Boletín xuño 2020

Boletín de publicacións do CFR de A Coruña de xuño 2020

Boletín de publicacións do CFR de A Coruña de xuño 2020

Para baixar o arquivo fai clic aquí

Boletín 2020

Summary:

A formación en Metodoloxías activas e a súa aplicación á aula busca indagar nas novas correntes pedagóxicas que poñen o foco no alumnado como elemento activo nos procesos de ensino e aprendizaxe. A través de contido eminentemente práctico e dentro dunha experiencia inmersiva, os asistentes crean o seu propio contido innovador como docentes plenamente adaptados ás correntes do novo milenio.

Os obxectivos principais desta formación son:
1. Coñecer e reflexionar sobre as metodoloxías de innovación educativa e os seus beneficios na aula actual: Flipped Classroom, ABP, ABJ, Gamificación, etc.
2. Adquirir ferramentas e competencias para a creación de contido interactivo e lúdico na aula.
3. Favorecer o autoconocimiento dos asistentes, fomentando a creatividade e o desenvolvemento persoal.
4. Fomentar o traballo colaborativo como ferramenta pedagóxica.
5. Promover a participación activa dos asistentes.

Temporalización: do 22/4/2020 ao 25/4/2020. Horario: pola tarde de 16:30-20:30. O sábado 25 de 10:00-14:00 / 16:00-20:00

Lugar da actividade: aula 1.09 do CAFI

Número de horas: 20 h

Enlace FProfe: www.edu.xunta.es/fprofe/procesaBusquedaInscricionCursos.do?DIALOG-EVENT-ver=ver&cod_actividade=102407

Referencia da actividade: S1901165

22/04/2020 - 25/04/2020

Lugar:

CAFI (Santiago de Compostela)

Gallego

Os obxectivos principais desta formación son:
4. Fomentar o traballo colaborativo como ferramenta pedagóxica.
5. Promover a participación activa dos asistentes.

Temporalización: do 22/4/2020 ao 25/4/2020. Horario: pola tarde de 16:30-20:30. O sábado 25 de 10:00-14:00 / 16:00-20:00

Lugar da actividade: aula 1.09 do CAFI

Número de horas: 20 h

Enlace FProfe: www.edu.xunta.es/fprofe/procesaBusquedaInscricionCursos.do?DIALOG-EVENT-ver=ver&cod_actividade=102407

Referencia da actividade: S1901165

Summary:

Curso impartido por Patricia Barciela e José Viñas.
Undefined

15/04/2020 - 21/05/2020

CFR A Coruña

Horario:

Summary:

Curso impartido por Patricia Barciela e José Viñas.

Referencia: C1901154

Centro de formación e recursos: CFR A Coruña

Temporalización:

15 e 16 de abril de 16:30 a 20:00

29 e 30 de 16 de abril de 16:30 a 20:00

20 e 21 de maio de 16:30 a 20:00

Data límite de inscrición: 23/03/2020

Lugar: CFR da Coruña - Aula Audiovisuais - 4º Andar

Prazas:  24

Horas totais: 25, das cales 4 son non presenciais. Haberá que realizar unha proposta de aula e presentala na última sesión.

Destinatarios: Educación infantil e Educación primaria.

Criterios de selección:

1.- Os criterios do plan anual de formación.

Obxectivos:

1. A adquisición de coñecementos e habilidades para aplicar o método indagativo na aula.

2. Ofrecer aos alumnos a oportunidade de explorar o mundo dende o punto de vista científico, aprendendo a facerse preguntas e a investigar a súa contorna.

3. Crear unha rede de profesores interesados en métodos activos de ensino das ciencias.

Contidos:

1.Ferramentas do explorador científico.

2.Exploramos cos nosos sentidos: ollos, orellas, nariz, lingua, mans e máis.

3.Exploramos a nosa contorna: a ciencia na cociña, o cuarto de baño, o xardín, o patio do colexio, e máis.

4.Exploremos fenómenos sorprendentes: luz, cor, ilusións ópticas, sonido, magnetismo e máis.

5.Exploramos a tecnoloxía-Robots garabateadores: aprender a construir uns artiluxios a motor que se moverán das formas máis sorprendentes e debuxarán os garabatos máis inesperados.

6.Exploremos o que aprendimos: proxecto final.

Asesor:

Óscar Domínguez Pérez (cfr.coruna.cientifico-tecnoloxico@edu.xunta.gal)

C1901152 Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

Todos os mércores non festivos dende o 12 de febreiro ao 1 de abril

12/02/2020 - 01/04/2020

CFR da Coruña, salón de Actos da UNED

C1901152 Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

Summary:

Estase a celebrar no CFR da Coruña a actividade formativa Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía todos os mércores non festivos dende o 12 de febreiro ao 1 de abril.
Gallego

O profesorado somos un colectivo que temos a voz como a principal ferramenta de traballo. É moi frecuente que o seu uso diario durante longas horas obrigue a un esforzo que vaia deteriorando pouco a pouco a súa calidade e é moi complicado recuperala sen someterse a tempadas de repouso. Malos hábitos de vida, acompañados dun mal uso desta pode provocar longas tempadas de afonía.

Este problema pode agravarse ata impedir o exercicio da nosa profesión. Por este motivo, o coidado da voz e a aprendizaxe de técnica vocal que fomenten o seu bo uso e eviten a aparición de alteracións gañan especial relevancia na nosa profesión. Neste curso imos achegarche esa información básica para o bo coidado e hixiene da voz.

Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

G1901072 - A educación ambiental na economía circular

Summary:

O obxectivo desta actividade é que o profesorado tome conciencia da importancia que ten a educación ambiental para abandonar o caduco modelo de economía lineal e transitar cara a un circular no que se prime a redución de residuos e a transformación destes en recursos.
Gallego

Dirixida a profesorado de infantil e primaria.

Código en fprofe: G1901072

Datas: 3 de febreiro ao 20 de marzo do 2020

Na Rede

Obxectivo da actividade: Que o profesorado tome conciencia da importancia que ten a educación ambiental para abandonar o caduco modelo de economía lineal e transitar cara a un circular no que se prime a redución de residuos e a transformación destes en recursos.

G1901072 - A educación ambiental na economía circular