Artes plásticas

3º Premio no IX Concurso de Murais de Azulexos LAR

O mural galardoado coas gañadoras

As alumnas de 1º de bacharelato que cursan Debuxo artístico I, dirixidas pola súa profesora Montserrat Abella foron galardoadas co 3º premio da IX edición do Concurso de murais de Suministros LAR, polo seu mural sobre o naufraxio do HMS Serpent en 1890.

A decisión foi tomada por un xurado de luxo, composto polo experto en arte Antón Castro, a arquitecta Covadonga Carrasco, a responsable da galería Stoupa Begoña Fernández e por Félix Quintero quen foi director de FENOSA para América Central e do Sur.

Para amenizar o acto houbo unha actuación ao piano de Marcos Traba, usuario de APEM.

Parabéns ás gañadoras!!

As gañadoras no momento de recibir o premio

Excursión ás Illas Cíes

O alumnado que cursa Debuxo Artístico de 1º e 2º de Bacharelato gañou un concurso de postais de Nadal, organizado pola Naviera Nabia, que consistía nunha viaxe ás Illas Cíes.

Este luns 16 de maio, a pesar do mal tempo, foron a realizar a visita acompañadas polas súas profesoras Montserrat Abella e Cristina Ledo. Partiron do porto de Moaña e unha vez nas Illas Cíes realizaron unha visita guiada.

Illas Cíes 1

Illas Cíes 2