ANPA

BENVIDOS/AS AO ESPAZO DA ANPA CELINNDA DO IES FERNANDO BLANCO

Benvidos e benvidas ao espazo da ANPA Celinnda do IES Fernando Blanco.

Comprensión e apoio ao alumnado no espectro do autismo

Máis información facendo clic no cartel

LINK PARA A INSCRICIÓN AQUÍ

Charlas Divulgativas en Lira

O sábado 20 de xaneiro a partir das 20:00 horas na Lonxa Vella de Lira haberá unhas charlas divulgativas abertas a todo o público a cargo do catedrático de Fisioloxía da USC Román Pérez-Fernández que falará sobre a investigación no cancro de mama e do catedrático de Medicina legal da USC Ángel Carracedo que falará sobre a medicina personalizada.

Charlas divulgativas en Lira 20/01/2024

Escola de familias - Bullying e ciberbullying

Venres 12 de xaneiro ás 19:00 na Casa da Cultura de Cee haberá unha charla da Escola de familias dedicada ao Bullying e ciberbullying.

Está charla será impartida por Sergio García, cabo da Garda Civil que é formador do Plan director para a mellora da seguridade escolar.

Escola de familias - Bullying e ciberbullying

Comprender o autismo e as condutas que nos preocupan

O sábado 4 de novembro de 10:00 a 14:00 na Casa da Cultura de Vimianzo haberá unha charla, a cargo de Marlene Horna Castiñeira, titulada Comprender o autismo e as condutas que nos preocupan.

Comprender o autismo e as condutas que nos preocupan - Vimianzo 4-11-2023

Fai clic sobre a imaxe para agrandala

II XORNADA FORMATIVA TEA

II Xornada formativa TEA, sobre a inclusión socioeducativa e o trastorno do espectro do autismo. Actividade gratuíta.

15 de abril na Casa da Cultura de Cee, inscricións ata o día 10 de abril na web www.cee.gal

Clic para agrandar

FAI CLIC SOBRE A IMAXE PARA AGRANDAR

I XORNADA DE NEURODESENVOLVEMENTO INFANTIL

A Asociación Paseniño organiza aI Xornada de neurodesenvolvemento infantil.

Nova conferencia do ciclo EDUCACIÓN S. XXI, a cargo de Rafael Guerrero

Afundación dentro do seu ciclo de conferencias EDUCACIÓN S. XXI, convídanos a asistir á conferencia de Rafael Guerrero titulada Neurobiología del estrés en la relación profesorado-alumnado.

Esta conferencia será o xoves 20 de xaneiro de 2022 ás 18:00 horas e terá formato presencial e online.

O psicólogo explicaranos os mecanismos que se alteran no noso organismos ante situacións estresantes na aula, intentando así aportar luz a alumnado e docentes á hora de enfrontarse a tarefas que presentan dificultade emocional.

No seguinte link poderase reservar entrada presencial ou velo online a través de Afundación TV:

LINK

BO USO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS DENDE A PERSPECTIVA DE XÉNERO

Convidamos a todos os proxenitores a esta charla que terá lugar o martes 23 de novembro de 2021 ás 19:00 na Casa da Cultura do concello de Corcubión.

BO USO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS DENDE A PERSPECTIVA DE XÉNERO

I XORNADA FORMATIVA: A INCLUSIÓN SOCIOEDUCATIVA E O TRASTORNO AUTISTA

Podes facer clic sobre a imaxe para vela máis grande:

I XORNADA FORMATIVA: A INCLUSIÓN SOCIOEDUCATIVA E O TRASTORNO AUTISTA

VII PROGRAMA DE EDUCACIÓN FAMILIAR E SOCIALIZACIÓN PARA A DIVERSIDADE