Atención ao público na oficina

A atención ao público na oficina, para facer calquera trámite, será mediante petición de cita chamando ao teléfono:

Autorización para a recollida de títulos

Fernando Castro gañador do Premio Álvaro Cunqueiro para textos teatrais

Fernando Castro no acto de entrega dos premios

Fernando Castro Paredes, profesor de Lingua castelá e literatura no Fernando Blanco, resultou galardoado co Premio Álvaro Cunqueiro para textos teatrais na súa 26ª edición pola súa obra O traxe.

O Salón Teatro de Santiago foi o lugar onde se desenvolveu o acto de comunicación e entrega destes galardóns o 30 de novembro de 2022, no acto interviñeron o director xeral de Cultura, Anxo M. Lorenzo; o director da Axencia Galega das Industrias Culturais, Jacobo Sutil, e a presidenta do xurado, Cristina Domínguez Dapena.

Parabéns Fernando en nome de toda a comunidade educativa do Fernando Blanco!!

Visita á Coruña 28/11/2022

Un grupo de alumnado de 4º da ESO e de 1º de bacharelato acompañados polos seus docentes Cristina Ledo e Pablo Mira realizaron unha visita de carácter cultural á Coruña para ver a exposición AI: More than human na sede de Afundación.

Posteriormente visitaron a ETS de Náutica e máquinas.

Diante da ETS de Náutica e máquinas Na exposición AI: More than human

Nas cabinas de soldadura da ETS de Náutica e máquinas  Simulador de navegación dun petroleiro

Fai clic sobre as imaxes para ampliar.

Náboj Junior

Náboj Junior 25/11/2022

O alumnado de 3º da ESO e 6 alumnas e alumnos de 2º da ESO participaron no Náboj Junior

O venres 25 de novembro agrupados en equipos de 4 membros e baixo a supervisión dos seus docentes Sofía, Carlos e Germán competiron xunto a un total de 359 equipos de toda España.

Un dos equipos, o formado por Manuel Orazio Ozón Alaimo (3º ESO), Abel Marcote Abelleira (3º ESO), Adrián Trasmonte Baña (3º ESO) e Loaira Santos Fábregas (3º ESO), quedou nun meritorio 318º posto a nivel mundial (dun total de 1.392 equipos), 17º posto de toda España e 1º equipo de Galicia. Clasificación Provisional.

Parabéns a todas/os as/os participantes!!

Entrega do 1º Premio 25N de audiovisuais

O alumnado de 1º do CM de Xestión administrativa do Fernando Blanco, acompañados pola súa profesora Cheché e pola directora Chelo, acodiron á Cidade da Cultura en Santiago de compostela, para recoller o 1º Premio 25N na categoría de audiovisuais.

Podedes facer clic sobre as imaxes para amplialas.

Fai clic para ampliar Fai clic para ampliar

Visita de Michael Whittingham, Premio Nobel de Química

Venres 18 de novembro, visitou o Fernando Blanco Michael S. Whittingham, Premio Nobel de Química no ano 2019 polo desenvolvemento das baterías de ion-litio que usamos en tantos dispositivos a diario, foi o primeiro científico en describir o concepto das reaccións de intercalación en baterías recargables. Veu acompañado por Jorge Mira

Fai clic sobre a imaxe para abrir o visor de imaxes

Álbum: Sen categoría -> Visita premio Nobel Michael Whittingham

1º Premio Concurso de audiovisuais 25N

O alumnado de 1º CM de Xestión administrativa do IES Fernando Blanco, xunto coa súa pofesora Cheché Pampín, resultaron gañadores do 1º Premio do Concurso 25N, convocado pola Consellería de Promoción do emprego e igualdade, da Xunta de Galicia.

A entrega do premio será o venres 25 de novembro na Cidade da Cultura en Santiago.

Parabéns!!

Galería de fotos do Samaín 2022/23

O grupo de teatro Tuéjele con motivo do Samaín 2022, representou na Biblioteca para o alumnado da ESO e de 1º de bacharelato tres historias de medo tituladas: A promesa, Os que ignoran que están mortos Non estamos mortas.

Fai clic sobre a imaxe para abrir o visor de imaxes

Álbum: Web -> Samaín 2022/23

Galería de fotos da XI Entrega das Becas-Premio da Fundación Fernando Blanco de Lema

Fai clic sobre a imaxe para abrir o visor de imaxes