Francés

VISITA A EL CORREO GALLEGO

Na entrada do xornal

O pasado luns 2 de maio, as docentes Rosalía e Lorena acompañaron ao alumnado de Francés de 2º da ESO a unha visita a El Correo Gallego, programada dentro do proxecto Eduemprende Atrévete a ter unha idea.

Na Alameda

A saída, que foi recibida con bo tempo, permitiu visitar os arredores de Santiago.

Noticia en ECG

PROGRAMA EDUEMPRENDE ATRÉVETE 2021/22

O alumnado de 2º da ESO que cursa a materia de Francés, coordinados pola súa profesora Lorena Andrade, están participar no Programa Eduemprende Atrévete convocado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade.

Este programa ten como finalidade dar a coñecer e achegar ao alumnado o tecido industrial da súa contorna e promover o desenvolvemento de competencias persoais e sociais, relacionadas co emprendemento, que fomenten un espírito crítico, proactivo e colaborativo entre o alumnado máis novo.

Se fas clic na imaxe terás máis información.

Folleto Eduemprende Atrévete 2021/22