Xeografía e Historia

D. José Ramón Pavón López

Dª. Carmen Silva Fernández

D. Pedro L. Gasalla Regueiro (X.D.)

Silvia Fiallega falou sobre emigración no IES San Rosendo

Resultado de imaxes para: silvia fiallega

O mércores 19 de febreiro ás 10.20 horas Silvia Fiallega impartiu aos alumnos de bacharelato a charla «Galiza: emigración, memoria e identidade. Imaxinario e estereotipos da diáspora galega a América» dentro da exposición «Somos migrantes» patrocinada pola Deputación Provincial.

Visita dos alumn@s de 4º da ESO a Caurel - Ribeira Sacra co Proxecto Terra

Os días 25 e 26 de abril os alumn@s de 4º da ESO participaron no Intercambio Territorial Caurel / Ribeira Sacra do Proxecto Terra.

Os alumnos de Bacharelato de visita cultural en Asturias

Os alumnos de Historia e Arte de 1º e 2º Bacharelato visitaron o Museo da Minería de El Entrego, Santa María del Naranco e a cidade de Oviedo o pasado martes 15 de Xaneiro.

Intercambio territorial de Melgaço co Proxecto Terra

Os días 12 e 13 de Abril alumnos de 4º de ESO e 1º de BAC visitaron o Parque Natural de Peneda do Geres e a vila de Melgaço no norte de Portugal coas actividades organizadas polo Proxecto Terra.

Charla - coloquio sobre o Parlamento de Galicia

IMG_7809

O pasado día 20 o alumnado do IES San Rosendo de Mondoñedo, tivo a oportunidade de coñecer máis polo miúdo o funcionamento do Parlamento Galego. Da man dos ex-deputados Emma Álvarez, Ismael Rego e Alberte Rodríguez, dialogaron non só dos aspectos máis técnicamente relevantes, senón que tamén preguntaron e debatiron sobre diferentes aspectos da actualidade política, tanto galega como estatal. Foi unha experiencia moi positiva e enriquecedora.

Charla coloquio sobre o Parlamento de Galicia

ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: CHARLA-COLOQUIO SOBRE O PARLAMENTO DE GALICIA

Día: 20 de novembro

Hora:16:30 a 17:30

Lugar: Sala de Proxeccións

Para: Bacharelato

Organiza: Dpto. Xeografía e Historia

Os EX DEPUTADOS que asistirán ao IES San Rosendo de Mondoñedo son:

- María Enma Álvarez Chao (PPdeG)
- Ismael Rego Fernández (PSdeG-PSOE)
- Alberte Xullo Rodríguez Feixoo (BNG)

O Parlamento de Galicia oferta esta charla-coloquio dirixida ao alumnado de Bacharelato, dando así continuidade ao compromiso de achegamento á comunidade educativa e tendo como obxectivo que os estudantes coñezan de preto o traballo que se desenvolve nesta institución.

Para elo contan coa colaboración da Asociación de Ex Parlamentarios/as, quen se encarga de que exdeputados/as das distintas forzas políticas galegas se despracen ata o centro de ensino para impartir a charla e dar resposta ás cuestión plantexadas polo estudantado no coloquio posterior.