Atención ao público na oficina

A atención ao público na oficina, para facer calquera trámite, será mediante petición de cita chamando ao teléfono:

Entrega de premios do XV Certame de microrrelatos

O venres 9 de de abril fíxose a entrega dos premios do XV Certame de microrrelatos do IES Fernando Blanco, podes ver o vídeo no seguinte link:

Entrega de premios do XV Certame de microrrelatos

Vídeos de igualdade

Podedes acceder aos vídeos que sobre temas de igualdade realizou o alumnado de 3º e de 4º da ESO do Fernando Blanco, desde o seguinte link ou desde o menú de ESPAZO DE IGUALDADE na dereita desta páxina web.

LINK AOS VÍDEOS

Probas libres para a obtención de títulos de FP 2020-2021

As probas libres teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obteren directamente algún dos títulos de técnico ou de técnico superior de formación profesional, sempre que demostren ter alcanzados os obxectivos establecidos na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, para a formación profesional, así como os fixados no currículo respectivo.

Publicouse o calendario e a actualización da información das Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE) do curso 2020-2021.

CONCURSO DE PAPIROFLEXIA - CLUB DE CIENCIAS

Na aula exterior do IES Fernando Blanco, tivo lugar a entrega dos premios do concurso de papiroflexia, organizado polo Club de Ciencia.

Participantes no concurso

As gañadoras foron Daniela Alves e Laura Cernadas, ambas alumnas de 4 º ESO. Parabéns polos traballos realizados.

Cubos de Daniela          Traballos de Laura

Animamos ao alumnado a que siga a participar e desfrutar nos retos propostos polo Club de ciencia.

PREMIADAS/OS NO XV CERTAME DE MICRORRELATOS

O xurado do XV Concurso de microrrelato deu a coñecer hoxe as gañadoras e gañadores do mesmo.

Podedes acceder aos nomes dos premiados así como aos microrrelatos gañadores no link do Equipo de dinamización da lingua galega, na parte dereita da web ou facendo clic na seguinte ligazón:

PREMIADAS/OS NO XV CONCURSO DE MICRORRELATOS

Publicación das notas da 2ª avaliación

As notas correspondentes á 2ª avaliación serán publicadas en Abalar Móbil o venres 26 de marzo ás 15:00 horas.

Con motivo da Semana Santa, as actividades lectivas rematarán o venres 26 de marzo ás 14:00 e retomaranse o martes 6 de abril.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/2022

Todas as solicitudes de admisión presentadas no IES Fernando Blanco para o curso 2021/2022 teñen praza, salvo en 1º da ESO e 1º de Bacharelato de Ciencias Sociais, cursos nos que será necesario baremar.

Ábrese un prazo ata o 8 de abril para aportar a documentación xustificativa que se lles requerirá telefonicamente a aquelas familias nas que sexa necesario.

A lista provisional de admitidos será publicada o día 23 de abril.

Información para as familias

Premios a proxectos de innovación na FP

Os departamentos de Electricidade e electrónica e de Instalación e mantemento do Fernando Blanco, foron premiados polos seus proxectos presentados á convocatoria 2021 de innovación na FP.

O departamento de Electricidade e electrónica foi premiado polo seu proxecto Técnicas de intelixencia artificial para a resolución de problemas. Este departamento ademais colaborou co IES Punta Candieira de Cedeira no proxecto Adestrador modular avanzado para a industria 4.0 que tamén foi premiado.

Tamén foi premiado o proxecto Sistema de diagnose mediante parametrización de sensores en máquina de peche presentado polo departamento de Instalación e mantemento. Este proxecto faise coa colaboración das empresas Industrias Cerdeimar, GSI Dotación Industrial e Técnicas de Soft.

Parabéns!!

Alumnado e profesorado do departamento de instalación e mantemento Alumnado e profesorado do departamento de electricidade e electrónica

X OLIMPÍADA CULTURAL O SABER TEN PREMIO

Xa está aberto de inscrición para participar na X Olimpíada cultural o saber ten premio. Como podes ver no tríptico e no cartel, o prazo de inscrición é do 1 ao 20 de marzo e farase enviando o formulario de inscrición (que está na AV) ao enderezo electrónico do instituto:

ies.fernando.blanco@edu.xunta.gal

Este é un proxecto no que participan todos os departamentos do centro e conta co patrocinio económico de XEAL, Compucee e Ferretería Roget.

Aínda que non teñades equipo, podédesvos inscribir igualmente que xa vos encontraremos un equipo.

Bases X Olimpíada cultural o saber ten premio

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!