Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

Metodoloxías activas para o profesorado en prácticas. Dinámicas interactivas para fomentar a creatividade e a aprendizaxe autónoma

Summary: 

Fomenta a creatividade e a aprendizaxe autónoma a través das Metodoloxías Activas.
Gallego

 

Realizarase un percorrido por diversas metodoloxías activas como: a Aprendizaxe por Proxectos, a Aprendizaxe Cooperativa e a Gamificación, ademais de visualizar inspiradores proxectos de  Aprendizaxe e Servizo baseados nas necesidades da contorna.

O curso componse dun total de 20 horas: 14 horas de carácter presencial e 6 horas de traballo persoal en horario flexible.

  • Data de inicio do curso: 9 de marzo.
  • Inscricións abertas en Fprofe ata o 27 de febreiro co código S2201117.

 

Metodoloxías

S2201088 Metodoloxías activas para comprender a ciencia en infantil e primaria

Summary: 

Gallego

Aínda estades a tempo para inscribirvos neste interesante curso até o 24 de Febreiro

Días Horario Ponencias
01/03/2023 16:30 - 20:00 BARCIELA DURÁN , PATRICIA ANDREA: Hábitos saudables - Nutrición e sostenibilidade
06/03/2023 16:30 - 20:00 BARCIELA DURÁN , PATRICIA ANDREA: Hábitos saudables - Nutrición e sostenibilidade
07/03/2023 16:30 - 20:00 BALLESTEROS ÁLVAREZ , DAVID: STEAM
14/03/2023 16:30 - 20:00 BALLESTEROS ÁLVAREZ , DAVID: STEAM
22/03/2023 16:30 - 19:30 VIÑAS DIÉGUEZ , JOSÉ MANUEL Desenvolvemos unha microsecuencia didáctica para levar á aula
3 horas Traballo non presencial tutelado por VIÑAS DIÉGUEZ , JOSÉ MANUEL

20 horas: 17 horas presenciais 3 horas non presenciais

Obxectivos

1. Presentar o kit básico de recursos e materiais, para desenvolver experiencias e proxectos do ámbito das ciencias, e poder así crear un entorno de ciencia na propia aula ou preto dela.

2.Afondar na aprendizaxe de coñecementos e habilidades, baseada na indagación e evidencias, para descubrir a ciencia mediante a experimentación e utilizando as metodoloxías activas, coma elemento dinamizador, innovador e inclusivo.

3.Deseñar unha micro secuencia didáctica interactiva de ciencias, que fomente o desenvolvemento competencial e a aprendizaxe significativa, utilizando alomenos dúas metodoloxías activas e integrando algunha medida de atención á diversidade.

Contidos

1.O espazo de ciencias na propia aula ou preto dela. O Kit básico de traballo nun laboratorio de aula. Iniciación ao método científico. Experiencias básicas. Todos podemos participar.

2.Integración de diferentes Metodoloxías activas: ABP, Cooperativo , Gamificación, Aprendizaxe baseado en investigación e evidencias, visual thinking, AR e VR ...en experimentos sinxelos de aula, en infantil e primaria.

3. Deseño dunha micro secuencia didáctica interactiva, dun contido do ámbito das ciencias, empregando polo menos 2 metodoloxías activas e integrando algunha medida de atención á diversidade.

S2201088 Metodoloxías activas para comprender a ciencia en infantil e primaria
S2201088 Metodoloxías activas para comprender a ciencia en infantil e primaria

Inscrición aberta para os cursos do itinerario de ensino semipresencial

Summary: 

Xa podes inscribirte nos cursos na Rede. Itinerario ofertado para todo o profesorado.
Gallego

O prazo de inscrición do primeiro curso ofertado dentro deste itinerario remata o vindeiro 8 de novembro, xa que comeza neste primeiro trimestre. O resto de cursos realizaranse no segundo e terceiro trimestres.

Ofértanse catro cursos dirixidos a todo o profesorado sobre aspectos clave no ensino semipresencial: a autonomía, o acompañamento, a plataforma e a avaliación da aprendizaxe.

Estes cursos na Rede teñen unha duración de 20 horas e realízanse a través da plataforma PLATEGA.

Cursos ensino semipresencial
Itinerario de cursos ensino semipresencial

G2202024. Xornada Internacionaliza a túa escola. Erasmus+, eTwinning e outras propostas.

Summary: 

Tes interese en participar en proxectos europeos co teu centro?
Gallego

Como  en anos anteriores, o CAFI organiza a súa xornada anual de internacionalización. Nesta ocasión terá lugar o sábado 26 de novembro na EGAP, en Santiago de Compostela.

Esta actividade abordará aspectos prácticos de xestión e implementación dos proxectos Erasmus+ e o espazo virtual European School Platform, resolverá dúbidas, brindrá a oportunidade de atopar novos socios e de coñecer boas prácticas de centros pertencentes aos distintos sectores educativos. Con este  propósito, contaremos con intervencións de representantes do SEPIE, do INTEF, do Servizo Galego de Innovación e Formación dos Recursos Humanos e de centros educativos de ámbito galego e estatal.

Xornada Erasmus+
Xornada Erasmus+

Formación, innovación e internacionalización

Xefatura de departamento

Diana Pastoriza Espasandín // cafi.internacional@edu.xunta.gal

Asesores/as

Saleta González Carnero // cafi.innovacion@edu.xunta.gal

Olga Iglesias Fraga // cafi.for.inn@edu.xunta.gal

Pablo Reboleiro Rama // cafi.formacion@edu.xunta.gal

Gallego

S2101184 - Transformación de espazos para favorecer metodoloxías activas

Summary: 

Sesións impartidas por: Santiago Atrio, Paz Gonçalves, Siro López, Fátima G. Doval, Patricia G. Abraín (Createctura), Elsa Noriega (LUPO), Víctor González (Palitroques) e persoal de centros educativos galegos.
Gallego

 

  • As sesións desenvolveranse de modo presencial nas instalacións do CAFI e combinarán conferencias, obradoiros e exemplos de Boas Prácticas de centros educativos galegos.

 

  • Data límite inscripción: 21 de febreiro de 2022.
Transformación de espazos

S2103017 STEM en acción. Ed. Infantil e Primaria

Summary: 

Actividade formativa dirixida a implementar os proxectos STEM/STEAM nas aulas de Educación Infantil e Primaria.
Gallego

Obxectivo xeral

Transmitir ós/ás docentes participantes ferramentas e metodoloxías que lles faciliten desenvolver proxectos innovadores na aula, axundándolles a xestionar situacións de incerteza e resover problemas.

 

Obxectivos específicos 

-Potenciar a intelixencia emocional

-Potenciar o traballo en equipo

- Desenvolver a creatividade

-Coñecer, comprender e implementar ferramentas do mundo maker 

-Coñecer, comprender e integrar a Intelixencia Artificial na aula

-Coñecer, comprender e implementar a metodoloxía do design thinking 

-Implementar ferramentas de análise do usuario 

-Mellorar a comunicación inter e intra persoal

-Integrar o feedback como ferramenta de mellora continua

 

Datas:

1 e 2 de outubro.

 

Lugar de celebración:

Hotel Congreso, Santiago de Compostela (indicacións)

 

Sesións de traballo:

Primeira xornada - Venres 1 de outubro

16:30 - 16:40 Presentación do programa

16:40 - 17:00 Dinámicas de intelixencia emocional e visual thinking

17:00 - 17:30 A creatividade

17:30 - 17:40 A técnica das Analoxías

17:40 - 18:50 Pausa café

17:50 - 18:15 A innovación e os casos de éxito na integración de tecnoloxía 

18:15 - 18:30 Presentación do reto  ̈proxectos para mellorar o mundo ̈ 

18:30 - 19:30 Customer Journey Map

19:30 - 20:30 Conceptualización do produto/servizo

Segunda xornada - Sábado 2 de outubro

10:00 - 10:15 Ximnasia creativa

10:15 - 10:45 A intelixencia artificial

10:45 - 12:15 Tecnoloxías para prototipado (Impresión 3D, PictoBlox e Microbit) 

12:15 - 12:30 Pausa café

12:30 - 14:00 Desenvolvemento dos proxectos

14:00 - 16:00 Comida

16:00 - 16:30 Actividades ó aire libre e/ou dinámicas de activación

16:30 - 18:00 Desenvolvemento dos proxectos

18:00 - 18:15 Pausa café

18:15 - 19:00 Finalización dos proxectos

19:00 - 19:30 Storytelling e comunicación

19:30 - 20:00 Presentacións e feedback

 

Observacións:

Aloxamento e manutención incluída na actividade para persoas que non residan en Santiago.

STEM en acción. Primaria
STEM en acción. Infantil e Primaria

O novo programa Erasmus+ 2021 – 2027

Summary: 

Perspectiva xeral do programa Erasmus+ para o período 2021 - 2027.
Gallego

 

Con motivo da recente presentación do programa Erasmus+ 2021-2027, o pasado 25 de marzo pola Comisión Europea, o CAFI organizará o webinario O novo programa Erasmus+ 2021 – 2027, a cargo de  Beatriz Tourón Torrado, xefa da Unidade de Educación Escolar e de Persoas Adultas do Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE).

Este webinario, emitido en aberto, ofrecerá unha perspectiva xeral do programa Erasmus+ para o período 2021 - 2027 e amosará como se pode participar dende os centros educativos.

Terá unha duración de 2 horas, nas que 30 minutos estarán adicados a responder ás preguntas das persoas asistentes.

 

 

Data: 29 de abril

Horario: 16:00 h - 18:00 h

Forma de participación: a través da canle de YouTube CAFI 

 

Webinario O novo programa Erasmus+ 2021 – 2027

Webinario "Facer eTwinning en EOI"

Summary: 

Webinario de formación dirixido a profesorado de EOI
Gallego

O 28 de abril tivo lugar o 5º webinario de formación do proxecto Erasmus+ SBLENDID, que une ao CAFI e ás Escolas Oficiais de Idiomas galegas nun consorcio para abordar os retos do ensino semipresencial. Esta sesión, impartida por Carmen Fernández, coordinadora do proxecto na EOI Coruña e experta en eTwinning, centrouse en como abordar este tipo de proxectos no ensino de persoas adultas en EOI.

O webinario pode visualizarse na seguinte ligazón e tamén pode accederse á presentación compartida nestoutro acceso.

A última actividade do presente curso académico 2020/21 será unha xornada de difusión que terá lugar o día 6 de maio ás 11:00 da mañá onde as persoas participantes na segunda mobilidade do proxecto compartirán as súas aprendizaxes. Esa mobilidade, de carácter virtual, foi o curso "Pedagogos dixitais", impartido por Europass Teacher Academy e achegounos a varios aspectos esenciais do ensino semipresencial: as estratexias de apoio social e emocional, o traballo colaborativo en espazos virtuais, a creación de recursos interactivos e a avaliación nesta modalidade. De estares interesado/a en asistir, pregámosche que te inscribas na seguinte ligazón.

 

informacion_webinario_carmen_fernandez