IV Olimpiada de Filosofía Galicia

Laura Rey gañadora certamen fotográfico

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000000624 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000000608

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000001435 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000001419

Estaremos na fase final que terá lugar en Santiago o día 6 de maio.

O equipo formado por Víctor López Sayáns, Carmen Aguilera Paredes, Desirée Mosquera Penas, Xoán Domínguez San José, Carla Gómez Beiroa, Sofía Sánchez-Brunete Facal e César Queijeiro Suárez, está preparado polas profesoras Mariló Lagarón e Carme García.

A temática sobre a que tiveron que debater os sete equipos participantes foi:

“Debemos acoller as persoas refuxiadas”

Na fase final o tema sobre o que debatirán será:

“O futuro da lingua está na mocidade”

Día Internacional da Muller no IES Pontepedriña

muller

Premendo na imaxe accedes a información completa sobre as actividades realizadas o 8 de marzo, día internacional da muller

Relación de vacantes para o curso 2017-2018

Descarga o docuemento PDF na seguinte ligazón:

PINCHA AQUÍ

Pontepedriña goes to London 2017

O alumnado de 4º da ESO do Ies Pontepedriña foi a Londres coa viaxe organizada polo Departamento de Inglés.

Cartas de San Valentin e máis en Normalización Lingüística

Premendo aquí pódese accrder aos gañadores do concurso de "Cartas de san Valentín" e máis novas relacionadas con Normalización.

XII Olimpíada de Bioloxía - Fase autonómica

Este ano foi a facultade de Bioloxía da USC quen acolleu a fase autonómica da XII Olimpíada de Bioloxía. Así que o pasado venres 13 de Xaneiro alí estiveron as nosas catro representantes: un ano máis 100% de mulleres. Parabéns ás nosas mellores biólogas pola súa participación.

Máis información na web da organización e na do Colexio de Biólogos de Galicia

Olimpiada Bio- USC 2017- cuarteto Olimpiada Bio- USC 2017- quinteto

Noelia Martínez Lorenzo                         Belén Nieves Fernández

Aldara Díaz Marín                             Uxía Moreira Campos

Fartos de tanta violencia

A Comunidade Educativa do IES Pontepedriña rexeita tallantemente a violencia de xénero. Unha das últimas vítimas, Ana María Enjamio Carrillo foi alumna do noso centro, na súa lembranza e na de tódalas vítimas gardamos cinco minutos de silencio.

Alumnado, profesorado e persoal non docente concentrámonos no patio do centro para poñer de manifesto a nosa repulsa diante deste terríbel crime

Guía de Nadal

Da nosa Biblioteca... LECTURAS RECOMENDADAS PARA ESTE NADAL ... que aproveite :)

preme na foto para ver en grande