Inglés, Orientacións didácticas, Anuncios, Actividades, Información sobre o departamento

INFORMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE INGLÉS

TAREFAS A REALIZAR. INFORMACIÓN POR PROFESOR

Eugenia Temprano y Afonso

Todo o material para traballar foi entregado en soporte de papel o venres, día 13 de marzo.

Pero aparece aquí outro material que completa o entregado.

Desde este momento diferenciaremos tres tipos de actividades: Actividades para alumnado aprobado, actividades para alumnado coa materia de 2º de bacharelto suspensa e actividades para alumnado de 2º de bacharelato con inglés de 1º de bacharelato pendente.

César Novoa Vega
  • O material dos grupos 2º R bilingüe, 2º S bilingüe, 2º T e 1º de Bacharelato, grupos B-C-D está aloxado na AULA VIRTUAL.

Saleta Fragueiro Mosquera

María Jesús Pouso Davila

Enjoy the summer!!!

A bittersweet farewell

Velaquí estamos Marisa, Martiña, Olalla e Raquel, a metade do Dpto. de Inglés. Faltan na foto Begoña, Christian, Jan, Mercedes e Víctor. Agora que remata o curso, doume conta de que, a pesar de todas as dificultades que nos fomos atopando, foi un curso estupendo. Foi incrible comprobar como persoas que nunca traballaramos xuntas fomos quen coordinarnos tan ben. Porén, o mellor, sen dúbida, foi a boísima relación que establecemos, que transcendeu o meramente profesional. O vindeiro curso cada un e unha de nós estará nun destino distinto, pero sempre nos quedará a lembranza do Pontepedriña para sacarnos un sorriso. Graciñas, de corazón, por un fantástico ano, compis!

We'll miss you, Chris!

Cando en setembro coñecemos a Christian Young, o noso auxiliar de conversa en inglés, non sabiamos a sorte que tiñamos de contar con el. Parece mentira que só estiveses un curso con nós, porque te imos botar moito en falta. We wish you the best of luck!

Descargar fotos

Black History Month