Boletín xuño 2020

Boletín de publicacións do CFR de A Coruña de xuño 2020

Boletín de publicacións do CFR de A Coruña de xuño 2020

Para baixar o arquivo fai clic aquí

Boletín 2020

C1901154 Primeiros experimentos de ciencia para infantil e primaria

Summary:

Curso impartido por Patricia Barciela e José Viñas.
Undefined

Data:

15/04/2020 - 21/05/2020

Lugar:

CFR A Coruña

Horario:

Tema:

Sección:

C1901152 Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

Todos os mércores non festivos dende o 12 de febreiro ao 1 de abril

Data:

12/02/2020 - 01/04/2020

Lugar:

CFR da Coruña, salón de Actos da UNED

Tema:

Sección:

C1901152 Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

Summary:

Estase a celebrar no CFR da Coruña a actividade formativa Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía todos os mércores non festivos dende o 12 de febreiro ao 1 de abril.
Gallego

O profesorado somos un colectivo que temos a voz como a principal ferramenta de traballo. É moi frecuente que o seu uso diario durante longas horas obrigue a un esforzo que vaia deteriorando pouco a pouco a súa calidade e é moi complicado recuperala sen someterse a tempadas de repouso. Malos hábitos de vida, acompañados dun mal uso desta pode provocar longas tempadas de afonía.

Este problema pode agravarse ata impedir o exercicio da nosa profesión. Por este motivo, o coidado da voz e a aprendizaxe de técnica vocal que fomenten o seu bo uso e eviten a aparición de alteracións gañan especial relevancia na nosa profesión. Neste curso imos achegarche esa información básica para o bo coidado e hixiene da voz.

Exercicios para o coidado e hixiene da voz. Ortofonía

Felicitación de Nadal 2018

Summary:

O CAFI deséxavos unhas felices festas!
Felicitación de Nadal 2018

G1801039 Comercio electrónico. Plan Proxecta

Summary:

Curso na Rede de 30 horas que se celebrará do 16 de xaneiro ao 27 de febreiro de 2019. Está destinado ao profesorado de ESO, Bacharelato e Ciclos formativos. Inscrición en fprofe ata o 15 de decembro. 50 prazas.

Referencia: G1801039
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:  16/01/2019  -  27/02/2019
Data límite de inscrición: 15/12/2018
Lugar: Na Rede (Platega)
Prazas:  50
Observacións prazas: Imprescindible un dominio mínimo no manexo do ordenador e Internet a nivel usuario.

DESTINATARIOS:

590 - Profesores de ensino secundario  (Bacharelato, ESO e Ciclos Formativos)

OBXECTIVOS:

1.Adquirir conciencia cidadá expresada a través das ferramentas de comunicación a distancia pero con responsabilidades iguais ás que podemos ter noutras actuacións.

2.Adquirir coñecementos básicos sobre as compras a través de Internet e os aspectos relacionados.

3.Coñecer os dereitos dos compradores de Internet e as vías para exercelos.

CONTIDOS:

1.Seguridade en Internet.

2.Compras na Rede.

3.Correo electrónico.

4.Banca electrónica.

5.Vías de resolución de conflitos.

6.Manexo da ferramenta Simulador de Compras da Escola Galega de Consumo.

7.Aplicacións na aula.

ASESOR RESPONSABLE:

Xosé Antón Vicente Rodríguez (antonvicente@edu.xunta.es)

G1801039 - Curso "Comercio electrónico" - Plan Proxecta

S 1802048 Xornadas de Actualización Fiscal. Curso 2018/2019

Curso do Plan anual 2018-19
Gallego

Do mesmo xeito que en anos  precedentes, volverase desenvolver unha nova edición da actividade S1802048 “Xornadas de Actualización Fiscal “, programada para profesorado da familia de Administración e Xestión.

Obxectivos:

1.Analizar as novidades da normativa fiscal para o ano 2019.

2.Confeccionar a documentación utilizable.

3.Realizar supostos prácticos de aplicación.

Esta actividade terá lugar na biblioteca do CAFI os días 6, 12 e 13 de febreiro en horario de 16:30 a 19:30 horas .

S 1802048 Xornadas de Actualización Fiscal. Curso 2018-2019

S1802046 Eu pago os meus impostos, e ti? A importancia da conciencia fiscal

Summary:

Actividade formativa para todo o profesorado
Gallego

Os días 21 e 28 de novembro celebrarase no CAFI a actividade “ Eu pago os meus impostos, e ti? A importancia da conciencia fiscal”

Obxectivos :

1.Identificar os distintos bens e servizos públicos e coñecer o seu valor económico e repercusión social.

2.Recoñecer as diferentes fontes de financiamento dos bens e servizos públicos, especialmente as fontes fiscais.

3.Interiorizar as actitudes de respecto polo que é público e, polo tanto, financiado co esforzo de todos e utilizado en beneficio común.

Temporalización: días 21 e 28 de novembro de 16.30 a 20.30

Lugar de celebración: Aula 11 do CAFI

Enlace Fprofe:

Eu pago os meus impostos, e ti? A importancia da conciencia fiscal

G 1801002 Administración de infraestruturas de dominios baixo Windows

Curso do Plan Anual 2018-19
Gallego

A partir do vindeiro 8 de outubro iniciarase un curso na Rede programado para profesorado da familia de Informática e comunicacións “Administración de infraestruturas de dominios baixo Windows“.

Os obxectivos deste curso inclúen :

1.Entender os elementos que compoñen un Servizo de Directorio (Active Directory) e implantalos empregando ferramentas de Microsoft.

2.Configurar escenarios complexos de servizo de directorio: Controladores adicionais, Servidores de arquivos, Subdominios, Sitios, Bosques, etc.

3.Xestionar usuarios e recursos mediante interface gráfica e liña de comandos.

A actividade estenderase durante 8 semanas, sendo a data de remate do curso o 2 de decembro. Durante ese tempo deberanse completar as tarefas que os titores propoñan. Como axuda estarán dispoñibles a través do email e dos foros para contestar dúbidas e resolver problemas, e ademais haberá documentación de axuda colgada na mesma aula virtual. Para recibir a certificación correspondente, debe facerse correctamente o mínimo das tarefas que os titores establezan
Como é un curso na Rede, cada participante pode conectarse á aula virtual no tempo e horario que considere oportuno.

G 1801002 Administración de infraestruturas de dominios baixo Windows