Fachada principal
Aula
igrexa
xardíns

No menú de Secretaría desta web tedes información sobre todas as materias que se ofrecen no Fernando Blanco e que son susceptibles de elección.

Para ir á información fai click AQUÍ

Na entrada de Meteogalicia

O obxectivo da visita a Meteogalicia era que o alumnado coñecera as distintas áreas de traballo de Meteogalicia así como acercalos ao campo da meteoroloxía.

Un momento da visita en Meteogalicia

Coñeceron a sala de predicións, na que lles explicaron as ideas básicas da predición meteorolóxica e as ferramentas que se empregan. Posteriormente recibimos unha sesión informativa adecuada ao nivel de 2º bacharelato sobre meteoroloxía, climatoloxía e sobre os distintos especialistas que traballan en Meteogalicia: matemáticos, enxeñeiros informáticos, técnicos electrónicos e informáticos e xeógrafos.  Finalmente asistimos a unha mostra de aparellos meteorolóxicos e a súa utilidade. 

Tivemos ademais a sorte de asistir ao lanzamento do globo sonda, globo aerostático que eleva instrumentos na atmosfera para fornecer información acerca da presión atmosférica, a temperatura e a humidade por medio dun pequeno aparello de medida chamado radio sonda.

  Lanzamento do globo sonda

Posteriormente fomos recibidos no Instituto Galego de Estatística por varios traballadores da súa plantilla que nos explicaron o que é o IGE, a organización, estudos dos seus especialistas, sistema informático, elaboración e realización de enquisas e cuestionarios, etc.

Na entrada do IGE

Resaltamos a actividade Canto sabes do teu concello que podedes descubrir na súa web e coa que nos divertimos un anaco. 

Un momento da visita no IGE

Moitas grazas polo recibimento e parabéns ao alumnado!

Os nosos participantes diante da Facultade de Filosofía

Un grupo de alumnas e alumnos do IES Fernando Blanco, acompañados polos seus profesores de Filosofía, Javier Turnes e Antón Pintor, participan hoxe, 18 de xaneiro de 2019, na VI Olimpíada Filosófica de Galicia.

Este alumnado é Paula Pérez Trillo de 4º da ESO, que participará na modalidade de dilema moral; Valeria Cousillas Carrera e Yoel Moreno Martínez, os dous de 1º de Bacharelato que participarán na modalidade de fotografía; Brais Velay Vázquez e Anxo Méndez Leis de 1º de Bacharelato paticiparán na modalidade de disertación; Mireya Martínez Franco, tamén de 1º de Bacharelato participa en fotografía; Zoraida Barrientos Rey, Sabela Castro Sar, Noelia González Pena, Lucía Oca Vázquez, Alexandre Pena Cundíns e Ayoze Pomares Insua, todos eles de 2º de Bacharelato participarán na modalidade de disertación e María Lijó Pequeño (a gañadora da V Olimpíada Filosófica na modalidade de fotografía) alumna de 2º de Bacharelato, participará nesta edición na modalidade de vídeo.

Moita sorte!

O alumnado de 4º ESO, 1º de Bacharelato B e 2º de Bacharelato asistiron a unha conferencia impartida por Ana Suárez Piñeiro, profesora titular de Historia Antiga da USC. A devandita actividade realizouse dentro do Programa A Ponte da USC.

A través da comparativa co mundo castrexo o alumnado puido comprobar a verdadeira transcendencia da presenza romana en Galicia, como a romanización aquí foi tan intensa e semellante á experimentada por outras áreas peninsulares.

Para iso a relatora non só se centrou nos dous monumentos máis significativos da romanidade en Galicia, a Muralla de Lugo e a Torre de Hércules, senón tamén en pequenos materiais arqueolóxicos, de xeito que foi posible reconstruír a vida cotiá da comunidade galaico – romana.

 

As ensinanzas de Educación de Persoas Adultas, EPA, contan cun prazo para solicitar a admisión nas mesmas e formalizar a matrícula para o vindeiro cuadrimestre do curso 2018-2019, no módulo II correspondente ao curso 2º da ESO, así como no módulo IV, correspondente ao curso 4º da ESO.

 

O prazo de admisión e matrícula destes módulos II e IV será dende o 9 de xaneiro até o 16 de xaneiro.

 

No caso das Ensinanzas Básicas Iniciais, o prazo de matrícula permanece aberto todo o curso.

 

Esta convocatoria diríxese a aquelas persoas que teñan 18 ou máis anos, e que poidan acudir en horario de tarde-noite ás clases que lles permitan retomar antigos estudos primarios para acadar o Título de Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria.

 

A oferta pública de educación de persoas adultas, gratuíta e de calidade, fai posíbel que as persoas adultas poidan adquirir, actualizar, completar ou ampliar os seus coñecementos e aptitudes para o desenvolvemento persoal e profesional.

 

Estas ensinanzas teñen como obxectivos:

 

-      

Actualizar  a formación básica e acceder aos diferentes niveis do sistema educativo.

-      

Adquirir novos conceptos, técnicas e habilidades para unha mellor adaptación aos cambios do mundo actual.

-      

Desenvolver a capacidade de participación na vida social, cultural, política e económica.

 

Nas  ensinanzas de EPA pódense diferenciar:

 

a)   

ENSINANZAS BÁSICAS

 

-      

Nivel 1. Destinado a todas as persoas adultas que necesiten adquirir técnicas básicas de lectura, escritura e cálculo.

-      

Nivel 2. Destinado a persoas sen ningunha titulación que desexen acceder á educación secundaria, seguir con garantía de éxito cursos de cualificación profesional ou potenciar a súa participación activa na vida social, cultural, política e económica.

 

- Nos meses de setembro e xaneiro realizarase unha proba de nivel para as persoas que non poden acreditar estudos. O resultado permite adscribir a cada persoa ao nivel que está en disposición de acadar.

 

b)  

EDUCACIÓN SECUNDARIA:

 

Destinada a todas as persoas adultas maiores de 18 anos que desexen obter o título de graduado en educación secundaria.

Constan de catro módulos de duración cuadrimestral. Cada un organízase en tres campos de coñecemento: ámbito de comunicación, ámbito de sociedade e ámbito científico-tecnolóxico.

-      

Estas ensinanzas poden realizarse, con carácter xeral, en dous cursos académicos. Sen embargo, as persoas adultas poden permanecer cursando estas ensinanzas o tempo que o seu ritmo de aprendizaxe precise.

-      

Pódense validar os diferentes ámbitos nos distintos módulos, dependendo dos estudos de EXB ou ESO que se certifiquen. Así, nunhas materias se pode cursar un nivel, e noutras, outro.

 

Para quen non ten a titulación básica porque non puido ir á escola, para quen  foi hai moito tempo, e xa non lembra, para quen  non rematou a EXB... ou quen ten o Graduado escolar mais non o Graduado en ESO, as ensinanzas de EPA ofrecen unha nova oportunidade de formación. 

 

Para quen quere adquirir coñecementos para se desenvolver mellor neste mundo tan complexo, ou ben mellorar os coñecementos para axudar ás  fillas e fillos… ou buscar traballo, e sempre  piden o Graduado…, é o momento de solicitar a admisión.

 

BO NADAL E FELIZ 2019

Presentación da charla

 

Baixo o nome de Alén do Fernando Blanco deron comezo este mércores un ciclo de charlas de exalumnos/as do IES Fernando Blanco de Cee. A intención destes encontros é que  antigo alumnado do centro lles comunique aos actuais alumnos e alumnas as súas experiencias tanto académicas como laborais, para dalgún xeito, servir de orientación, referencia ou apoio próximo.

Nesta primeira sesión, dirixida a alumnado de bacharelato e ciclos formativos de formación profesional, foron as protagonistas dúas exalumnas, Mariña e Cristina. Comezou falando Mariña Lema, terapeuta ocupacional, quen lembrou os seus anos no centro, no que cursou o bacharelato de ciencias coa intención de estudar medicina. Pero foi finalmente a Terapia Ocupacional o seu ámbito académico e posteriormente profesional. Mariña expúxolles aos alumnos e alumnas do IES Fernando Blanco os pormenores do grao que realizou na USC así como as características elementais do traballo que ela desempeña como terapeuta ocupacional no centro de día de Rois.

A seguinte en intervir foi a exalumna Cristina Canosa, Máster en Dirección Hoteleira. Lembrou Cristina a vinculación dos seus estudos co marketing, a empresa, a hostalería e en definitiva co turismo, o principal activo económico de España. Insistiu na importancia da aprendizaxe dos idiomas así como a posibilidade de viaxar que ofrece a súa profesión. Cristina traballa nas Illas Baleares nun hotel-boutique de cinco estrelas.

Se ben as dúas alumnas cursaron bacharelato no Fernando Blanco, tamén se dirixiron ao alumnado de ciclos formativos para lembrarlles a tremenda importancia que teñen para acceder a amplos perfís profesionais.

Estas primeiras charlas Alén do Fernando Blanco, nacen con vocación de continuidade, pois está previsto que outras e outros habitantes da diáspora, exalumnos do Fernando Blanco, compartan as súas experiencias coa comunidade deste emblemático centro.

Un momento da charla

Cartaz de Sicixia

O vindeiro 21 de decembro proxectarase para o alumnado do Fernando Blanco a película Sicixia.

Ao remate da proxección haberá un coloquio sobre a película no que participará o director da película Ignacio Vilar.

Esta proxección forma parte das actividades do día 21 de decembro, previas ás vacacións de Nadal.

A partir do15 de xaneiro de 2019 comezará un curso AFD no IES Fernando Blanco.

Información curso AFD

 

No castro de Viladonga

O pasado 26 de novembro o alumnado de 4º ESO, de 1º de bacharelato que cursan Antropoloxía e Latín e o alumnado de 2º de bacharelato B viaxaron ata Lugo onde visitaron o Centro de Interpretación da Muralla e o Museo provincial. Unha vez estudadas as pegadas romanas no patrimonio galego, a actividade continuou en Castro de Rei onde se atopa o Castro de Viladonga.

A devandita actividade foi organizada polos seguintes departamentos didácticos do centro:

Departamento de Xeografía e Historia.

Departamento de Filosofía.

Departamento de Latín e Grego.

1. Centro de Interpretación da Muralla.

As alumnas e alumnos, a través de vídeos e pantallas táctiles con simulacións, foron descubrindo a historia e influencia da muralla na cidade de Lugo ao longo da historia. A visita concluíu cun percorrido por este monumento romano.

2. Museo Provincial.

A guía do museo centrouse na explicación das construcións tradicionais da provincia de Lugo, unha cociña tradicional galega, epigrafía, mosaicos e ourivería.

3. Castro de Viladonga

O alumnado adentrouse no coñecemento, estudo e comprensión do mundo castrexo trala conquista romana.

 

Distribuir contido
Drupal theme by Kiwi Themes.