VI ENCONTRO GALEGO DAS ESCOLAS ASOCIADAS Á UNESCO

Como en anteriores edicións, o IES Pedra da Auga estivo presente no “VI Encontro Galego das Escolas Asociadas á UNESCO” celebrado os días 25 e 26 de febreiro en Pontevedra.

Baixo o lema “Identidade, Cultura e Diálogo”, alumnos e alumnas de oito centros galegos traballaron en distintos obradoiros: Relatividade, Mediación, Atlántico, Patrimonio e Presentación de traballos desenvolvidos nos comités. Todos eles cun obxectivo común: promover valores como a educación para a cooperación e a paz, o traballo en equipo e o respecto ao medio ambiente.

O noso centro estivo representado por dous profesores: Xabier Prado e Ignacio Iriondo, e 22 alumnos e alumnas de 1ºESO e 1ºBACHARELATO que ademais de participar en todos os obradoiros, foron os encargados de conducir o “Obradoiro de Relatividade “.

Preme na imaxe para acceder á galería.