O CAFI deséxavos felices festas
Enviado por pablogulin a Mér, 16/12/2015 - 12:47Summary:
Summary:
Summary:
OBXECTIVOS:
CONTIDOS:
DATA DE REALIZACIÓN:
LUGAR DE REALIZACIÓN:
Summary:
Obxectivos:
Contidos:
Información importante:
Esta formación ten un marcado carácter práctico. As sesións basearanse en traballo en grupo, non en relatorios.
A actividade consta de:
Inscrición en Fprofe co código G2301094:
Summary:
Obxectivos:
Contidos:
Información importante:
Esta formación ten un marcado carácter práctico. As sesións basearanse en traballo en grupo, non en relatorios.
A actividade consta de:
Inscrición en Fprofe co código G2301094.
Summary:
Na xornada G2302002 Aproximación aos novos currículos que se celebrará o 30 de setembro de 2023 abordaremos a contextualización do currículo para partir do novo modelo educativo e analizaremos os cambios introducidos na LOMLOE: estrutura curricular, elementos curriculares e relación entre eles.
Summary:
Na xornada G2302002 Aproximación aos novos currículos que se celebrará o 30 de setembro de 2023 abordaremos a contextualización do currículo a partir do novo modelo educativo e analizaremos os cambios introducidos na LOMLOE: estrutura curricular, elementos curriculares e relación entre eles.
Summary:
Realizarase un percorrido por diversas metodoloxías activas como: a Aprendizaxe por Proxectos, a Aprendizaxe Cooperativa e a Gamificación, ademais de visualizar inspiradores proxectos de Aprendizaxe e Servizo baseados nas necesidades da contorna.
O curso componse dun total de 20 horas: 14 horas de carácter presencial e 6 horas de traballo persoal en horario flexible.
Summary:
Aínda estades a tempo para inscribirvos neste interesante curso até o 24 de Febreiro
Días Horario Ponencias
01/03/2023 16:30 - 20:00 BARCIELA DURÁN , PATRICIA ANDREA: Hábitos saudables - Nutrición e sostenibilidade
06/03/2023 16:30 - 20:00 BARCIELA DURÁN , PATRICIA ANDREA: Hábitos saudables - Nutrición e sostenibilidade
07/03/2023 16:30 - 20:00 BALLESTEROS ÁLVAREZ , DAVID: STEAM
14/03/2023 16:30 - 20:00 BALLESTEROS ÁLVAREZ , DAVID: STEAM
22/03/2023 16:30 - 19:30 VIÑAS DIÉGUEZ , JOSÉ MANUEL Desenvolvemos unha microsecuencia didáctica para levar á aula
3 horas Traballo non presencial tutelado por VIÑAS DIÉGUEZ , JOSÉ MANUEL
20 horas: 17 horas presenciais 3 horas non presenciais
Obxectivos
1. Presentar o kit básico de recursos e materiais, para desenvolver experiencias e proxectos do ámbito das ciencias, e poder así crear un entorno de ciencia na propia aula ou preto dela.
2.Afondar na aprendizaxe de coñecementos e habilidades, baseada na indagación e evidencias, para descubrir a ciencia mediante a experimentación e utilizando as metodoloxías activas, coma elemento dinamizador, innovador e inclusivo.
3.Deseñar unha micro secuencia didáctica interactiva de ciencias, que fomente o desenvolvemento competencial e a aprendizaxe significativa, utilizando alomenos dúas metodoloxías activas e integrando algunha medida de atención á diversidade.
Contidos
1.O espazo de ciencias na propia aula ou preto dela. O Kit básico de traballo nun laboratorio de aula. Iniciación ao método científico. Experiencias básicas. Todos podemos participar.
2.Integración de diferentes Metodoloxías activas: ABP, Cooperativo , Gamificación, Aprendizaxe baseado en investigación e evidencias, visual thinking, AR e VR ...en experimentos sinxelos de aula, en infantil e primaria.
3. Deseño dunha micro secuencia didáctica interactiva, dun contido do ámbito das ciencias, empregando polo menos 2 metodoloxías activas e integrando algunha medida de atención á diversidade.
Summary:
O prazo de inscrición do primeiro curso ofertado dentro deste itinerario remata o vindeiro 8 de novembro, xa que comeza neste primeiro trimestre. O resto de cursos realizaranse no segundo e terceiro trimestres.
Ofértanse catro cursos dirixidos a todo o profesorado sobre aspectos clave no ensino semipresencial: a autonomía, o acompañamento, a plataforma e a avaliación da aprendizaxe.
Estes cursos na Rede teñen unha duración de 20 horas e realízanse a través da plataforma PLATEGA.