Gallego

O CAFI deséxavos felices festas

Summary: 

O CAFI deséxavos felices festas
Gallego
O CAFI deséxavos felices festas
O CAFI deséxavos felices festas

G2302012 - Transformación de centros educativos. Estratexias e proxectos innovadores

Summary: 

Itinerario de Innovación
Gallego

OBXECTIVOS: 

  1. Crear un espazo de intercambio e construír unha comunidade de centros a prol da innovación.
  2. Deseñar unha folla de ruta para a transformación do centro.
  3. Promover a creación dos equipos de innovación.

CONTIDOS: 

  1. Innovación educativa. Claves para a transformación.
  2. Creando comunidade. Boas prácticas innovadoras nos nosos centros.
  3. Programas e convocatorias de apoio á innovación.
  4. Folla de ruta para a innovación de centro.

DATA DE REALIZACIÓN:

  • Sábado, 9 de marzo do 2024.

LUGAR DE REALIZACIÓN: 

  • Escola Galega de Administración Pública (EGAP).

 

imaxe

G2301094 - Proceso para a innovación de centro

Summary: 

OLLADAS caleidoscópicas
Gallego

G2301094 -  Proceso para a innovación de centro

Obxectivos: 

  1. Analizar o nivel competencial do centro en innovación e investigación, atendendo ás dimensións pedagóxicas e organizativas.
  2. Deseñar un plan de actuación baseándose nas conclusións obtidas no proceso de diagnose.
  3. Mapear os talentos do equipo e experimentar un proceso de co-creación grupal.

Contidos: 

  1. Marco de referencia das competencias en innovación e investigación.
  2. Ferramentas de diagnose: análise DAFO.
  3. Plan de acción: deseño de obxectivos, actuacións e métodos de avaliación e difusión.
  4. Procedementos de seguimento e avaliación do plan de actuación elaborado.

Información importante: 

Esta formación ten un marcado carácter práctico. As sesións basearanse en traballo en grupo, non en relatorios.

A actividade consta de:

  • 5 sesións de CREACIÓN de 3 horas por videoconferencia.
    • 21 de outubro de 10:00 a 13:00
    • 25 de outubro de 16:30 a 19:30
    • 28 de outubro de 10:00 a 13:00
    • 8 de novembro de 16:30 a 19:30
    • 15 de novembro de 16:30 a 19:30
  • 1 sesión presencial de CONVIVIO de 3 horas no CAFI.
    • 18 de novembro de 10:00 a 13:00
  • 2 horas de traballo persoal
    • 11 de novembro de 10:00 a 12:00 (o horario é orientativo)

Inscrición en Fprofe co código G2301094:

imaxe

G2301094 - Proceso para a innovación de centro

Summary: 

OLLADAS caleidoscópicas
Undefined

G2301094 - Proceso para a innovación de centro

Obxectivos: 

  1. Analizar o nivel competencial do centro en innovación e investigación, atendendo ás dimensións pedagóxicas e organizativas.
  2. Deseñar un plan de actuación baseándose nas conclusións obtidas no proceso de diagnose.
  3. Mapear os talentos do equipo e experimentar un proceso de co-creación grupal.

Contidos: 

  1. Marco de referencia da competencias en innovación e investigación.
  2. Ferramentas de diagnose: análise DAFO.
  3. Plan de acción: deseño de obxectivos, actuacións e métodos de avaliación e difusión.
  4. Procedementos de seguimento e avaliación do plan de actuación elaborado.

Información importante: 

Esta formación ten un marcado carácter práctico. As sesións basearanse en traballo en grupo, non en relatorios. 

A actividade consta de: 

  • 5 sesións de CREACIÓN de 3 horas por videoconferencia.
    • 21 de outubro de 10:00 a 13:00
    • 25 de outburo de 16:30 a 19:30
    • 28 de outubro de 10:00 a 13:00
    • 8 de novembro de 16:30 a 19:30
    • 15 de novembro de 16:30 a 19:30
  • 1 sesión presencial de CONVIVIO de 3 horas no CAFI.
    • 18 de novembro de 10:00 a 13:00
  • 2 horas de traballo persoal.
    • 11 de novembro de 10:00 a 12:00 (este horario é orientativo)

Inscrición en Fprofe co código G2301094. 

imaxe

G2302002 Aproximación aos novos currículos

Summary: 

Contextualización do currículo para partir do novo modelo educativo e análise dos cambios introducidos na LOMLOE.
Gallego

Na xornada G2302002  Aproximación aos novos currículos que se celebrará o 30 de setembro de 2023 abordaremos a contextualización do currículo para partir do novo modelo educativo e analizaremos os cambios introducidos na LOMLOE: estrutura curricular, elementos curriculares e relación entre eles.

G2302002

G2302002 Aproximación aos novos currículos

Summary: 

Contextualizacion do currículo a partir do novo modelo educativo e análise dos cambios introducidos na LOMLOE.
Gallego

Na xornada G2302002  Aproximación aos novos currículos que se celebrará o 30 de setembro de 2023 abordaremos a contextualización do currículo a partir do novo modelo educativo e analizaremos os cambios introducidos na LOMLOE: estrutura curricular, elementos curriculares e relación entre eles.

G2302002

Competencias profesionais docentes

Gallego

 

  • O modelo de Competencias Profesionais Docentes da Rede de Formación da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades, presentado en marzo 2023, pode ser consultado aquí.
    Se prefires ver só un resumo, podes consultalo aquí.
  • Por outra banda, o modelo de Competencias Profesionais do Persoal Asesor, desenvolvido a partir do anterior, pode ser consultado nesta ligazón.
imaxe modelo de competencias profesionais docentes 2023

Metodoloxías activas para o profesorado en prácticas. Dinámicas interactivas para fomentar a creatividade e a aprendizaxe autónoma

Summary: 

Fomenta a creatividade e a aprendizaxe autónoma a través das Metodoloxías Activas.
Gallego

 

Realizarase un percorrido por diversas metodoloxías activas como: a Aprendizaxe por Proxectos, a Aprendizaxe Cooperativa e a Gamificación, ademais de visualizar inspiradores proxectos de  Aprendizaxe e Servizo baseados nas necesidades da contorna.

O curso componse dun total de 20 horas: 14 horas de carácter presencial e 6 horas de traballo persoal en horario flexible.

  • Data de inicio do curso: 9 de marzo.
  • Inscricións abertas en Fprofe ata o 27 de febreiro co código S2201117.

 

Metodoloxías

S2201088 Metodoloxías activas para comprender a ciencia en infantil e primaria

Summary: 

Gallego

Aínda estades a tempo para inscribirvos neste interesante curso até o 24 de Febreiro

Días Horario Ponencias
01/03/2023 16:30 - 20:00 BARCIELA DURÁN , PATRICIA ANDREA: Hábitos saudables - Nutrición e sostenibilidade
06/03/2023 16:30 - 20:00 BARCIELA DURÁN , PATRICIA ANDREA: Hábitos saudables - Nutrición e sostenibilidade
07/03/2023 16:30 - 20:00 BALLESTEROS ÁLVAREZ , DAVID: STEAM
14/03/2023 16:30 - 20:00 BALLESTEROS ÁLVAREZ , DAVID: STEAM
22/03/2023 16:30 - 19:30 VIÑAS DIÉGUEZ , JOSÉ MANUEL Desenvolvemos unha microsecuencia didáctica para levar á aula
3 horas Traballo non presencial tutelado por VIÑAS DIÉGUEZ , JOSÉ MANUEL

20 horas: 17 horas presenciais 3 horas non presenciais

Obxectivos

1. Presentar o kit básico de recursos e materiais, para desenvolver experiencias e proxectos do ámbito das ciencias, e poder así crear un entorno de ciencia na propia aula ou preto dela.

2.Afondar na aprendizaxe de coñecementos e habilidades, baseada na indagación e evidencias, para descubrir a ciencia mediante a experimentación e utilizando as metodoloxías activas, coma elemento dinamizador, innovador e inclusivo.

3.Deseñar unha micro secuencia didáctica interactiva de ciencias, que fomente o desenvolvemento competencial e a aprendizaxe significativa, utilizando alomenos dúas metodoloxías activas e integrando algunha medida de atención á diversidade.

Contidos

1.O espazo de ciencias na propia aula ou preto dela. O Kit básico de traballo nun laboratorio de aula. Iniciación ao método científico. Experiencias básicas. Todos podemos participar.

2.Integración de diferentes Metodoloxías activas: ABP, Cooperativo , Gamificación, Aprendizaxe baseado en investigación e evidencias, visual thinking, AR e VR ...en experimentos sinxelos de aula, en infantil e primaria.

3. Deseño dunha micro secuencia didáctica interactiva, dun contido do ámbito das ciencias, empregando polo menos 2 metodoloxías activas e integrando algunha medida de atención á diversidade.

S2201088 Metodoloxías activas para comprender a ciencia en infantil e primaria
S2201088 Metodoloxías activas para comprender a ciencia en infantil e primaria

Inscrición aberta para os cursos do itinerario de ensino semipresencial

Summary: 

Xa podes inscribirte nos cursos na Rede. Itinerario ofertado para todo o profesorado.
Gallego

O prazo de inscrición do primeiro curso ofertado dentro deste itinerario remata o vindeiro 8 de novembro, xa que comeza neste primeiro trimestre. O resto de cursos realizaranse no segundo e terceiro trimestres.

Ofértanse catro cursos dirixidos a todo o profesorado sobre aspectos clave no ensino semipresencial: a autonomía, o acompañamento, a plataforma e a avaliación da aprendizaxe.

Estes cursos na Rede teñen unha duración de 20 horas e realízanse a través da plataforma PLATEGA.

Cursos ensino semipresencial
Itinerario de cursos ensino semipresencial