Fondo Solidario e Cheques

O IES PONTEPEDRIÑA

INFORMA:

• QUE FEITA A CONSULTA Á CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN, O REPARTO DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO, ASÍ COMO A RELACIÓN DOS LIBROS QUE CORRESPONDEN A CADA ALUMNO/A, NON SE PODERÁ COÑECER ATA DESPOIS DO DÍA 6 DE SETEMBRO.
  • QUE DENDE O DÍA 18 DE XULLO PÓDENSE RECOLLER OS CHEQUES PARA AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR NA SECRETARÍA DO CENTRO.

SANTIAGO, 13 DE XULLO DE 2016

Exames de Setembro

Premendo nos seguintes enlaces accedese aos horarios dos exames de setembro:

Exames de ESO

Exames de Bacharelato

Exames de Pendentes

Se se quere ver o calendario completo premede aquí

Libros de texto de ESO e bacharelato para o curso 2016-2017

A relación de libros de texto (pdf) para a ESO e bacharelato no curso 2016-2017 pode descargarse premendo nas ligazóns de cada curso*.

Recoméndase que o alumnado de ESO e bacharelato que se matricula en xuño non merque ata setembro os libros da materia optativa, pois é entón cando se pode confirmar que se cumpren as condicións legais, de número de alumnado, necesarias para poder impartila.

*  Corrección de erros

Bioloxía e Xeoloxía de 3º de ESO. O ISBN de Bioloxía e Xeoloxía de Editorial Santiallana é o seguinte: 978-84-8224-999-5.   O ISBN do libro de Biology & Geology de Oxford é o seguinte: 978-84-673-5374-7.

Benvida: 25 anos do IES Pontepedriña

Cartel 25 anos

Benvido/a ao sitio web do IES Pontepedriña, de Santiago de Compostela. Emprega os menús laterais para informarte sobre o noso centro e as ensinanzas que nel se imparten, ou para acceder aos documentos que son de interese para os membros da nosa comunidade educativa e relacionados co funcionamento xeral do centro. Se o que buscas son contidos de tipo didáctico entón accede á nosa aula virtual. Se desexas poñerte en contacto con nós, podes empregar calquera das vías que atoparás nesta ligazón.

O curso pasado celebramos os 25 anos de existencia do noso centro. Para favorecer o contacto entre o antigo alumnado existe unha páxina e un grupo en facebook.

Recomendación de lectura para o verán

Se premes na imaxe descargas a guía de verano da biblioteca.
Disfruta do verán e da lectura!!!

Remembering

Recordos, momentos cando menos diferentes e un pouco de nostalxia... Todo iso,  e un montón de fotos e vídeos, hai nos artigos subidos por Raquel a sección de inglés. Para velos preme aquí

Primeira Lingua

No blogue "Primeira Lingua", levado polo alumnado de 1º da ESO de Lingua Galega, están recollidos os traballos realizados en homenaxe a Manuel María, protagonista do Dia das Letras Galegas de 2016.

Premendo sobre a imaxe podedes acceder ao blogue

primeira lingua

XI Olimpiada de Bioloxía-Fase Estatal

Actualizada

Parabens para TANIA PENAS IGLESIAS, acaba de gañar a medalla de ouro da XI Olimpiada de Bioloxía na fase nacional.

Na imaxe da dereita, Tania entre o conselleiro de Educación, Roman Rodríguez e o rector da Universidade de Vigo, Salustiano Mato.

Tedes máis información no artigo do departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Tania participará na  fase internacional, que se celebrará en Hanoi (Vietnam) en xullo de 2016.

Para máis información aquí está o enlace a páxina da XI Olimpiada de Bioloxía.

Noraboa outra vez!!!

Na imaxe superior os gañadores, e na imaxe da esquerda con Esther, a  profesora de bioloxía

XXXIII Olimpiada de Quimica

O pasado 18 de marzo celebrouse a XXXIII Olimpiada de Quimica de Galicia, organizada polo Colexio Oficial de Químicos de Galicia. Contou coa participación de alumnado do centro. Para máis información preme aquí

Pontepedriña goes to London 2016

Un ano máis o alumnado de 4º da ESO foi a Londres. O grupo, máis numeroso que outros anos fixo o recorrido tradicional polas rúas de Londres, visitou os museos de Historia Natural e Ciencias , coñeceu o observatorio de Greenwich, e o Foot Tunnel, o mercado de Candem Lock...

Na imaxe esta o grupo en Chinatown o día da chegada

imaxe grupo chinatown
 grupo southbank Aquí o grupo co Big Ben de fondo e abaixo o que esta de fondo é o Tower Bridge.

Nas imaxes inferiores: dentro dos famoso buses vermellos de dous pisos (Double Decker) camiño de mercadillo de Camdem.

Para máis información da viaxe podedes acceder ao curso creado na AulaVirtual, cos materiais complementarios e máis imaxes, premendo aquí

grupo london bridge