Avisos ao alumnado

CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN - MATRÍCULAS DE HONRA CURSO 2023-2024

No documento adxunto podedes acceder aos Criterios de promoción e titulación así como aos criterios para outorgar as matrículas de honra no curso 2023/2024, actualizados nas concrecións curriculares.

CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN E CRITERIOS PARA OUTORGAR AS MATRÍCULAS DE HONRA NO CURSO 23_24

2ª PARTE DO EXAME DE PENDENTES DE ELECTRICIDADE E AUTOMATISMOS ELÉCTRICOS (1º CM MANTEMENTO ELECTROMECÁNICO)

A segunda parte do exame de recuperación para alumnado de 2º co módulo pendente de Electricidade e automatismos eléctricos de 1º CM de Mantemento electromecánico será o mércores 13 de febreiro de 8:30 a 11:30.

1º PARTE DO EXAME DE PENDENTES DE ELECTRICIDADE E AUTOMATISMOS ELÉCTRICOS (1º CM MANTEMENTO ELECTROMECÁNICO)

A primeira parte do exame de recuperación para alumnado de 2º co módulo pendente de Electricidade e automatismos eléctricos de 1º CM de Mantemento electromecánico será o martes 27 de febreiro no Salón de Actos de 8:30 a 11:30.

Publicación de cualificacións en ABALAR

As cualificacións de todas as ensinanzas publicaranse en ABALAR xoves 22 de xuño ás 20:00 horas, agás as de 2º do C.S. de administración e finanzas que se publicarán luns 26 de xuño ás 12:00 horas.

CALENDARIO DE EXAMES FINAIS DO DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN E XESTIÓN 2022/23

Fai clic sobre a imaxe para ampliar

(Modificado o día do exame de Inglés de 1º CS)

Calendario de exames finais2022/23 - Modificación

Datas probas de certificación alumnado CUALE

Facendo clic no link pódese acceder ás datas e horario das probas de certifcación de inglés para o alumnado CUALE, estas probas realizáranse nas instalacións do IES Fernando Blanco.

DATAS E HORARIO

Probas de certificación CUALE 2022/23

O alumnado matriculado en CUALE ten no documento adxunto toda a información para realizar a matrícula das probas de certificación da EOI da Coruña, entre os días 10 e 14 de abril.

INSTRUCIÓNS PROBAS DE CERTIFICACIÓN CUALE 2022/23

BECAS DE ESTUDO 2023/2024

Desde o 27 de marzo e ata o 17 de maio podes presentar a túa solicitude de beca para o curso 2023/24 sempre que queiras continuar os teus estudos, independentemente do que esteas estudando actualmente.

Máis información facendo clic na imaxe:

Fai clic para máis información

INFORMACIÓN RECURSO DE REPOSICIÓN

Dereito do alumnado á obxectividade na avaliación 2022/23 na ESO e en Bacharelato

Nos seguintes links tedes acceso á Instrución 2/2023 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato, para o curso 2022-2023.

Instrución 2/2023

Orde do 2 de marzo de 2021

Modelo de reclamación ante o centro educativo

Modelo de reclamación ante a xefatura territorial

CALENDARIO DE EXAMES DO DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN E XESTIÓN 2022/23

Facendo clic no seguinte link pódese acceder ao calendario de exames do departamento de administración e xestión do IES Fernando Blanco.

CALENDARIO DE EXAMES

Becas-Premio Fundación Fernando Blanco de Lema 2022-23

A Fundación Fernando Blanco de Lema e o IES Fernando Blanco veñen de convocar as Becas-Premio Fernando Blanco, correspondentes ao curso 2022-2023.

Tras o éxito das convocatorias anteriores, Fundación e Instituto seguen a lembrar con elas que o obxectivo de D. Fernando Blanco de Lema foi a construción na súa vila natal, dun centro de primeira e segunda ensinanza, cuxa finalidade era a correcta formación dos alumnos/as da comarca, buscando con iso que non tivesen as carencias formativas que el, e outros tantos como el, tiveron nas súas infancias. Que mellor maneira de lembrar este feito que a través duns Premios que leven o seu nome, destinados a recoñecer o esforzo do alumnado deste emblemático centro educativo.

Ao igual que en cursos pasados, as devanditas Becas-Premio teñen por finalidade premiar a 5 dos mellores expedientes académicos do IES Fernando Blanco (cursos: 1º de F.P. Básica; 3º da E.S.O; 1º Bacharelato; 1º de Ciclo Medio e 1º de Ciclo Superior). Cada unha das Becas-Premio está valorada en 500 € (parte en metálico e parte en vales de compra a consumir nos establecementos colaboradores).

Os alumnos/as que opten a estas Becas-Premio deberán ter todas as materias aprobadas en xuño, cunha nota media mínima de 8,5.

BASES DAS BECAS-PREMIO

Criterios de promoción e titulación. Actualización das concrecións curriculares 21_22

No documento adxunto podedes acceder aos Criterios de promoción e titulación, actualizados nas concrecións curriculares

CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN

BECAS CURSO 2022/23

Desde o 30 de marzo e ata o 12 de maio podes presentar a túa solicitude de beca para o curso 2022/23 sempre que queiras continuar os teus estudos, independentemente do que esteas estudando actualmente.

Máis información facendo clic na imaxe:

Bolsas 2022/23

BECAS EUROLINGUA

Eurolingua Venairlanda® lanza a súa 9ª convocatoria de Bolsas Eurolingua para a realización de Cursos de inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o verán nun programa de inmersión todo incluído. Constan dun lote global de 20 bolsas dirixidas a estudantes universitarios, de secundaria, bacharelato ou formación profesional cunha dotación orzamentaria achegada por Eurolingua Venairlanda na súa totalidade.

Máis información facendo clic sobre a imaxe:

Bolsas Eurolingua

Acceso do alumnado á Aula Virtual

O alumnado do IES Fernando Blanco poderá acceder á Aula Virtual, seguindo o indicado no seguinte:

MANUAL AULA VIRTUAL - ALUMNADO