O ENDL do IES A Pontepedriña convoca CONCURSO DE CALACÚS

• Poderán concursar os/as mozos e mozas do IES A Pontepedriña.
  • Podes ler as bases deste Concurso premendo aquí.
  • Trae a túa cabaza ao centro o 26 de outubro
  • Animádevos a participar.

Plan dixital 22/23

Preme aquí para acceder ao plan dixital do centro para o curso 22/23

I Concurso de EPITAFIOS

• O ENDL do IES A Pontepedriña convoca I CONCURSO DE EPITAFIOS: “De morte morrida
  • Poderán concursar os/as mozos e mozas do IES A Pontepedriña.
  • Podes ler as bases deste I Concurso no seguinte enlace.
  • O prazo para concursar remata o 28 de outubro de 2022
  • Animádevos a participar As dúbidas pódense consultar enviando un correo a endlpontepedrina@gmail.com

LISTAS DOS GRUPOS DE ALUMNOS/AS PARA O CURSO 2022-23

O IES A Pontepedriña, para axustarse a Lei de protección de datos, publica as listaxes de alumnado por grupos da seguinte maneira: tan só figura o NIF, NIE ou Pasaporte do alumno/a. O procedemento para a determinación aleatoria do catro cifras numéricas que se publican do código de identificación dun interesado foi realizado a través do proceso de selección aleatoria celebrado o 27 de febreiro de 2019 na Axencia de Protección de Datos. Como medida adicional, a orde dos códigos de identificación son aleatorios (a listaxe non está por orde alfabética do alumnado).

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO E FAMILIAS DO IES A PONTEPEDRIÑA. Curso 2022-23

O IES A Pontepedriña informa do calendario do mes de setembro.

• As listaxes dos grupos publicaranse o luns, día 06 de setembro. As familias que teñan descargado Abalar móbil poderán ver o grupo a través dos seus terminais. Pola lei de protección de datos non serán publicados os nomes do alumnado. Seguindo as orientacións da Axencia de Protección de datos o procedemento será o seguinte: ocultar aleatoriamente tres díxitos do DNI /NIE ou Pasaporte.

• As listaxes de libros en préstamo do Fondo do IES e Fondo da AMPA para 2º e 4º de ESO publicaranse o día 8 de setembro.

•  O día 08 de setembro comeza o curso 2022-23 coa PRESENTACIÓN DO ALUMNADO. Para ver os horarios de presentación do alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato prema aquí. Para ver os horarios de presentación do alumnado de Formación Profesional prema aquí.

• O día 08 de setembro o transporte escolar non funcionará a primeira hora pero recollerá o alumnado ás 14:25 horas. Desde o día 09 de setembro funcionará con normalidade.

• O reparto dos libros de préstamo do Fondo Solidario da Xunta, Fondo IES e Fondo AMPA do alumnado de 2º e 4º de ESO realizarase entre os días 09 e 16 de setembro.

• O reparto dos libros de préstamo do Fondo Solidario da Xunta do alumnado de 1º e 3º de ESO intentaremos realizalo entre os días 09 e 16 de setembro se ben pode demorarse (son libros novos e dependemos das entregadas das editoriais).

• AVALIACIÓNS INICIAIS: Probas entre o 19 e 23 de setembro. As avaliacións: días 26 e 27 de setembro.

• REUNIÓNS INFORMATIVAS COAS FAMILIAS PARA INFORMAR DAS AVALIACIÓNS INICIAIS: Entre 28 e 30 de setembro.

LIBROS DE TEXTO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA E BACHARELATO PARA O CURSO 2022-23

A relación de libros de texto para a ESO e bacharelato no curso 2022-2023 pode descargarse premendo nas ligazóns de cada curso.

Os libros de texto para 1º e 3º de ESO e 1º de Bacharelato son libros adaptados aos currículo LOMLOE. Isto implica que o centro xa non dispón de libros en préstamo do seu fondo para estos cursos.

Para os cursos de 2º e 4º de ESO e 2º de Bacharelato mantense os libros de cursos anteriores.

CONVOCATORIA DO ALUMNADO DO C.S. DE COMERCIO INTERNACIONAL PARA A PRESENTACIÓN E DEFENSA DO PROXECTO DE FIN DE CICLO

O IES A Pontepedriña informa o seu alumnado de Formación provisional do Ciclo Superior de Comercio Internacional dos días e horas nos que debe presentarse para presentar e defender o seu Proxecto de fin de ciclo.

Para ver calendario e horarios prema aquí.

PROBAS LIBRES PARA OBTENCIÓN DE TÍTULOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL(LOE). CURSO 2021/2022

O IES A Pontepedriña comunica o calendario de probas libres para obtención de títulos de FP (LOE).

• XORNADA DE ACOLLEMENTO (de asistencia obrigatoria para as persoas matriculadas): 03 de xuño de 2022, ás 16:00 horas. Lugar: Aula 12.
  • CALENDARIO DE EXAMES:
  • Ciclo Superior de Transporte e Loxística.
    • 1ª parte da proba: Día 08 de xuño de 2022.
      • 16:30 horas: Transporte internacional de mercadorías
      • 18:30 horas: Xestión administrativa do comercio internacional
    • 2ª parte da proba: Día 13 de xuño de 2022.
      • 16:30 horas: Transporte internacional de mercadorías.
      • 18:30 horas: Xestión administrativa do comercio internacional.
  • Ciclo Superior de Xestión de vendas e espazos comerciais.
    • Primeira parte da proba: Día 08 de xuño de 2022.
      • 16:30 horas: Escaparatismo e deseño de espazos comerciais.
      • 18:30 horas: Xestión de produtos e promoción no punto de venda.
    • Segunda parte da proba: Día 13 de xuño de 2022.
      • 16:30 horas: Escaparatismo e deseño de espazos comerciais.
      • 18:30 horas: Xestión de produtos e promocións no punto de venda.