certificar o seu nivel de inglés a través dun sistema de acreditación externa. A tal efecto, co obxecto de avaliar o nivel de inglés, a Consellería dará a oportunidade de presentarse ao exame Trinity GESE B2 desenvolto polo Trinity College.

Referencia: G1702042
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:  21/05/2018  -  25/05/2018
Data límite de inscrición: 06/04/2018
Lugar: Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI)
Prazas:  50

Certificación B2 Trinity GESE

Para máis información preme aquí.

Trinity College London
Trinity College London

G1702039 Trinity College. GESE grados 7 a 9. Nivel B2

Summary: 
Probas de acreditación de inglés B2
Gallego

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ten interese en facilitar ao profesorado, preferentemente vinculados aos programas plurilingües, a posibilidade de certificar o seu nivel de inglés a través dun sistema de acreditación externa. A tal efecto, co obxecto de avaliar o nivel de inglés, a Consellería dará a oportunidade de presentarse ao exame Trinity GESE B2 desenvolto polo Trinity College.

Referencia: G1702039
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:  03/04/2018  -  06/04/2018
Data límite de inscrición: 04/03/2018
Lugar: Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI)
Prazas:  100
Certificación B2 Trinity GESE

Para máis información preme aquí.

Trinity
Trinity

Preparación das probas de certificación das EEOOII. Inglés

Summary: 
Cursos intensivos de preparación das probas de certificación das EEOOII de inglés
Gallego

Se ata agora estiveches sen tempo para preparar as probas de certificación das EEOOII de Inglés, agora é o teu momento. Xa non hai escusa. Tes ao teu dispor varios cursos para formarte e abordar estas probas en Santiago de Compostela e en Ribeira.

- Santiago de Compostela (preme no apartado correspondente e terás información máis cumprida dos horarios de cada curso)

     - S1701205 Preparación das probas de certificación das EEOOII. Inglés B1

     - S1701203 Preparación das probas de certificación das EEOOII. Inglés B2

     - S1701202 Preparación das probas de certificación das EEOOII. Inglés C1

- Ribeira (preme no apartado correspondente e terás información máis cumprida dos horarios de cada curso)

     - S1701206 Preparación das probas de certificación das EEOOII. Inglés B1

     - S1701204 Preparación das probas de certificación das EEOOII. Inglés B2

Preparación EEOOII Inglés
Preparación EEOOII Inglés

Recursos na Rede para a competencia oral en inglés

Summary: 
Actividade formativa do plan anual 2017-18
Gallego

G1701065 - Recursos na Rede para a competencia oral en inglés

Forma de participación: Na Rede

Datas: 22 de xaneiro a 9 de marzo de 2018

Competencias profesionais docentes:

Comunicador/a en linguas maternas e estranxeiras - Destrezas comunicativas verbais e non verbal: técnicas e estratexias para o desenvolvemento e mantemento.

Interlocutor/a e referente (forma de ser e relacionarse cos demais) - Habilidades persoais, sociais e relacionais. Estratexias de mellora.

Referencia: G1701065
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:  2º trimestre, curso académico 2017/2018
Data límite de inscrición: 15/12/2017
Lugar: Na Rede
Prazas:  50

Horas totais:

Horas presenciais: 0
Horas non presenciais: 30

Destinatarios: Todas as ensinanzas

Criterios de selección: Os criterios xerais do plan anual de formación

Obxectivos:

1.Familiarizarse cos trazos da linguaxe oral e as estratexias principais para manter a fluidez da comunicación.

2.Coñecer e poñer en práctica fórmulas e estratexias típicas da comunicación oral.

3.Coñecer e practicar a linguaxe e as funcións de uso cotián durante a interacción e o manexo da aula.

Contidos:

1.Revisión e análise dos trazos e estratexias básicas do discurso oral: fórmulas, frases feitas, parafrasear, definir, repetir, aclarar dúbidas, buscar alternativas, etc.

2.Análise de fragmentos do discurso oral en distintos contextos e con distintas funcións para identificar as estratexias da linguaxe oral que empregan os falantes nativos e a súa posterior posta en práctica en distintas simulacións.

3.Recompilación e posterior uso da linguaxe oral empregada na aula para distintas tarefas, destrezas e agrupamentos.

 

ASESORA RESPONSABLE DA ACTIVIDADE: Diana Pastoriza Espasandín

Enderezo electrónico: dianapastoriza@edu.xunta.es

 
Competencia oral en inglés
Competencia oral en inglés