Celebramos o Día Internacional do ADN e o Día da Terra

O intercambio Canarias - Galicia - Segovia rematou a súa fase galega cun simposio no que participaron dous destacados científicos, o catedrático da USC e director do Centro Nacional de Xenotipado, Anxo Carracedo e o catedrático de Ecoloxía e director do Campus do Mar da Universidade de Vigo Emilio Fernández. Este acto serviu tamén para celebrar o Día da Terra e o Día Internacional do ADN.

Por parte do IES Praia Barraña asistiron 35 alumnos de 1º e 2º de Bacharelato e de 4º de ESO. O alumnado de 4º de ESO presentou o vídeo do seu traballo sobre o impacto do cambio climático na reprodución da píllara das dunas. Os alumnos de 1º de Bacharelato presentarán o vídeo sobre o impacto do cambio climático na produción de mexillón en Segovia.

Ao final cada unha das comunidades educativas participantes contribuiu cunha actuación, musical. En representación do Praia Barraña actuou Marta Casais que interpretou a canción de Bob Dylan, Blowin' in the wind, acompañada por alumnas de 4º de ESO que cos seus carteis recordáronnos os diversos problemasmedio ambientais que poñen en perigo o medio ambiente deste planeta.