Boletín xuño 2020

Boletín de publicacións do CFR de A Coruña de xuño 2020

Boletín de publicacións do CFR de A Coruña de xuño 2020

Para baixar o arquivo fai clic aquí

Boletín 2020

Open culture

Gallego

Open culture: colección de recursos para a aprendizaxe de 48 linguas creados por gobernos, universidades e institucións privadas.

Open culture

Live Lingua

Gallego

Live Lingua: ferramenta para o desenvolvemento de contidos dixitais aplicados a materias ou ámbitos específicos, neste caso, materiais de aprendizaxe (de dominio público) de máis de 130 linguas.

Live Lingua

C1901154 Primeiros experimentos de ciencia para infantil e primaria

Summary:

Curso impartido por Patricia Barciela e José Viñas.
Undefined

Data:

15/04/2020 - 21/05/2020

Lugar:

CFR A Coruña

Horario:

Tema:

Sección:

C1901152 Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

Todos os mércores non festivos dende o 12 de febreiro ao 1 de abril

Data:

12/02/2020 - 01/04/2020

Lugar:

CFR da Coruña, salón de Actos da UNED

Tema:

Sección:

C1901152 Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

Summary:

Estase a celebrar no CFR da Coruña a actividade formativa Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía todos os mércores non festivos dende o 12 de febreiro ao 1 de abril.
Gallego

O profesorado somos un colectivo que temos a voz como a principal ferramenta de traballo. É moi frecuente que o seu uso diario durante longas horas obrigue a un esforzo que vaia deteriorando pouco a pouco a súa calidade e é moi complicado recuperala sen someterse a tempadas de repouso. Malos hábitos de vida, acompañados dun mal uso desta pode provocar longas tempadas de afonía.

Este problema pode agravarse ata impedir o exercicio da nosa profesión. Por este motivo, o coidado da voz e a aprendizaxe de técnica vocal que fomenten o seu bo uso e eviten a aparición de alteracións gañan especial relevancia na nosa profesión. Neste curso imos achegarche esa información básica para o bo coidado e hixiene da voz.

Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

F1901105 - Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

Summary:

Proposta formativa destinada ao profesorado de inglés para potenciar a expresión oral entre o alumnado de educación primaria e secundaria.
Propuesta formativa destinada al profesorado de inglés para potenciar la expresión oral entre el alumnado de educación primaria y secundaria.
Gallego

• Introdución ao Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas e a súa vinculación co desenvolvemento dos currículos de primaria e secundaria.
  • Estratexias de aula para fomentar a competencia oral do alumnado e a súa participación activa.
  • Emprego das novas tecnoloxías como complemento para desenvolver a expresión oral nas aulas e fóra delas.

C1901149 Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

Do 05/02/2020 ao 26/03/2020 no CFR da Coruña