Boletín do CFR de A Coruña

Summary:

Neste espazo poderá vostede acceder aos diversos exemplares do Boletín do CFR de A Coruña.
Gallego
Neste espazo poderá vostede acceder aos diversos exemplares do Boletín do CFR de A Coruña.
É esta unha publicación que se emite periódicamente. Xeralmente son dous números por ano e no que se poden atopar múltiples referencias a publicacións significativas e de impacto sobre temáticas variadas relacionadas co mundo da innovación, da formación, da didáctica...
Nesta publicación participa o persoal asesor do centro e, mesmamente, contamos con colaboracións externas de profesorado de toda as etapas educativas: educación infantil e primaria, secundaria, e Universidade.
Pretendendemos que sexa unha publicación actualizada e cun enfoque innovador e práctico e agardamos que sexa do seu interese.

Publicacións:

imaxe boletín CFR Coruña

S2301096 Programar por ámbitos a través dos novos currículos en educación primaria

Summary:

Formación para programar por ámbitos a través dos novos currículos (estrutura do currículo,PROENS, metodoloxía, avaliación ...). Está dirixido ao profesorado de educación primaria.
Gallego

Programar por ámbitos a través dos novos currículos en educación primaria

Curso presencial de 20 horas (17 horas presenciais e 3 non presenciais)

Datas /Horario:

15, 21 e 28 de febreiro

6 e 13 de marzo

16:30h a 20:30h

Lugar de celebración: CAFI. Santiago de Compostela

Código en FPROFE: S2301096

Aberto prazo de inscrición

Programar por ámbitos
Programar por ámbitos a través dos novos currículos

Inscrición en cursos CALC

Prazas vacantes en cursos CALC
Gallego

Anúnciase a dispoñibilidade de vacantes nas seguintes actividades polo que se amplía o período de inscrición:

• C2301015 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Francés nivel B2
  • C2301056 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Francés nivel B2
  • C2301057 Curso de actualización lingüística e comunicativa (CALC). Inglés nivel C1

Consultar a data límite de inscrición, requisitos, lugares de celebración e outra información nas respectivas fichas de cada unha das actividades.

Inscrición en FPROFE https://www.edu.xunta.gal/fprofe/

cursos CALC 2024
Cursos CALC 2024

S2301078 - Metodoloxías innovadoras e inclusivas para un aprendizaxe activa en Educación Infantil e Primaria

Summary:

Como innovar metodoloxicamente na práctica docente, tendo en conta as aportacións da neurociencia
Gallego

Os días 11, 18 e 22 de novembro teremos unha formación no CAFI en torno a metodoloxías activas para fomentar a innovación e a inclusión na práctica docente.

Contaremos coa participación de Lidia Gómez Boga tecendo redes de inclusión; Laura Lorenzo Diz para traballar ABP e aprendizaxe cooperativa; Javier García García para ver a avaliación nas metodoloxias activas; Maiuca Cortón Tesouro con propostas didácticas innovadoras para aula e Carlos González Florez para dar a súa perspectiva dende neurodidáctica.

imaxe

Lanzamento dun novo MOOC “Games in Schools” organizado por la European Schoolnet Academy.

Summary:

Queres explorar formas de ensinanzas lúdicas e innovadoras que emocionen aos teus estudantes? Únete ao #GIS2023MOOC que comeza o 17/04 e obtén exemplos concretos de cómo facelo! https://bit.ly/GISMOOC23
Gallego

O curso explorará diferentes formas de incluír a aprendizaxe baseada en xogos e a gamificación na aula para promover a aprendizaxe activa, mellorar a participación dos estudantes e facilitar a adquisición e retención de coñecementos. Os participantes aprenderán como introducir a dinámica dos xogos na súa práctica docente xeral e desenvolver plans de leccións específicos por materia que utilicen a gamificación da maneira máis efectiva desde o punto de vista pedagóxico.

miniatura mooc

O uso do xogo e a arte para educar na enseñería desde a infancia

Summary:

Obradoiro para profes e peques de infantil a primaria
Gallego

Este obradoiro tenta achegar a idea de enxeñaría ao alumnado de educación infantil e primeiros cursos de educación primaria, relacionando a súa vida e os seus xogos cotiás co mundo da enxeñaría desde una visión igualitaria, e sen utilizar, necesariamente, a tecnoloxía no proceso da aprendizaxe.

Información e rexistro nesta ligazón

miniatura recurso

Xornadas galegas de linguas estranxeiras

Summary:

Aberto o prazo de inscrición para asistir ás Xornadas galegas de linguas estranxeiras.
Gallego

As Xornadas galegas de linguas estranxeiras celebraranse o sábado 25 de marzo de 2023 no Pazo de Congresos de Santiago de Compostela.
Para poder participar é necesario formalizar a inscrición na plataforma FPROFE (referencia G2202131)

Xornadas galegas de linguas estranxeiras