INSTRUCCIÓNS PROBA DE AVALIACIÓN DE BACHARELATO PARA O ACCESO A UNIVERSIDADE. CONVOCATORIA ORDINARIA- XUÑO DE 2017.

O día 10 de maio de 2017 foi publicada pola CIUG as instruccións e calendario de probas para o acceso a universidade.

Na seguinte ligazón podes descargar todas as intrucción a seguir:

Listaxes provisionais de admitidos e admitidas para o curso 2017-18

O IES A Pontepedriña publica as listaxes provisionais de admitidos e admitidas para o curso 2017-18.

Os alumnos e alumnas procedentes dos centros adscritos (para Educación Secundaria o CEIP de Os Tilos e o CEIP Ramón Cabanillas; en Bacharelato os Centros Públicos Integrados Prurilingües de Vedra (Vedra), Antonio Orza ( Boqueixón) e Fonte-Diaz ( Touro) e os Centros Privados Concertados Prurilingües San Pelayo e San José de Cluny de Santiago de Compostela), teñen todos praza no centro, así como os alumnos e alumnas que actualmente cursan estudos no IES A Pontepedriña.

Os alumnos e alumnas que optaron ás vacantes a través do proceso de admisión son os que figuran nas listaxes que se relacionan.

Para 2º de E.S.O. non existe lista de admitidos e admitidas por non existir vacantes. Estos alumnos e alumnas deberán esperar o prazo de asignación subsidiaria.

GAÑADORA DO 2º PREMIO DOS V PREMIOS DE ENSAIO SUBVERSIVO

SOFÍA SÁNCHEZ-BRUNETE, ALUMNA DE 1º DE BACHARELATO GAÑADORA DO 2º PREMIO DOS V PREMIOS DE ENSAIO SUBVERSIVO, CONVOCADOS POLO IES XELMÍREZ I.

O día 20 de xuño foi entregado o 2º Premio dos V Premios de Ensaio Subversivo a Sofía Sánchez-Brunete, alumna de 1º de Bacharelato, grupo B, polo seu ensaio “ Os refuxiados desde unha perspectiva crítica”. Este traballo foi realizado en colaboración con Carmen Aguilera Paredes, Carla Gómez Bertoa, Victor López Sayans e Xoán Domíngues San José, alumnos/as de 1º de Bacharelato, grupo A.

PRÉMIOS DO PROGRAMA "ATRÉVETE" NA ÁREA DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

LAURA SABEL RIVAS E LUCÍA FERNÁNDEZ CAIERO, ALUMNAS DE 2º DE EDUCACIÓN SECUNDARIA GAÑADORAS DOS PRÉMIOS DO PROGRAMA “ATRÉVETE” NA ÁREA DE SANTIAGO DE COMPOSTELA.

O día 19 de xuño fixéronse entrega dos premios do programa Atrévete, que ten como obxectivo fomentar o espírito emprendedor entre os estudantes de ensinanza primaria e secundaria de toda Galicia nun acto celebrado no Auditorio Neira Vilas da Biblioteca de Galicia .A finalidade destes premios é recoñecer o esforzo, a iniciativa, a creatividade e a autonomía persoal do alumnado. Os galardoados recibiron un lector de libro electrónico como premio. A Consellería outorgou dous premios por cada categoría – primaria e secundaria e FP- e por cada convocatoria territorial do certame. A convocatoria de Santiago para Secundaria foi gañada na súa totalidade polo IES A Pontepedriña, a través das súas alumnas de 2º de ESO Laura Sabel Rivas e Lucía Fernández Caeiro.

Young Business Talents

Guía de Lecturas para o Verán 2017

Guía de Lecturas Vacacións de Verán 2017

Preme para agrandar e gardar ou imprimir

Preme para agrandar e gardar ou imprimir

Calendario de final de curso para os/as alumnos e alumnas de Educación Secundaria e Primeiro de Bacharelato

O presente calendario organiza todas as actividades e procedementos administrativos - entrega de cualificacións, libros, matrícula,..-  que terán os/as alumnos e alumnas de ESO e 1º de bacharelato durante o mes de xuño.

PROCEDEMENTO DE RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO PARA O CURSO 2016-17

Libros do Fondo de préstamo - 1º e 3º de ESO - e libros mercados con vale da Xunta - 2º e 4º de ESO -

IV Olimpiada de Filosofía Galicia

Laura Rey gañadora certamen fotográfico