LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2017-18

O IES A Pontepedriña publica as listades provisionais de admitidos para o curso 2017-18.

Os alumnos e alumnas procedentes dos centros adscritos ( para Educación Secundaria o CEIP de Os tilos e o CEIP Ramón Cabanillas; en Bacharelato oCPI Prulingüe Antonio Oza, o CPI Prulingüe de Fonte-Diaz, o CPI Prulingüe de Vedra e o CPR Prulingüe San Pelayo e CPR Prulingüe San José de Cluny) teñen todos praza no centro, así como os alumnos e alumnas que actualmente cursan estudos no IES A Pontepedriña.

Os alumnos que optaron as vacantes a través do proceso de admisión son os que figuran nas listaxes que se relacionan.

Para 2º de E.S.O. non existe lista de admitidos por non existir vacantes. Estos alumnos/as deberán esperar o prazo de asignación subsidiaria.

III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE

CARME URRUTIA GONZÁLEZ-FIERRO, DO IES A PONTEPEDRIÑA, FOI A GAÑADORA DO III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE.

Carmen Urrutia, do IES A Pontepedriña (primeira pola esquerda) gañou  o III Certame literario Relatos de Auga Intelixente, organizado por Viaqua, na categoría de ESO, co seu relato “ Un balde de auga”. Este traballo foi  coordinado pola profesora do Departamento de galego, Mari Carme García Ares.

Aqui aparece coa outra vencedora da categoria de Bacharelato e segundas clasificadas, no acto que se celebrou no concello para recibir os seus premios. Este acto estaba presidido polo edil de Educación e contaba coa presencia do director de Viaqua, Julio Masid, de membros da Corporación Municipal en representación de todos os partidos políticos e do xurado do premio.

A este premio presentáronse 561 relatos de alumnos e alumnas de toda Galicia.

PROBAS DE ACCESO A UNIVERSIDADE. CURSO 2016-17. INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO

Para un mellor coñecemento do procedemento que terán que desenvolver os alumnos e alumnas de 2º de bacharelato para o acceso a universidade, elaboramos a seguinte guía informativa. Para máis información pódense consultar os documentos que a continuación se relacionan.

INFORMACIÓN SOBRE AS PROBAS DE ACCESO A UNIVERSIDADE PARA O CURSO 2016-17 (PDF)

IV Olimpiada de Filosofía Galicia

Laura Rey gañadora certamen fotográfico

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000000624 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000000608

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000001435 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000001419

Estaremos na fase final que terá lugar en Santiago o día 6 de maio.

O equipo formado por Víctor López Sayáns, Carmen Aguilera Paredes, Desirée Mosquera Penas, Xoán Domínguez San José, Carla Gómez Beiroa, Sofía Sánchez-Brunete Facal e César Queijeiro Suárez, está preparado polas profesoras Mariló Lagarón e Carme García.

A temática sobre a que tiveron que debater os sete equipos participantes foi:

“Debemos acoller as persoas refuxiadas”

Na fase final o tema sobre o que debatirán será:

“O futuro da lingua está na mocidade”

Día Internacional da Muller no IES Pontepedriña

muller

Premendo na imaxe accedes a información completa sobre as actividades realizadas o 8 de marzo, día internacional da muller

Relación de vacantes para o curso 2017-2018

Descarga o docuemento PDF na seguinte ligazón:

PINCHA AQUÍ

Pontepedriña goes to London 2017

O alumnado de 4º da ESO do Ies Pontepedriña foi a Londres coa viaxe organizada polo Departamento de Inglés.

Cartas de San Valentin e máis en Normalización Lingüística

Premendo aquí pódese accrder aos gañadores do concurso de "Cartas de san Valentín" e máis novas relacionadas con Normalización.