Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 
O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

F1901105 - Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

Summary: 
Proposta formativa destinada ao profesorado de inglés para potenciar a expresión oral entre o alumnado de educación primaria e secundaria.
Propuesta formativa destinada al profesorado de inglés para potenciar la expresión oral entre el alumnado de educación primaria y secundaria.
Gallego

Proposta formativa destinada ao profesorado de inglés para potenciar a expresión oral entre o alumnado de educación primaria e secundaria.

  • Introdución ao Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas e a súa vinculación co desenvolvemento dos currículos de primaria e secundaria.
  • Estratexias de aula para fomentar a competencia oral do alumnado e a súa participación activa.
  • Emprego das novas tecnoloxías como complemento para desenvolver a expresión oral nas aulas e fóra delas.
Logo
Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

C1901149: Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

Summary: 
Do 05/02/2020 ao 26/03/2020 no CFR da Coruña
Gallego

Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

Código actividade: C1901149

Do 05/02/2020 ao 26/03/2020 no CFR da Coruña

Data límite de inscrición: 22/01/2020
Prazas:  15

Horas presenciais: 14
Horas non presenciais: 6

Proposta formativa destinada ao profesorado de inglés para potenciar a expresión oral entre o alumnado de educación primaria e secundaria.

  • Introdución ao Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas e a súa vinculación co desenvolvemento dos currículos de primaria e secundaria.
  • Estratexias de aula para fomentar a competencia oral do alumnado e a súa participación activa.
  • Emprego das novas tecnoloxías como complemento para desenvolver a expresión oral nas aulas e fóra delas. 
Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés
Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

G1802017 EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras

Summary: 
Xornada de linguas estranxeiras dentro do marco EDUlingüe2020
Gallego

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional organiza a Xornada G1802017 EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras, unha xornada de linguas estranxeiras enmarcada nas experiencias EDUlingüe2020.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras terá lugar o sábado 4 de maio no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia, en Santiago de Compostela.

O programa inclúe conferencias, experiencias e comunicacións presentadas por persoas relatoras de diversos contextos académicos e diferentes nacionalidades que abordarán temas como as dimensións do contido e a avaliación en CLIL, a mediación lingüística ou a ludificación na aula de lingua estranxeira. Tamén contaremos coa participación de profesorado de diversos centros educativos galegos que presentarán as súas experiencias en CLIL e no ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras: o programa de dobre titulación Bacharelato e de Baccalauréat Bachibac, os intercambios escolares, as linguas estranxeiras en STEM e ARTS, entre outras.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras tamén conta coa visión do alumnado que participou en diferentes programas da Estratexia EDUlingüe2020, que amosará experiencias en primeira persoa para achegar reflexións desde a súa propia perspectiva.

Data: 4 de maio

Lugar: Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia (Santiago de Compostela)

A actividade está aberta a todo o profesorado.

Inscrición en Fprofe co código G1802017.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras
EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras

G1802017 EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras

Gallego
Summary: 
Xornada de linguas estranxeiras dentro do marco EDUlingüe2020

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional organiza a Xornada G1802017 EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras, unha xornada de linguas estranxeiras enmarcada nas experiencias EDUlingüe2020.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras terá lugar o sábado 4 de maio no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia, en Santiago de Compostela.

O programa inclúe conferencias, experiencias e comunicacións presentadas por persoas relatoras de diversos contextos académicos e diferentes nacionalidades que abordarán temas como as dimensións do contido e a avaliación en CLIL, a mediación lingüística ou a ludificación na aula de lingua estranxeira. Tamén contaremos coa participación de profesorado de diversos centros educativos galegos que presentarán as súas experiencias en CLIL e no ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras: o programa de dobre titulación Bacharelato e de Baccalauréat Bachibac, os intercambios escolares, as linguas estranxeiras en STEM e ARTS, entre outras.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras tamén conta coa visión do alumnado que participou en diferentes programas da Estratexia EDUlingüe2020, que amosará experiencias en primeira persoa para achegar reflexións desde a súa propia perspectiva.

Ligazón ao programa: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/27487

A actividade está aberta a todo o profesorado.

Inscrición en Fprofe co código G1802017.

G1802017 EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras

Undefined
Summary: 
Xornada de linguas estranxeiras dentro do marco EDUlingüe2020

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional organiza a Xornada G1802017 EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras, unha xornada de linguas estranxeiras enmarcada nas experiencias EDUlingüe2020.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras terá lugar o sábado 4 de maio no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia, en Santiago de Compostela.

O programa inclúe conferencias, experiencias e comunicacións presentadas por persoas relatoras de diversos contextos académicos e diferentes nacionalidades que abordarán temas como as dimensións do contido e a avaliación en CLIL, a mediación lingüística ou a ludificación na aula de lingua estranxeira. Tamén contaremos coa participación de profesorado de diversos centros educativos galegos que presentarán as súas experiencias en CLIL e no ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras: o programa de dobre titulación Bacharelato e de Baccalauréat Bachibac, os intercambios escolares, as linguas estranxeiras en STEM e ARTS, entre outras.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras tamén conta coa visión do alumnado que participou en diferentes programas da Estratexia EDUlingüe2020, que amosará experiencias en primeira persoa para achegar reflexións desde a súa propia perspectiva.

Ligazón ao programa: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/27487

A actividade está aberta a todo o profesorado.

Inscrición en Fprofe co código G1802017.

EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras
G1802017 EDULINGÜE +. Experiencias en Linguas Estranxeiras

Felicitación de Nadal 2018

Summary: 
O CAFI deséxavos unhas felices festas!
Gallego
Felicitación de Nadal 2018
Felicitación de Nadal 2018

G1801016 Secondary CLIL English Teaching Course

Gallego

A través da presentación e aplicación dunha variedade de actividades, técnicas e recursos, o curso centrarase na análise das prácticas docentes diarias en AICLE/CLIL na aula de secundaria. O profesorado recibirá unha diversidade de ideas e estratexias que os axudará a implementar con éxito o contido lingüístico da lingua estranxeira.

O obxectivo é familiarizarse coas ferramentas para desenvolver as habilidades lingüísticas e facer que a aprendizaxe sexa moito máis significativa e dinámica a través da implementación da aprendizaxe baseada en proxectos e a creación de proxectos comunicativos na aula de lingua estranxeira.

A cooperación será necesaria e as contribucións individuais esenciais para que os participantes aprendan facendo e incorporen facilmente o que aprenden no seu contexto educativo.

 

Obxectivos

  • Aumentar a competencia dos participantes e a fluidez xeral con respecto ás habilidades orais (particularmente fala e pronuncia).
  • Proporcionar oportunidades significativas orais nunha variedade de configuracións (desde privadas ata público, mesmo en parellas, grupos pequenos e en presentacións individuais).
  • Introducir e proporcionar prácticas específicas en áreas clave da pronuncia do inglés, incluíndo a pausa, a oración, o estrés e o significado, sons problemáticos de inglés para non nativos.
  • Estimular as reflexións individuais e grupais sobre cuestións metodolóxicas clave relacionadas con CLIL, cun enfoque especial na linguaxe de ambos profesores/as no AICLE a aula e a linguaxe do aprendiz, particularmente a "linguaxe para a aprendizaxe" de Coyle.
  • Xerar un sentido de comunidade entre os participantes do curso e facilitar o establecemento de redes profesionais para o futuro intercambio de problemas e experiencias como AICLE.

Contidos

  • Actividades de fluidez oral.
  • Pronuncia en aulas CLIL.
  • Dinámicas entre alumnado-profesorado CLIL.

Metodoloxía:

  •  Obradoiro nos que se alienta os participantes a traballar en equipo e compartir coñecementos e experiencia.

Horarios e datas:

  • Datas: 9 - 10 - 11 - 12 - 13 xullo
  • Horas: 30 horas presenciais e 5 non presenciais

  • Horario: de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00

  • Lugar: CAFI (Santiago de Compostela)

  • Relatores: Robin Walker,  Chris Roland e Ronnie Lendrum

    Preme aquí para máis información en fprofe.

G1801016 CLIL
G1801016 CLIL

G1801015 Creating positive conditions for learning in the Primary ELT/CLIL Classroom

Summary: 
Análise das prácticas docentes diarias en ELT / AICLE na aula de primaria
Gallego

A través da presentación e aplicación dunha variedade de actividades, técnicas e recursos, o curso centrarase na análise das prácticas docentes diarias en ELT / AICLE na aula de primaria. O profesorado recibirá unha diversidade de ideas e estratexias que os axudará a implementar con éxito o contido lingüístico da lingua estranxeira.

O obxectivo é familiarizarse coas ferramentas para desenvolver as habilidades lingüísticas e facer que a aprendizaxe sexa moito máis significativa e dinámica a través da implementación da aprendizaxe baseada en proxectos e a creación de proxectos comunicativos na aula de lingua estranxeira.

A cooperación será necesaria e as contribucións individuais esenciais para que os participantes aprendan facendo e incorporen facilmente o que aprenden no seu contexto educativo.

Contido do curso

  • A importancia de contar historias e proxectos baseados en contos na aprendizaxe do inglés.

  • Deseño de unidades transversais, que inclúen aloxamento para estudantes con necesidades educativas.

  • Recursos na Rede e como explotar os materiais xerados polos estudantes.

  • Traballo de habilidades receptivas: como podemos explotar textos (orais, visuais e escritos).

  • Formas prácticas para fomentar a creatividade na aula ELT.

  • Diferenzas de aprendizaxe específicas: como axudar os estudantes con dislexia.

  • Formas creativas de ensinar gramática e vocabulario.

  • Traballar con cancións / cantos e rimas na aula.

Obxectivos do curso

- Proporcionar informacións prácticas sobre como crear, analizar e avaliar actividades na aula: uso da linguaxe e desenvolvemento desta.

- Dar suxestións prácticas sobre que técnicas usar cando se trata con estudantes con necesidades educativas especiais na aula ELT.

- Compartir actividades útiles co fin de tomar conciencia dos recursos dispoñibles para o ensino do inglés en primaria.

 

Avaliación do curso

  • Os participantes serán avaliados de acordo á súa participación, resposta e retroalimentación durante as sesións.

  • Pediráselles que preparen un traballo final nun cartafol, que será completado individualmente durante / despois do curso.

  • Este traballo consistirá nun esquema comunicativo do proxecto, materiais de mostra, técnicas explícitas, e unha selección de actividades dirixidas a un nivel específico e a un tema específico en Primaria.

  • Os materiais e o esquema presentados deben reunir as técnicas traballadas ao longo do curso. O titor proporcionará exemplos e procedementos durante o curso.

 

Metodoloxía

  • Obradoiros nos que se alenta os participantes para traballar en equipo e compartir coñecementos e experiencias.

Datas

  • Datas: 16 - 17 - 18 - 19 - 20 xullo
  • Horas: 30 horas presenciais e 5 non presenciais

  • Horario: de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00

  • Lugar: CAFI (Santiago de Compostela)

 

  • Relatora: Lola Garay Abad

    Preme aquí para máis información en fprofe.

Creating positive conditions
Creating positive conditions